اپل پیش‌فروش آی‌فون‌ های جدید را آغاز کرد

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

علاقه‌مندان به محصولات شرکت اپل، مخصوصا کسانی که می‌خواهند گوشی‌های آی‌فون ۶s و آی‌فون ۶s پلاس را خریداری کنند، از هم اکنون می‌توانند این محصولات را پیش‌خرید کنند.

شرکت اپل پیش‌فروش آیفون‌های ۶s و ۶s پلاس را آغاز کرد.

کاربران می‌توانند گوشی‌های جدید اپل را از همین امروز از طریق برنامه‌ی Apple Store که برای سیستم‌های مختلف این شرکت عرضه شده، پیش‌خرید کنند. اولین سری این محصولات که به فروش خواهند رسید، در تاریخ ۳ مهرماه راهی بازار می‌شوند و در اختیار افرادی که آن‌ها را پیش خرید کرده‌اند قرار می‌گیرند.
آی‌فون‌های ۶s و ۶s پلاس از ویژگی جدیدی به نام «لمس سه‌بعدی» (۳D Touch) بهره می‌برند که می‌تواند میزان فشار انگشت کاربران روی صفحه نمایش را تشخیص دهد و نسبت به فشار وارد شده، کارهای مختلفی انجام می‌دهد. در حالی که این ویژگی یکی از مهم‌ترین تغییرات آی‌فون‌های جدید به حساب می‌آید، بسیاری از کاربران نسبت به آن هیجان‌زده نشده‌اند. درحال حاضر با مراجعه به سایت اپل یا برنامه Apple Store می‌توان این دو پرچم‌دار جدید اپل را پیش خرید کرد. برای پیش‌خرید این محصولات باید اطلاعات کارت اعتباری خود را وارد کنید. در زمان خرید باید به اندازه این گوشی‌ها توجه کنید. همچنین آی‌فون‌های جدید در رنگ‌های خاکستری، نقره‌ای، طلایی و رزگلد عرضه شده‌اند.

iphone6s-6splus-1-2-3

منبع: Engadget

راهنمای خرید آیفون
برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲ دیدگاه
  1. آرش

    قیمت های فول انلاکش معلوم نشده ؟

    1. فرهنگ حشمتی فرهنگ حشمتی

      هم قیمت مدل‌های سال گذشته است.

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه