چرا گلکسی نوت ۷ را می‌خریم؟

۳۱ تیر ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۶ دقیقه

دو روز پیش از برخی اعضای تحریریه‌ پرسیدیم که نظرشان درباره‌ی گلکسی نوت ۷ چیست. اکثر آن‌ها گفتند نوت ۷ محصول خوبی است، با این حال به جز یکی دو مورد اغلب گفتند که آن را نمی‌خرند. امروز هم می‌خواهیم نظر عده‌ای دیگر از همکاران‌مان را با شما در میان بگذاریم. ما نوت ۷ را در اختیارشان گذاشتیم و از آن‌ها خواستیم خیلی کوتاه نظرشان را به ما بگویند. جالب این‌جاست که این‌ گروه رویکرد مثبت‌تری داشتند و تقریبا اکثریت‌شان به خرید نوت ۷ علاقه نشان دادند. اما دلایل آن‌ها برای خرید نوت ۷ چیست؟

M.Nourdoost

مجید نوردوست:

اولین تجربه‌ی من با گوشی‌های سری نوت شرکت سامسونگ به دوره‌ی گلکسی نوت ۲ بر می‌گردد. گلکسی نوت ۲ با آن صفحه نمایش بزرگ و قلمی که داشت من را مجذوب خودش کرد. از آن زمان به بعد دیگر گوشی نوت نداشتم و به‌ جرات می‌توانم بگویم که هیچ تلفن همراه هوشمند دیگری از جمله آیفون نتوانست آن تجربه‌ی کاربری را برای من به ارمغان بیاورد. گوشی‌های سری نوت در مقایسه با دیگر محصولات اندرویدی موجود در بازار کلی امکانات بیشتر پیش روی کاربران قرار می‌دهند. این ویژگی‌ها را تقریبا در هیچ گوشی دیگری هم مشاهده نمی‌کنید. حالا در نوت ۷ با پیشرفت‌های بزرگی روبه‌رو هستیم. در نگاه اول شباهت زیادی به گلکسی اس ۷ اج دارد؛ اما زمانی که آن را به‌دست می‌گیرید، متوجه می‌شوید که به یک محصول کاملا لوکس و زیبا نگاه می‌کنید. صفحه نمایش خمیده‌ی آن زیبایی گوشی را چند برابر کرده و در زمان دست گرفتن گوشی، حس خوبی به دست می‌آورید. رنگ‌بندی‌های آن هم واقعا دلبری می‌کنند. هنوز نمی‌دانم مدل آبی رنگ را بخرم را مدل طلایی را. خلاصه که این گوشی ضد آب که از سنسور تشخیص عنبیه چشم هم برخوردار است و با قلم آن می‌توان روی صفحه نمایش خاموش هم چیز نوشت، در این مدت من را دیوانه کرده. فکر کنم ماه آینده خودم را تو یک خرج بزرگ بیاندازم و نوت ۷ بخرم. حالا به نظر شما رنگ طلایی این گوشی بهتر است یا آبی؟

‌‌‌     ‌

T.Houshangi

ترانه هوشنگی:

از زمانی که اپل آیفون ۴ تازه به بازار اومد، من طرفدار پر و پاقرص این برند بودم و هستم. اما وقتی برای بار اول گلکسی نوت ۷ را در دستانم گرفتم و با اون کار کردم جذب کیفیت صفحه نمایش و رنگ های تازه‌اش شدم. اینکه این فبلت قلم هم داره و هنگام کار کردن با اون، جای دست روی صفحه نمایش‌اش نمی‌افته برای من که طراحم وسوسه انگیزه. شاید نوت ۷ یک فبلت باشه که با مدل‌های قبلیش چندان تفاوت بزرگی نداره اما مهم اینه که مخاطب این گوشی کسایی‌ان که همه چیزو با هم و در یک گجت کنار هم می خواهند. به همین دلیل شاید نوت ۷ انتخاب بعدی من باشه.

 

V.Nazemi

وحید ناظمی: 

به عنوان یک یوزر قدیمی آیفون که پنج نسل پیاپی این محصول اپل را تجربه کرده و به تازگی به جمع دارندگان گوشی‌های اندرویدی پیوسته، باید بگویم که از در دست گرفتن جدیدترین محصول سامسونگ حسابی ذوق‌زده شدم. شاید اگر طی شش ماه گذشته با یکی از بهترین گوشی‌های اندرویدی (LG G4) سروکله نزده بودم اصلا اجازه‌ی حرف زدن در مورد Note7 را به خودم نمی‌دادم، اما حالا می‌توانم لذت کار با یک پرچمدار اندرویدی را تجربه کنم. در Note7 همه‌چیز بوی مدرن بودن می‌دهد. از فرم بدنه تا نحوه‌ی چیدمان جزئیات رابط کاربری، به شما می‌گوید که در سال ۲۰۱۶ زندگی می‌کنیم. به عنوان یک عکاس آماتور و کسی که به خاطر دست‌های بلندش سلفی‌های خوبی می‌گیرد اول به سراغ دوربین این گوشی رفتم. نتیجه‌ی تنها کمی ور رفتن با مودهای اتوماتیک و دستی هردو دوربین جلو و عقب یک لبخند بزرگ بود. دوربین Note7 در موارد زیادی شما را از باز کردن کوله‌ی دوربین SLR بی‌نیاز می‌کند. شاید تنها عیب این گوشی قیمت آن باشد. به خاطر طراحی لوکس، قلم دقیق و دوربین فوق‌العاده در کنار مشخصات عالی سخت‌افزاری می‌توانم دشمنی قدیمی‌ام با سامسونگ را فراموش کنم. پیش به سوی Note7.

‌‌‌

s

نسیم آخرتی:

شاید کسی باشه که در کنار سرعت خوب آیفون، یه گرافیک خوب در حد هوآوی با قیمت خیلی خوبش بخواد یا یه اسپیکر خوب در حد اچ‌تی‌سی یا حتی دوربین خوب و خاصیت ضدآب بودن در حد سونی بخواد یا امکان داره یه صفحه‌نمایش عالی بخواد در حد ال‌جی.. اونوقت تکلیفش چیه؟! اگه یه ذره از تعصب برند فاصله بگیریم.. گوشی که همه‌چیز رو کنار هم داشته باشه میشه عصای دست و نمیزاره صد قلم گوشی و تبلت و لپ‌تاپ و دوربین و .. رو هر روز دنبال خودت بکشونی و بخوای صدجور هم هزینه در کنارش داشته باشی! با این نمی‌تونم به کارم برسم چون صفحه‌نمایشش کوچیکه و با اون نمی‌تونم عکس بگیرم چون دوربینش خوب نیست و یا با این‌یکی نمی‌تونم بازی کنم چون جون بازی‌های درست و درمون رو نداره و….! پس اگه دنبال یه عصای خوش‌دست و همدم یه عمر می‌گردین گلکسی نوت ۷ جای همه رو براتون پر میکنه. برای من که گلکسی اس۷ اج دارم، زیبایی و کیفیت تصویر در کنار کارایی بهترین انتخابه. نوت ۷ با لبه‌های خمیده‌ی در عین زیبایی و خاص بودن کارایی عالی داره و میان‌بر خوبی رو فراهم می‌کنه. از عکس‌های دوربینش یا سلفی‌هاشم نگم بهتره، باید خودتون شفافیت و عملکرد یه دوربین خوب‌رو امتحان کنین! وقتی اسم بهترین اندروید و بهترین سخت‌افزار رو براش انتخاب کردن یعنی  همه‌چیزتمام! با اجازه بزرگ‌ترها.. بله.. من دوست دارم این گوشی فوق‌العاده رو بخرم. برای من که تجربه‌ی بهترین گوشی اپل رو داشتم و انتخاب گوشی رو مثل تیم فوتبال مورد علاقم تعصبی نمی‌دونم و دنبال کشف پیچیدگی‌ها و بهترین‌ها هستم در یک‌کلام یک کمال‌گرا؛ گلکسی نوت ۷ حتی بدون حسگر تشخیص عنبیه چشم هم بهترین انتخابه! مسلما تو این دوره زمونه همه از گوشی‌مون به‌غیراز تماس و تلگرام توقع بیشتری داریم. نیازی نیست مهندس باشی تا نوت بخری، می‌تونی یه نویسنده باشی و از قابلیت یک پن عالی با یه عالمه قابلیت ریزودرشت استفاده کنی، یا یه عکاس باشی یا گیمر، یه موسیقی‌دان یا حتی یه بیکار که دلش می‌خواد از ته قابلیت‌هایی که یه گوشی می‌تونه داشته باشه استفاده کنه. فقط بهتره از اکثریت کسایی که سری نوت سامسونگ رو خریدن بپرسین، آیا دوست داری گوشیتو عوض کنی؟ اگه آره با چه گوشی غیر از ورژن جدیدی از نوت!

‌‌‌      ‌

P.Sajadi

پریسا سجادی:

با نوت هفت زیر باران باید رفت… تصور کنید آسمان رعد‌و‌برق بزند. باران شُر و شُر ببارد و شما بدون اینکه نگران پکیدن گوشی‌تان باشید در یک نمای کاملا رومانتیک، خیس باران با مشترک مورد نظرتان حرف‌های زیر بارانی بزنید و حتی شعر بخوانید! یا مثلا در عمق یک‌و‌نیم متری آب از خودتان سلفی بگیرید و پیغام «اگه نگی دوستم داری همینجا می‌مونم تا غرق بشم» را با قلم نوت ۷ روی عکس با خط خودتان بنویسید و برای مشترک مورد نظرتان بفرستید. البته آدمی که این صحنه های رومانتیک برایش جذاب است و روحیه شاعرانه دارد عمرا دو میلیون و فلان قد تومان پول توی جیبش داشته باشد که برود این گوشی خوش قد و بالای همه فن حریف را بخرد. اما خب چه اشکالی دارد در بازار گوشی که همه‌اش حرف از پردازنده فلان قدی و رزولوشن فلان تایی و این چیزهاست که عموم شعرا ازش سر در نمی آورند به گزینه قدم زدن در هوای دونفره هم پرداخته شده باشد و گوشی بسازند که با آن بشود زیر باران رفت. حالا شاید کسی پیدا شد که دلش خواست برای یک شاعر‌پیشه، گوشی دو میلیون و فلان تومانی بخرد. خدا را چه دیده‌اید…


‌‌?????? ??????? ???????? ????? ??? ????

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۸۸ دیدگاه
  1. Blank

    خب اگه تحریریه دیجی بگه نه نمیخرم که نمیشه ! چاقو دسته خودشو نمیبره .
    ولی به نظر من خرید نوت۷ از هر نظر اشتباهه، بعضی کامنتهارو خیلی خلاصه وار خوندم که بعضیا میگفتن خوبه یه گوشی داشته باشی که تو همه چیز خوب باشه و یه ویژگی خاص برگ برندش نباشه خیلی خوبه که من این نظر رو قبول ندارم هرکسی یه سری ویژگیها براش مهم تره .
    یه نفر بیشتر استفادش از گوشی گیمینگه که به نظر من باید آیفون بگیره چون جدای اجرای فوق العاده بازی ها همه بازیهای گردن کلفت اول برای آیفون منتشر میشن.
    یکی از دوربین بیشتر استفاده میکنه که من اگه بودم بجاشون میرفتم سمت هواوی P9 که دوربین توپی داره .
    یکی کیفیت صدا براش بیشتر اهمیت داره که میره سمت اکسون۷ .
    وقتی سامسونگ تو تک تک این فاکتور ها از حریفاش شکست میخوره نباید گفت همه چیزش خوبه، باید گفت هیچ چیز خاصی نداره نسبت به بقیه پرچمدارها، درسته عملکرد خوبی داره، ولی خب گوشی های نصف قیمتش هم عملکرد خوبی دارن .
    بعضیا یطوری میگن شما دستت بگیر نوت۷ رو انگار دستت بگیری معجزه میکنه ! یا مثلا وانپلاس۳ رو دستت بگیری میگی “اه حالم بهم خورد” !.
    هر گوشی پرچمداری الان بگیری دستت لذت میبری اینو اگر بخوایم انکار کنیم بی منطق بودنه. از لحاظ عملکرد هم حتی گوشی هایی هستن که پرچمدار نیستن و تمام بازیها و اپ های سنگین موجود رو مثل اب خوردن میبلعن ! لازم نیست حجم زیادی از پولمون رو بدیم(!) تا این مهم محقق بشه :))
    درنهایت به دوستانی که مارو دعوت میکنن به یکبار استفاده از محصولات پرچمدار سامسونگ میگم که ما چندساله پرچمدار سامسونگ داشتیم ! حالا وقتشه ما شمارو دعوت کنیم به یبار استفاده کردن از گوشی های پرچمدار برندهای دیگه (که با ۴۰۰ دلار هم میشه تهیشون کرد، یعنی نصف قیمت پرچمدار سامسونگ) و اگه لذت نبردن برن پولشون رو هرطور دوست دارن خرج کنن .
    موفق باشید

  2. Arsalan

    واقعا عالیه، یه گوشی باشه با سرعت اپل – یه گوشی باشه با کیفیت صفحه نمایش ‌LG – یه گوشی باشه باکیفیت صدای اسپیکرهای htc – یه گوشی باشه با کیفیت دوربین و ضد آب بودن SONY
    همه نقاط مثبت گوشی ها را نوت۷ در خودش جمع کرده و چیزهای جدیدی هم روی اون ها گنجونده.
    منکه عاشق نوت۷ شدم با طراحی ظریف بدنه و زیبایی چشم نوازش.
    واقعا هر قیمتی باشه میرزه چون رو دستش نیست و نمیاد تا ساله دیگه که اونم نوت۸ هست.
    انتقاد کردن و عیب جویی کردن از نوت۷ واقعا بی انصافیه…..

    1. sina

      کجا سرعتش مثل آیفون داش مثل اینکه خواب میبینی سرعتشو با ایفون ۶ مقایسه کردن شکست خورده نوت ۷ چه برسه به ایفون ۷ که قراره به زودی عرضه شه

      1. محمد مهدی

        برو همون آیفون را بخر اصلا معنیش میدونی چی میشه یعنی تلفن من اپل یعنی چی سیب بیخودی اسمش را گنده میکنید ادم گوشی میگیره تا ازش تمام لذت را ببرد نه اینه واس پز دادن بعدشم اپل فقط مهدودیت افتاد

    2. amir

      سرعتش واقعا پایینه!تو ویدیوی بررسی این گوشی دیدم.

      1. محمد مهدی

        کجا سرعتش پایینه اونم با آیفون ۶ فقط چند ثانیه فرقشه دنبال سرعتی یا لذت بردن تمام و کمال از یه گوشی زیر بارون تو استخر و……..
        فقط آیفون آیفون میکنید یه بلوتوث آیفون بخواد کار کنه باید جابریک کنید و… nfc اپل فقط با گوشی های اپل کار میکنه ولی سامسونگ چطور اصلا مهدویتی برای کاربرانش ایجاد نمیکنه شما ها برید فقط اپل آیدی بخرید گوشیتون خراب بشه گارانتی نداره باید بفرستید اونور آب تا شاید براتون درستش کردن اونم با قیمت‌های نجومی فقط سامسونگ گلکسی نوت ۷

    3. عرفان

      اسپیکر های htc … مثل اینکه شما اصلا نشنیدی،،،اصلا قابل مقایسه نیست.. الکی یه چیزی رو ننویس… بعدشم سامسونگ هر وقت تونست گوشی بده که بعد از چهار تا پنج سال بدون هیچ لگی برنامه های روز رو بار کنه (iPhone 4) اون موقع سرعتش مثل اپل است

  3. 아리

    یه چیز جالب فهمیدم!
    دقت کردید هر وقت بگن سامسونگ بده همه خوشحال میشن و میگن: (آفرین دمت گرم، خوب گفتی!)
    هر وقت بگن سامسونگ خوبه میشه تعریف الکی و تبلیغ برای سامسونگ!!!!
    خب جناب آنتی-سامسونگ ! وقتی سامسونگ محصولش خوبه ، یعنی خوبه! به حرف منو شما نیست که ! نمیدونم چرا به زور میخواید بگید بده!! چی بهتون میرسه از اینهمه تعصب؟

  4. shs77

    واقعا آدم نمیدونه چی بگه!

    علت اینهمه بزرگ نمایی برای گوشی های سامسونگ چیه؟! والا اینهمه میگفتن S6 فلانه و بهمانه من خودم S6 دارم هیچ فرقی با گوشی های دیگه نداره! تازه ضعفی مثل اسپیکر مونو هم داره!

    یا واقعا عجیبه چند ساله سونی داره گوشی ضد آب میزنه حالا که سامسونگ زده چنان از این قابلتی تعریف میکنید آدم نمیدونه چی بگه!

    فقط میخواید محصولات سامسونگ و اپل رو بزرگ بکنید !!
    فقط یک چیزی که هست اینه که درسته الان پرچمدار های سامسونگ کیفیت خوبی دارن اما همین دو سال پیش S5 یا حتی Note 4 رو بیاد بیارید! گوشی های فوق العاده بی کیفیت و مضخرفی که از نظر همه سایت ها بهترین صفحه نمایش و دوربین و… رو داشتن!!!!!

    واقعا چطور صفحه نمایش S5 که همه چیز رو سبز نشون میده برترین صفحه نمایش گوشی ها رو داشت؟!
    همین الانش هم بهترین مدل گوشی های سامسونگ یعنی Note 7 و S7 صفحه نمایش بی نقصی ندارن و در نمایش رنگ قرمز ضعیف هستن! حتی گوشی Z2 که با S5 اومد هم قرمز رو خیلی بهتر از پرچمداران ۲۰۱۶ سامسونگ نشون میده!
    به جرعت میتونم بگم صفحه نمایش S6 در خیلی زمینه ها از Z2 ضعیفتره!

  5. Arsalan

    بیشتر کارشناس ها گفتن که قبلا آیفون داشته بودن و طرفدار پر و پا قرص اپل بودن ولی وقتی با نوت۷ کار کردن مجذوب اون شدن و یه حسه تازه ای به اونا داده.
    حالا طرفدارهای اپل حی نگید اندروید برنامه نویسیش بیخودیه و اپل بهتره سامسونگه.
    خودتون یکبار سری نوت سامسونگ بگیرید دستتون دیگه عاشقش میشید، حرف من را فقط کسایی که سری نوت داشتن قبول دارن. همیشه سری نوت سامسونگ یه پله از بقیه گوشی ها بالاتر بوده حتی سری S سامسونگ

    1. میلاد

      من نت دارم
      گوشیه خوبیه
      واسم کم نذاشته
      ولی حرف اینه:
      نت ۷ بخریم یا نه؟
      هرکسی دیدگاهی داره
      هیچکسم نمیتونه بگه نت ۷ بده چون بد نیست
      ولی ارزش خرید داره؟
      به نظر من نداره
      به نظر یکی داره

  6. !12sam

    هر وقت کسی از سامسونگ خوشش اومد؛ یه عده اعتراض کردن،
    سامسونگ بهتره، قبول کنید، برین اول باهاش کارکنید بعد باهاش نظر بدید. اپل برتری خاصی به سامسونگ نداره ولی در عوض سامسونگ تو خیلی چیزا با فاصله از اپل بهتره

  7. امین

    اینقدر سامسونگ از محصولاتش تبلیغ می کنه تا ذهن مردم رو شستشو بده . این گوشی با s7 فرق زیادی نداره فقط با بزرگ کردن ویژگیهاش داره خودشو بزرگ جلوه می ده .من نمی دونم به بعضیها چی می رسه که اینقدر از این برندتبلیغ می کنن.

  8. mahdispd

    عالی بود من ک حال کردم.
    ب خصوص با متنه خانم پریسا سجادی خیلی خوب نوشته بود
    ولی در کل نظره من در مورد سری پرچم دارای سامسونگ اینه ک افراد حرفه ای باید این سری رو بخرند نه اونایی ک باهاش ی زنگ میزننو تلگرام میرنو بس

    1. صائب

      ببخشید “متنه” یعنی چی؟
      متنه و نظره از نظر دستوذی کاملا غلط هستند.
      اگر دلیلتون عامیانه نوشتن و سرعت در نوشتن باشه باز هم شما از یه طرف “که” ها رو به “ک” و “متن” و “نظر” رو یه “ه” چسبان واژه زیادی گذاشتین!

      1. امید

        ببخشید ما اینجا در مورد چیز دیگه بحث میکنیم ههه

  9. امین حمیدی

    با سلام و درود
    وقتی مطالب چند روز گذشته را در زیر تیتر( چرا نوت ۷ نمی خرید ) که دوستان مخالف خرید نوت ۷ خواندم، واقعا تعجب کردم چرا بعضی ها رو نمیشه راضی کرد ، اصلا میتوان راضی کردشون ؟ گمان میکنم تا بحال از چیزی راضی نشده باشند ، وگرنه اینهمه کامنت منفی دیدن و هیچ نکته ی مثبت نیافتن در محصولی که شگفتی اهالی دنیای پر تلاطم گجت و تکنولوژی را برانگیخت ، جای شگفتی بسیارتری داشت ، حداقل برای بنده .
    اما وقتی کامنت دوستان بزرگواری چون جناب نوردوست و ناظمی و خانم ها آخرتی و هوشنگی و کامنت بسیار متفاوت خانم پریساسجادی را خواندم، بنده را که موافق بسیار جدی نوت ۷ هستم را خوشحال و سرمست کرد . درود بسیار بر شما که خبری کاملا متفاوت ولی پر هیجان را تهیه و تدارک و اجازه تبادل نظر میان ما کاربرهای معمولی با افکار و نظرات دوستان کارشناس آن مجموعه را درمیان گذاشتید جای تقدیر و تشکر بسیار دارد . پایدار و مانا باشید در سایه ی مهر پروردگار

  10. محمدرضا

    حقیقتش به نظرم کارتون خیلی تبلیغاتی بود … ولی خودم باید بگم که واقعا از آیفون۴ به بعد که از گوشی های برند اپل استفاده کردم و میکنم … با دیدن نت ۷ مجذوبش شدم !…

    منتظرم آیفون۷ بیاد و تصمیم بگیرم … ولی تا حالا واقعا ندیده بودم سامسونگ گوشی با این طراحی زیبا و البته کیفیت بالا تولید کنه .. ( این نظر شخصیمه که تا حالا سامسونگ همچین تولیدی نداشته !! – به نظر همتون احترام میزارم!)

    با اینکه برند اپل رو دوست دارم و از زمان آیفون ۴ دارم با تلفن های همراه این شرکت کار میکنم .. به نظرم بعد استیو جابز به شدت از نوآوری های اپل کم شده متاسفانه ..

    و این شرکت واقعا داره ضعیف عمل میکنه .. بازم میگم این نظر شخصیه بنده هستش …

    درکل خوشحالم که آدم متعصب بیخودی نیستم .. همونطوری که چند سال قبل به دلیل کیفیت بالای محصولات اپل از موتورولا مایلستون و چند گوشی اندرویدی دیگم خداحافظی کردم و به جمع اپلی ها پیوستم … ممکنه تا چند ماه دیگه هم با اپلی ها خداحافظی کنم و به اندرویدی ها بپیوندم ..

  11. میلاد

    ای بابا دوستان عزیز چرا یکم منطقی نیستین چرا به این بنده خداها گیر میدین.بله سونی قبلا زد آب بود اچ تی سی ۱۰ هم بدنش خوبه هوآوی هم ارزونه ولی کدوم از اینا کیفیت صفحه نمایش سامسونگ که مهمترین اصل خرید یک گوشی لمسیه دارن؟!
    بله ضد آب بودن و دوربین خوب و عنبیه چشم و اینا قبلا بوده ولی کدوم گوشی بوده که تمام اینارو باهم داشته باشه
    این دوستان تحریریه هم فقط نظرشونو گفتن همین و شما هم که میگین چرا نمیگین گرونه و نخرین به تیتر دقت کنین نوشته چرا این گوشیو بخریم و چرا این گوشیو نخریم یه مقاله دیگه بود!

    1. محمد مهدی

      ایول داداش گلم واقعا گل گفتی زدی تو خال بعد به اون دسته از آدمهایی که میگن اولین گوشی ضد آب را سونی زد یا سنی خخخخخهههه بعدشم درگاه رم و شارژر و غیره تو سنی خراب بشه گوشی دیگه ضد آب نیست سامی جون کجا درپوش واسه شارژ و ….. گذاشته یکم منطقی باشید

  12. امین

    از اول تا آخر تبلیغ برای سامسونگ و محصول جدیدش!!!!!!!!!!!!!!

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه