اگه قراره این هفته فقط یه چیز بخرید، اسپیکر بی‌سیم Ultimate Ears بخرید

۱ دی ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۴ دقیقه

موسیقی مبحثی است که کاملا به سلیقه‌ی شخصی آدم‌ها مربوط می‌شود. حتی می‌توان ادعا کرد که مشابه تفاوت‌ اثر انگشت انسان‌ها، هیچ دو نفری رو نمی‌توان پیدا کرد که سلیقه‌ی موزیک‌‌‌شان دقیقا شبیه یکدیگر باشد. هر شخصی برای موزیکی که گوش می‌دهد، معیارهای خاصی دارد و هیچ‌گاه نمی‌توان این معیارها را دستکاری یا به همدیگر نزدیک کرد. اما همین آدم‌ها با همین میزان اختلافی که در ذائقه‌ی موسیقیایی دارند، در درک‌ کردن کیفیت صدا شباهت‌های عجیب‌وغریبی دارند و به همین دلیل است که یک اسپیکر خوب، می‌تواند طیف زیادی را به خود جذب کند. این شد که تصمیم گرفتیم سری جدید پیشنهادهای خریدمان در دیجی‌کالا را با یک اسپیکر خوب از برند «آلتیمیت ایرز» (Ultimate Ears) شروع کنیم. مدلی که انتخاب کرده‌ایم، UE Roll 2 نام دارد و یکی از بامزه‌ترین اسپیکرهای موجود در بازار است. مستقیم می‌رویم سراغ نظر دوستان‌مان در دیجی‌کالا.

خرید محصول از دیجی‌کالا

 

Farhang-Heshmati

فرهنگ حشمتی

برای من، موسیقی یکی اصلی‌ترین دلایل ادامه‌ی حیاته؛ اگه روزی موسیقی گوش نکنم، کل روز حال بدی دارم. موسیقی اعصابم رو آروم، تمرکزم رو بیشتر و حتی دل دردم رو هم خوب می‌کنه! مطمئنم که خیلی از شماها هم مثل من هستین و این اعتیاد به موسیقی، موضوع کمیابی نیست. متاسفانه همیشه هم یک بلندگوی خوب دم دست نیست؛ بلندگوی گوشی‌های موبایل هم که در بهترین حالت فقط به درد کلیپ‌های صوتی طنز تو تلگرام می‌خورن. چند سال پیش که بحث اسپیکرهای قابل‌حمل خیلی داغ و همه‌گیر شده بود، یکی از مدل‌های ارزون‌قیمت رو خریدم و متوجه شدم که دوای دردم رو پیدا کردم. اصلا بحث مسافرت و بیرون رفتن جدا، دیگه هر جا که برم، این اسپیکر تو کیف منه. یه اسپیکر بی‌سیم قابل‌حمل، خیلی بیشتر از دفعاتی که فکرش رو بکنید به کارتون میاد؛ چه تو جمع، چه تو خلوت‌های دو نفره، چه با دوستاتون و چه تو مسافرت با خونواده. ولی حالا چرا Roll 2؟ خب درسته که می‌تونین با یک‌سوم قیمت این اسپیکر، یه مدل بی‌سیم بخرین، ولی اولا که داریم در مورد یه اسپیکر بی‌سیم ضدآب صحبت می‌کنیم که صدای خیلی خوبی داره و باتریش هم می‌تونه ساعت‌ها شما رو از شارژر راحت کنه. بد هم نیست بدونید که Ultimate Ears جزو تنها شرکت‌هاییه که رسما از طرف اپل به‌عنوان یه تولیدکننده‌ی لوازم جانبی باکیفیت تائید شده.

 

Shima-Rostami

شیما رستمی

برای من یکی از لذت‌بخش‌ترین کارها اینه که با دوستای هم‌سلیقه‌ی خودم برم جنگل، کوه یا هرجایی که کمترین نشونه از تکنولوژی توی فضاش داشته باشه. البته بنا به شرایط کاری و حالا هزاران دلیل مختلف، فعلا خیلی فعالیت ماجراجویانه ندارم؛ اما تک‌تک مسافرت‌ها و گردش‌هام رو یادم هست. خلاصه سرتون رو درد نیارم، اولین چیزی که موقع دیدن اسپیکر بی‌سیم «آلتیمیت ایرز» (Ultimate Ears) مدل UE ROLL 2 یادم اومد، خاطره‌ی شیرین همین گردشگری‌هام بود. اون موقع یه اسپیکر خیلی کوچیک داشتم که زیاد کیفیت خوبی هم نداشت و همیشه نوبتی با دوستام گوشیامونو با کابل بهش وصل می‌کردیم و موزیک می‌ذاشتیم. ولی به خودم قول دادم این دفعه قبل از اینکه بار مسافرت ببندم، UE ROLL 2 رو بخرم. چون‌که هم ضدآبه و پارچه‌ی روی اون قابلیت شست‌وشو داره. این دو تا نکته برای من خیلی مهمن چون توی طبیعت‌گردی خیلی سخته که وسایلم تمیز بمونن یا کلا بلایی سرشون نیاد! به‌غیراز این ویژگی‌ها، رابطش بلوتوثه و لازم نیست همش موبایل رو نزدیکش بذارید؛ حتی اگه ۳۰ متر هم ازش فاصله بگیرید باز هم موسیقی قطع نمی‌شه. رنگ‌های متنوعی هم داره که همه بالاخره یکیشو دوس دارن. خودم که خاکستریشو از همه بیشتر پسندیدم!

 

Fahimeh-Tafreshiفهیمه تفرشی

  • در جلسه بودیم. مدیر با مشاوری تماس گرفته بود و می‌خواست حرفهایش رو به‌صورت زنده بشنویم و نظر بدیم. یک چیز کوچک شبیه بشقاب‌پرنده با رنگ جذاب و شاد از کیفش درآورد و کنفرانس ما شروع شد.
  • زیر نم‌نم باران دور هم نشسته‌ایم و می‌خواهیم به موزیکی گوش کنیم که در گوشی موبایل است. موزیک پخش می‌شود تا همه حال خوش مشترکی را تجربه کنند. اینجا دیگر با عرض معذرت از هدفون‌های عزیز که در تنهایی‌مان یار و یاورمان بودند آن‌ها را لازم نداریم و اسپیکر گوشی هم کفاف گوش‌های منتظر حضار را نمی‌دهد. باز هم این بشقاب‌پرنده‌ی دلبر به دادمان می‌رسد و عیشمان کامل می‌شود.
  • اگر جای مدیر مدرسه یا آموزشگاهی بودم، حتما دو یا سه تا از این بشقاب‌پرنده‌ی رنگی را برای معلم‌های زبان می‌خریدم تا کلاس‌ها به‌روز و خفن شوند. بدون اینکه نگران این باشم که شاید چای روی آن بریزد یا با وجود بچه‌های بازیگوش وقتی روی زمین افتاد منهدم شود.

وقتش است بگوییم این بشقاب‌پرنده رنگی دوست‌داشتنی و به‌دردبخور، همان اسپیکر بی‌سیم  آلتیمیت ایرز UE ROLL 2 است.

 

Mohammad-Sammak

محمد سماک

به نظر شما بی‌انصافی نیست؟ واقعا بی‌انصافی نیست که از نظر وب‌سایت‌های معتبر به عنوان برترین اسپیکر پرتابل دنیا شناخته بشی و بعد وقتی اومدی تو ایران، نه قدر ببینی و نه بر صدر بنشینی؟ اسپیکر UE Roll 2 به‌قدری خوب بوده که از دید خیلی از وبسایت‌های مطرح (از جمله What Hi-Fi?) به عنوان محصول برتر سال ۲۰۱۶ شناخته شد. نمی‌خوام کلی بگم که امکانات UE Roll 2 خیلی خوب هستن، بلکه می‌خوام این دفعه به تک‌تک قابلیت‌هایی که توی این اسپیکر هست و به نظرم عالی میان اشاره کنم و نذارم کوچک‌ترین حقی ازش پایمال بشه! شروع می‌کنم: اول اینکه خیلی طراحی خنگ و بامزه‌ای داره و با رنگ‌های جذابی که روی اون بافت پارچه‌ای‌اش داره، قانع‌تون می‌کنه که با جنس باکیفیتی طرف هستید. دومین چیزی که به نظرم خیلی جذاب اومد و برق از سرم پروند، بُرد فوق‌العاده زیاد بلوتوث اسپیکر بود. بلوتوث اسپیکرها توی بهترین حالت معمولا تا ۱۰ متر جواب میدن و این اسپیکر یهو رسوندتش به ۳۰ متر! کجا دیگه همچین چیزی سراغ دارین؟ حالا در مورد ضدآب بودن و ضدضربه بودن نمیشه این‌قدر با حرارت صحبت کرد و ادعای دفاع از حقوق حقه رو داشت؛ اما به نظرم دکمه‌های ولومی که توی اسپیکرهای آلتیمیت ایرز (UE) استفاده میشه رو باید به عنوان یک دستاوردی بشری-هنری توی تاریخ ثبت کرد؛ چیزی تو حد و اندازه‌ی اختراع چرخ یا حتی کشف الکتریسته. اون بند کشی الهام گرفته از بانجی جامپینگ که دیگه نهایت بامزگی و کاربردی بودنه. نهایت توان من برای دفاع از حقوق یه اسپیکر همین‌قدر بود!

خرید محصول از دیجی‌کالا

‌‌‌

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه