آیفون‌ها از این پس هر سه سال یکبار تغییر می‌کنند

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

بر اساس گزارش جدیدی که منتشر شده است، اپل می‌خواهد چرخه‌ی دو ساله‌ی ساخت آیفون‌های جدید را به کنار بگذارد. تا به امروز، اپل از سیستم «تیک-تاک» اینتل در ساخت آیفون‌های‌اش استفاده می‌کرد؛ یعنی یک سال، آیفون جدیدی معرفی می‌شد و سال آینده، اپل همان گوشی را به صورت سخت‌افزاری ارتقا می‌داد. برای مثال، اپل iPhone 6 و iPhone 6 Plus را عرضه و یک سال پس از آن، با حفظ ظاهر گوشی، آن‌ها را در قالب دو گوشی iPhone 6s و iPhone 6s Plus ارتقای سخت‌افزاری داد.

چرخه‌ی جدید ساخت آیفون‌ها، به دلیل کاهش فروش این گوشی‌ها به وجود آمده است.

با این اوصاف، انتظار داشتیم تا با عرضه‌ی آیفون ۷، شاهد تغییرات بزرگی در این گوشی‌ها باشیم، اما شایعات تا به امروز این موضوع را رد کرده‌اند. همانطور که در تصویرها دیده‌ایم، آیفون ۷، از نظر ظاهری تفاوت زیادی با آیفون ۶ ندارد.

iPhone7

این طور که نظر می‌رسد، اپل از این پس هر سه سال یک بار، گوشی‌های‌اش را ارتقای بزرگ خواهد داد. سری آیفون‌های ۶ و ۶s و ۷ اولین چرخه‌ی سه ساله‌ی اپل را رقم خواهند زد. یعنی اگر می‌خواهید آیفون بزرگ بعدی اپل را ببینید، باید برای مدل ۲۰۱۷ صبر کنید.

طبق گزارش منتشر شده، چرخه‌ی جدید ساخت آیفون‌ها، به دلیل کاهش فروش این گوشی‌ها به وجود آمده است. اپل انتظار ندارد امسال، به اندازه‌ی سال ۲۰۱۵ بتواند آیفون بفروشد. به طور کلی، انتظار زیادی از آیفون امسال نداشته باشید.

منبع: GSM Arena

کانال تلگرام دیجی کالا مگ

راهنمای خرید آیفون
برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۹ دیدگاه
  1. Avatar Apple

    دلم میسوزه وقتی میبینم سامسونک کوشی قبلیشو با یه سری عدد ارقام جدید به عنوان کوشی جدید میندازه به مردم بعد دوستان واسه ارم کردن خودشون میان ابل رو خراب میکنن.

    1. Avatar Ali S

      منظورت iphone se ــــــــــــــــــه دیگه؟

  2. Avatar sepehr

    حالا باز سامسونگیا نظر الکی میدن. یکی نیس بگه بابا شما خودتان تغییرات ظاهری s6 با s7 رو میدونین چیه اصلا. تازه s7 با کلی تبلیغات وسیع معرفی شد در صورتی که خود اپل گفت که منتطر تغییرات زیاد در ایفون ۲۰۱۷ باشید

    1. Avatar علی

      تغییرات اون قدر کافی بود که ۵۰ درصد فروششو بیشتر کنه دیگه چی میخاد؟

  3. Avatar Ali S

    خب خسته نباشید میگیم به جناب آیو و تیمشون.
    احتمالا سال بعدی متوجه میشیم که قراره آیفون ها هر ۴ سال یکبار تغییر کنند!

  4. Avatar امیر حسین

    با این که گوشی الانم ایفون هست باید بگم من دو سال پیش با دیدن ایفون سیکس( که فول کپی اچ تی سی ) بود از اپل نا امید شدم!!! طرح بعدیشم حتمن شبیه سونیه!!!

    1. Avatar عرفان

      اچ تی سی خودش یه گوشی کپیه آیفون ۶ زد که خیلی رسانه‌ای شد اونوقت اپل از اچ تی سی کپی کرده؟!!!

    2. Avatar puria

      داداش احیانا بر عکس نگفتی :/؟

    3. Avatar Apple

      ههههه جرا الکی جو میدی هیج راه بهتری واسه خراب کردن ابل ندیدی.بین به کوشی های سامسونک اج تی سی قبل و بعد معرفی ایفون بنداز.

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه