چرا گلکسی نوت ۷ را می‌خریم؟

۳۱ تیر ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۶ دقیقه

دو روز پیش از برخی اعضای تحریریه‌ پرسیدیم که نظرشان درباره‌ی گلکسی نوت ۷ چیست. اکثر آن‌ها گفتند نوت ۷ محصول خوبی است، با این حال به جز یکی دو مورد اغلب گفتند که آن را نمی‌خرند. امروز هم می‌خواهیم نظر عده‌ای دیگر از همکاران‌مان را با شما در میان بگذاریم. ما نوت ۷ را در اختیارشان گذاشتیم و از آن‌ها خواستیم خیلی کوتاه نظرشان را به ما بگویند. جالب این‌جاست که این‌ گروه رویکرد مثبت‌تری داشتند و تقریبا اکثریت‌شان به خرید نوت ۷ علاقه نشان دادند. اما دلایل آن‌ها برای خرید نوت ۷ چیست؟

M.Nourdoost

مجید نوردوست:

اولین تجربه‌ی من با گوشی‌های سری نوت شرکت سامسونگ به دوره‌ی گلکسی نوت ۲ بر می‌گردد. گلکسی نوت ۲ با آن صفحه نمایش بزرگ و قلمی که داشت من را مجذوب خودش کرد. از آن زمان به بعد دیگر گوشی نوت نداشتم و به‌ جرات می‌توانم بگویم که هیچ تلفن همراه هوشمند دیگری از جمله آیفون نتوانست آن تجربه‌ی کاربری را برای من به ارمغان بیاورد. گوشی‌های سری نوت در مقایسه با دیگر محصولات اندرویدی موجود در بازار کلی امکانات بیشتر پیش روی کاربران قرار می‌دهند. این ویژگی‌ها را تقریبا در هیچ گوشی دیگری هم مشاهده نمی‌کنید. حالا در نوت ۷ با پیشرفت‌های بزرگی روبه‌رو هستیم. در نگاه اول شباهت زیادی به گلکسی اس ۷ اج دارد؛ اما زمانی که آن را به‌دست می‌گیرید، متوجه می‌شوید که به یک محصول کاملا لوکس و زیبا نگاه می‌کنید. صفحه نمایش خمیده‌ی آن زیبایی گوشی را چند برابر کرده و در زمان دست گرفتن گوشی، حس خوبی به دست می‌آورید. رنگ‌بندی‌های آن هم واقعا دلبری می‌کنند. هنوز نمی‌دانم مدل آبی رنگ را بخرم را مدل طلایی را. خلاصه که این گوشی ضد آب که از سنسور تشخیص عنبیه چشم هم برخوردار است و با قلم آن می‌توان روی صفحه نمایش خاموش هم چیز نوشت، در این مدت من را دیوانه کرده. فکر کنم ماه آینده خودم را تو یک خرج بزرگ بیاندازم و نوت ۷ بخرم. حالا به نظر شما رنگ طلایی این گوشی بهتر است یا آبی؟

‌‌‌     ‌

T.Houshangi

ترانه هوشنگی:

از زمانی که اپل آیفون ۴ تازه به بازار اومد، من طرفدار پر و پاقرص این برند بودم و هستم. اما وقتی برای بار اول گلکسی نوت ۷ را در دستانم گرفتم و با اون کار کردم جذب کیفیت صفحه نمایش و رنگ های تازه‌اش شدم. اینکه این فبلت قلم هم داره و هنگام کار کردن با اون، جای دست روی صفحه نمایش‌اش نمی‌افته برای من که طراحم وسوسه انگیزه. شاید نوت ۷ یک فبلت باشه که با مدل‌های قبلیش چندان تفاوت بزرگی نداره اما مهم اینه که مخاطب این گوشی کسایی‌ان که همه چیزو با هم و در یک گجت کنار هم می خواهند. به همین دلیل شاید نوت ۷ انتخاب بعدی من باشه.

 

V.Nazemi

وحید ناظمی: 

به عنوان یک یوزر قدیمی آیفون که پنج نسل پیاپی این محصول اپل را تجربه کرده و به تازگی به جمع دارندگان گوشی‌های اندرویدی پیوسته، باید بگویم که از در دست گرفتن جدیدترین محصول سامسونگ حسابی ذوق‌زده شدم. شاید اگر طی شش ماه گذشته با یکی از بهترین گوشی‌های اندرویدی (LG G4) سروکله نزده بودم اصلا اجازه‌ی حرف زدن در مورد Note7 را به خودم نمی‌دادم، اما حالا می‌توانم لذت کار با یک پرچمدار اندرویدی را تجربه کنم. در Note7 همه‌چیز بوی مدرن بودن می‌دهد. از فرم بدنه تا نحوه‌ی چیدمان جزئیات رابط کاربری، به شما می‌گوید که در سال ۲۰۱۶ زندگی می‌کنیم. به عنوان یک عکاس آماتور و کسی که به خاطر دست‌های بلندش سلفی‌های خوبی می‌گیرد اول به سراغ دوربین این گوشی رفتم. نتیجه‌ی تنها کمی ور رفتن با مودهای اتوماتیک و دستی هردو دوربین جلو و عقب یک لبخند بزرگ بود. دوربین Note7 در موارد زیادی شما را از باز کردن کوله‌ی دوربین SLR بی‌نیاز می‌کند. شاید تنها عیب این گوشی قیمت آن باشد. به خاطر طراحی لوکس، قلم دقیق و دوربین فوق‌العاده در کنار مشخصات عالی سخت‌افزاری می‌توانم دشمنی قدیمی‌ام با سامسونگ را فراموش کنم. پیش به سوی Note7.

‌‌‌

s

نسیم آخرتی:

شاید کسی باشه که در کنار سرعت خوب آیفون، یه گرافیک خوب در حد هوآوی با قیمت خیلی خوبش بخواد یا یه اسپیکر خوب در حد اچ‌تی‌سی یا حتی دوربین خوب و خاصیت ضدآب بودن در حد سونی بخواد یا امکان داره یه صفحه‌نمایش عالی بخواد در حد ال‌جی.. اونوقت تکلیفش چیه؟! اگه یه ذره از تعصب برند فاصله بگیریم.. گوشی که همه‌چیز رو کنار هم داشته باشه میشه عصای دست و نمیزاره صد قلم گوشی و تبلت و لپ‌تاپ و دوربین و .. رو هر روز دنبال خودت بکشونی و بخوای صدجور هم هزینه در کنارش داشته باشی! با این نمی‌تونم به کارم برسم چون صفحه‌نمایشش کوچیکه و با اون نمی‌تونم عکس بگیرم چون دوربینش خوب نیست و یا با این‌یکی نمی‌تونم بازی کنم چون جون بازی‌های درست و درمون رو نداره و….! پس اگه دنبال یه عصای خوش‌دست و همدم یه عمر می‌گردین گلکسی نوت ۷ جای همه رو براتون پر میکنه. برای من که گلکسی اس۷ اج دارم، زیبایی و کیفیت تصویر در کنار کارایی بهترین انتخابه. نوت ۷ با لبه‌های خمیده‌ی در عین زیبایی و خاص بودن کارایی عالی داره و میان‌بر خوبی رو فراهم می‌کنه. از عکس‌های دوربینش یا سلفی‌هاشم نگم بهتره، باید خودتون شفافیت و عملکرد یه دوربین خوب‌رو امتحان کنین! وقتی اسم بهترین اندروید و بهترین سخت‌افزار رو براش انتخاب کردن یعنی  همه‌چیزتمام! با اجازه بزرگ‌ترها.. بله.. من دوست دارم این گوشی فوق‌العاده رو بخرم. برای من که تجربه‌ی بهترین گوشی اپل رو داشتم و انتخاب گوشی رو مثل تیم فوتبال مورد علاقم تعصبی نمی‌دونم و دنبال کشف پیچیدگی‌ها و بهترین‌ها هستم در یک‌کلام یک کمال‌گرا؛ گلکسی نوت ۷ حتی بدون حسگر تشخیص عنبیه چشم هم بهترین انتخابه! مسلما تو این دوره زمونه همه از گوشی‌مون به‌غیراز تماس و تلگرام توقع بیشتری داریم. نیازی نیست مهندس باشی تا نوت بخری، می‌تونی یه نویسنده باشی و از قابلیت یک پن عالی با یه عالمه قابلیت ریزودرشت استفاده کنی، یا یه عکاس باشی یا گیمر، یه موسیقی‌دان یا حتی یه بیکار که دلش می‌خواد از ته قابلیت‌هایی که یه گوشی می‌تونه داشته باشه استفاده کنه. فقط بهتره از اکثریت کسایی که سری نوت سامسونگ رو خریدن بپرسین، آیا دوست داری گوشیتو عوض کنی؟ اگه آره با چه گوشی غیر از ورژن جدیدی از نوت!

‌‌‌      ‌

P.Sajadi

پریسا سجادی:

با نوت هفت زیر باران باید رفت… تصور کنید آسمان رعد‌و‌برق بزند. باران شُر و شُر ببارد و شما بدون اینکه نگران پکیدن گوشی‌تان باشید در یک نمای کاملا رومانتیک، خیس باران با مشترک مورد نظرتان حرف‌های زیر بارانی بزنید و حتی شعر بخوانید! یا مثلا در عمق یک‌و‌نیم متری آب از خودتان سلفی بگیرید و پیغام «اگه نگی دوستم داری همینجا می‌مونم تا غرق بشم» را با قلم نوت ۷ روی عکس با خط خودتان بنویسید و برای مشترک مورد نظرتان بفرستید. البته آدمی که این صحنه های رومانتیک برایش جذاب است و روحیه شاعرانه دارد عمرا دو میلیون و فلان قد تومان پول توی جیبش داشته باشد که برود این گوشی خوش قد و بالای همه فن حریف را بخرد. اما خب چه اشکالی دارد در بازار گوشی که همه‌اش حرف از پردازنده فلان قدی و رزولوشن فلان تایی و این چیزهاست که عموم شعرا ازش سر در نمی آورند به گزینه قدم زدن در هوای دونفره هم پرداخته شده باشد و گوشی بسازند که با آن بشود زیر باران رفت. حالا شاید کسی پیدا شد که دلش خواست برای یک شاعر‌پیشه، گوشی دو میلیون و فلان تومانی بخرد. خدا را چه دیده‌اید…


‌‌?????? ??????? ???????? ????? ??? ????

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۸۸ دیدگاه
  1. Avatar پارسام

    کی گفته سامی بعد ی مدت کند میشه ؟؟ اونم گوشی مث نوت ۷ – اس ۳ هنوز هنگ نکرده . اس ۶ من بعد یک سال لگ نداشه چ برسه هنگ – ولی سونی واست انقده میارم ک از بس هنگ داشته برد گوشی سوخته :/

    ن خدایی اس ۷ با نوت ۷ فرقی نداره ؟؟ من نمیگم برو با جفتشون کار کن ده ها تفاوت ببین . فقط تو کاغذ بذار کنار هم ببین تفاوتشون رو –

    خانوم ترانه هوشنگی . نوت ۷ نسبت ب نسل قبل خودش نوت ۵ خیلی تغییر داشته چن موردشو میگم ک نگین تغییری نکرده .

    تغییراتش
    – دوربین بهتر
    – پردازنده بهتر
    – صفحه نمایش بهتر
    – قلم بهتر
    – باطری بهتر
    – ارگونومیک بهتر بدنه
    – گوریلا گلس ۵
    – رابط کاربری سبک تر

    نوواریش نسبت ب نسل قبل

    – صفحه ادج
    – زد اب بودن
    – اسکنر عنبیه

    نگین تغییر نداشته – اینارو رو کاغذ هستش . دیگ تو عمل چنتا چیز اضافه هم هسش

  2. Avatar علي

    سلام من خیلی تلاش کردم تا این گوشی رو بخرم که یه روز شنیدم که فروش نوت ٧به دلیل گزارش های مکرر در مورد انفجار متوقف شده و این خبر تایید هم شده حتی تو خود سایت سامسونگ و فون باف هم این خبر تایید شده الان نمیدونم باید چیکار کنم

  3. Avatar hamed

    اصلا هم ربط نداشت که دیجیکالا دیگه آیفون موجود نداره ها…!!!

  4. Avatar میلاد

    با دیدگاه کاملا احساسی میشه تن به خرید note7 داد ولی با دیدگاه منطقی-احساسی نمیشه این گوشی رو خرید.
    نظرات تیم تحریریه در پست قبل خیلی منطقی تر بود.
    با این حال برای افراد هنرمند و طراح این گوشی کاربردی تره تا مهندس عمران که با محیط سخت و خشنی سروکار داره!

  5. Avatar Kaveh

    سلام خانم سجادی
    از گوشی Xperia Z3 Plus هم دیدن کنید ، با قیمت نصف این گوشی این تکنولوژی که مدنظرتونه رو ۱ سال قبل از تولید این گوشی داره 🙂

    1. Avatar Ali S

      من از شما میپرسم کیفیتی که کل گوشی های سونی دارن با غولی مثل سامسونگ قابل مقایسه ست؟

      1. Avatar میلاد

        غول!
        خانم سجادی رو قابلیت ضدآب گوشی مانور دادن و دوستمون هم گفتن این قابلیت توی گوشی های فوق العاده ارزون تری هم پیدا میشه که یک آدم رومانتیک رو به اهدافش برسونه!

      2. Avatar Kaveh

        کیفیت یه شرکت ژاپنی از هر لحاظ قطعا برتر از یه شرکت کره ای هستش !
        سامسونگ ۱ ساله که تازه داره سعی می کنه محصول با کیفیت تولید کنه ولی این مساله واسه سونی و کاربراش عادی شده !
        سامسونگ لوازم خونه تولید می کنه ولی سونی تکنولوژی و نواوری داره ، این مهم ترین فرقشونه

      3. Avatar حمید

        این غول شما بخاطر ساختن گوشی S5 شد مضحکه دست منتقدا و صاحب نظها؛ بخاطر طراحی و کیفیت بدنه ش!یعنی تا قبل از S6 برای مشتری های پرچمداراش اصن ارزش نمیذاش! این درحالیه که گوشیای سونی هر سال جایزه های معتبر طراحی رو میبرن..
        یه جوی درست شده برای کمپانی ای مثل سامسونگ، که اگه دقیقا همون s7 رو میاورد و میگفت بیاید این نوت۷، بازم شماها چش بسته مدحش میکردید!

      4. Avatar سروش سرمست

        ببخشید میزان فروش اس۳ را مثل اینکه باید به یادتون بیارم!!!
        کدوم گوشی سونی بوده که تونسته رکورد فروس میلیونی مثل سری اس سامسونگ داشته باشه؟
        قبول دارم سونی قابلیت های جدید و نو آوری داره اما به هر حال آمار و ارقام از محبوبیت گوشی های سامسونگ مخصوصا سری اس و نوت میگن!
        در ضمن حرف هایی که افراد منتقد زدند واضح بود که برای بازار گرمیه!

      5. Avatar حمید

        میزان فروش؟!! فیلم اخراجی ها هم پرفروش ترین فیلم شد!
        میزان فروش همونطور که تو کامنت قبلی گفتم،بیشتر به بازاریابی و تبلیغات بستگی داره، تا به میزان خوب بودن گوشی.
        سونی وقتی اومد تو بازار گوشی، برند گلکسی و حتی برند S جا افتاده بود.
        گوشیای سامسونگ بعد یه مدت دیگه کارایی اولیه رو ندارن،خیلی کند میشن

  6. Avatar وحدان

    آخییییی پریسا خانم چقد قشنگ نوشتی دمت گرم. ^_^ ایشالله گوشی بعدیم جدیدترین محصول از سری نوت خواهد بود.
    در پناه حق

  7. Avatar سجاد

    با عرض پوزش از همه نویسندگان ولی
    حرف های گروه قبلی به منطق خودم نزدیکتر هست
    وهیچ چیز نمیتونه منو قانع کنه که یه وقتی حوس عوض کردن گوشی داشتم برم سمت Note 7

    1. Avatar Ali S

      وقتی تمام کارشناسان موبایل جهان از نوت ۷ تعریف و تمجید میکنن یعنی دیگه کسی کاری با اینکه شما نوت ۷ میخرید یا نه نداره.

  8. Avatar حمید

    چرا گلکسی نوت ۷ را می‌خریم؟
    جواب: تا موقع شارژ بترکه و از دستش راحت بشیم. خخخخخ

  9. Avatar Erfan ????????????????????????

    تا سامسونگ هست بقىه حرف برا گفتن ندارن
    زنده باد سامسونگ

    1. Avatar محمد مهدی

      ایول داداش گل گفتی من به نوبه خودم منتظر نوت ۷ هستم تا تو بازار بیاد تا بخرمش کاری هم به شایعات ندارم که باطری ترکیده و قلم گیر کرده یا از این چرطو پرتا من که ۱۰۰%میخرمش ایول داره سامی جونم

  10. Avatar حمید

    اکثر طرفدارای سامسونگ بازاریاب های مجانی هستن براش! یعنی اومد ضدآب بودن و پشتیبانی از کارت حافظه رو تو S6 حذف کرد، بازم مردم کف و هورا کشیدن!(انگار از نظر سامسونگ عوض شدن جنس بدنه برا خریدارها بسه!) تو S7 دوباره این قابلیتها رو اضافه کرد و کلی روشون مانور داد(نمونه ش تبلیغات تلوزیونی) و مردم باز برای همین ۲تا آپشن غش و ضعف کردن برا سامسونگ!
    همین قابلیت ضدآبی که انقد با آب و تاب ازش تعریف میکنید و براش فیلمنامه رومنس مینویسید(!)، سونی سال ۲۰۱۱ تو گوشیاش آورد!

    کیفیت ساخت، کارایی و دوام بعد از چند ماه، از مهمترین فاکتورهای یه گوشی خوبه، که بدون تعصب میگم هیچکدوم از گوشی های سامسونگ ندارن. این مسئله برا من ثابت شده

    این فروش بالا و سر و صدای عرضه و … همش بخاطر تبلیغات و بازاریابیه، نه بهترین بودن

    1. Avatar عرفان

      قبول دارم… فقط به خاطر تبلیغات قوی است و گرنه تمام مدل های سامسونگ عین هم هستن یعنی فرق s6 با s7 از نظر قیافه در چی است یا سری A همشون شبیه هم هست..
      اصلا نمیشه مدل هاشو از هم تشخیص داد.. حالا note 7 تمام قوت گوشی هارو توی یک گوشی اورده. مثل مموری خوردن ، ضد اب بودن ، صفحه ادج چیزای دیگه.تنها چیز جدید که داده همین اسکن عنبیه است که اونم تازه اومده و خیلی قوی نیست مثلا افرادی که از عینک استفاده میکنن انچنان دقیق و سریع نیست و گاهی اوقات تشخیص نمیده.

  11. Avatar Mohamma:D

    خخخخ جالب بود برام. نقد های خوب به مطالبتون رو نمیذارید!!!!!

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه