پیش‌بینی فروش بیش از حد انتظار برای گلکسی S10

۱۶ اسفند ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
گلکسی اس 10

«مینگ چی کو» که به پیش‌بینی‌های مربوط به محصولات اپل شهرت دارد، در رابطه با محصولات دیگر شرکت‌ها هم پیش‌بینی‌های خود را به سرمایه‌گذاران ارائه می‌دهد. او پیش‌بینی خود را در رابطه با فروش گلکسی اس ۱۰ حدود ۳۰ درصد افزایش داده و این موضوع را به تفاوت‌های مهم گلکسی S10 با آیفون‌های فعلی از جمله بهره‌گیری از حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر مربوط دانسته است.

او در ابتدا پیش‌بینی کرده بود که حدود ۳۰ تا ۳۵ میلیون گوشی گلکسی اس ۱۰ فروخته می‌شود و حالا این پیش‌بینی را به حدود ۴۰ تا ۴۵ میلیون گوشی رسانده است. از جمله دلایلی که برای تغییر این پیش‌بینی مطرح کرده می‌توانیم به مواردی مانند دیدگاه مثبت بازار نسبت به گوشی‌های پرچم‌دار، تفاوت‌های مهم با مدل‌های آیفون، برنامه‌های تعویض و تقاضای قابل توجه در بازار چین اشاره کنیم.

آمار پیش‌فروش گلکسی اس ۱۰ در چین بسیار بهتر از انتظار بوده است.

از لحاظ تفاوت‌ها با مدل‌های آیفون، او توضیح می‌دهد گلکسی اس ۱۰ دارای ویژگی‌هایی است که در مدل‌های فعلی آیفون اثری از آن‌ها دیده نمی‌شود. مواردی مانند حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر، دوربین سه‌گانه قدرتمند و شارژ بیسیم دو طرفه.

این تحلیلگر قبلا اعلام کرده بود که آیفون‌های ۲۰۱۹ از قابلیت‌هایی مانند دوربین سه‌گانه و شارژ بی‌سیم دو طرفه بهره می‌برند اما چنین قابلیت‌هایی در گلکسی اس ۱۰ با قیمت پایین‌تری قرار گرفته که تاثیر مثبتی در فروش آن‌ها دارد. در نهایت «کو» خاطرنشان کرده که آمار پیش‌فروش گلکسی اس ۱۰ در چین بسیار بهتر از انتظار بوده است و در همین زمینه باید به تقلای آیفون‌ها در بازار چین اشاره کنیم که باعث شده اپل مرتبا قیمت این گوشی‌ها را کاهش دهد. ظاهرا علی‌رغم وجود شرکت‌های قدرتمندی مانند هواوی در چین، سامسونگ بار دیگر توانسته توجه تعداد زیادی از کاربران این کشور را جلب کند.

منبع: ۹To5Mac

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه