چرا گوشی ریزر جک هدفون ندارد؟

۸ آذر ۱۳۹۶ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

گوشی هوشمند شرکت ریزر، یعنی Razer Phone، یکی از بهترین گوشی‌های ساخته شده‌ی اخیر است. در کنار سخت‌افزاری بسیار قوی، از آخرین مدل چیپ‌ست اسنپ‌دراگون گرفته تا هشت گیگابایت حافظه‌ی رم، شرکت ریزر هم‌چنین یک صفحه نمایش بسیار خوب روی گوشی خود قرار داده است. گوشی Razer Phone اولین گوشی دنیاست که سرعت تازه سازی تصویر در صفحه نمایش آن ۱۲۰ هرتز است.

متاسفانه مثل بسیاری از گوشی‌های هوشمند اخیر، Razer Phone هم جک هدفون ندارد. مدیر عامل شرکت ریزر، «مین لیان تان»، اخیرا دلیل وجود نداشتن جک هدفون را روی گوشی Razer Phone توضیح داده است. می‌تواند متن کامل این توضیح را در ادامه بخوانید:

«صحبت‌های زیادی درباره‌ی حذف جک هدفون روی Razer Phone شنیده‌ام و می‌خواهم که درباره‌ی دلیل پشت این تصمیم کمی توضیح دهم.

با حذف جک هدفون، ما توانستیم که ظرفیت باتری را بسیار بیشتر کنیم. تخمین می‌زنم ۵۰۰ میلی‌آمپر ساعت به ظرفیت باتری اضافه کردیم. هم‌چنین سیستم خنک کننده را بهبود بخشیدیم تا عملکرد بهتری از گوشی بگیریم.

مجبور شده بودیم جک را حذف کنیم، ولی زمانی از این تصمیم مطمئن شدم می‌توانیم با یک آداپتور ۲۴ بیتی THX کیفیت صدای بسیار بهتری ارایه دهیم. گفتم که باید این آداپتور همراه گوشی عرضه شود. یعنی در نهایت حتی اگر بخواهید از همان هدفون‌های آنالوگ قدیمی خودتان هم استفده کنید، باز کیفیت صدای بهتری می‌گیرید.

از طرف دیگر، هدفون Hammerhead را با اتصال USB-C عرضه کردیم و هدفون Hammerhead بلوتوث را که یک روز تمام باتری دارد تا مشکل را از همه لحاظ حل کرده باشیم.

کوتاه بگویم، حذف جک هدفون عملکرد گوشی را بهتر کرده، باتری آن را بیشتر کرده و به اضافه، کیفیت صدای هدفون بهتری هم به افراد داده است. آن هم با هدفون‌ّهای خودشان.

من نمی‌توانم درباره‌ی تصمیم دیگر شرکت‌ها برای حذف جک هدفون صحبت کنم، ولی می‌توانید ببینید که ما چرا این کار را کرده‌ایم.»

گوشی ریزر با قیمت ۷۰۰ دلار وارد بازار شده است.

منبع: Wccftech

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲ دیدگاه
  1. Avatar نیما خانی

    چرا گوشی ریزر به ایران نمی آید؟

  2. Avatar نیما

    یک مطلب هم بنویسید: چرا گوشی ریزر به ایران نمی آید؟

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه