چهارمین نسخه آزمایشی iOS 11 منتشر شد

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
آیپد پرو 10.5 اینچی iOS 11

شرکت اپل امروز چهارمین نسخه آزمایشی iOS 11 را منتشر کرد. تمرکز این به‌روزرسان جدید بیشتر روی برطرف کردن مشکلات مختلف بوده و باعث شده که برخی برنامه‌ها مانند VSCO بهتر اجرا شوند. کار با برنامه اسکایپ هم در این به‌روزرسان بهتر شده و تماس کاربران دیگر قطع نمی‌شود. یکی دیگر از تغییرات این به‌روزرسان آیکون‌ها جدیدی است که برای برنامه‌های Reminders و Contacts در نظر گرفته شده است.

در این به‌روزرسان پس از انتقال نسخه پشتیبان فایل‌های گوشی از روی آیتونز به گوشی دیگر آیکون برنامه‌ها سفید نمی‌ماند. برنامه‌هایی که بالای ۱۰۰ مگابایت حجم‌دارند را نمی‌توانید به وسیله اینترنت سیم‌کارت دانلود کنید و اپل استور مانع می‌شود که برنامه‌هایی با حجم بالا را با استفاده از اینترنت موبایل دانلود کنید.

شرکت سعی‌کرده در به‌روزرسان جدید iOS 11 بسیاری از مشکلات آن را برطرف کند و سیستم عامل با ثبات‌تری را پیش روی کاربران قرار دهد. البته پیشنهاد نمی‌کنیم که فعلا نسخه‌های آزمایشی iOS 11 را روی گوشی خودتان نصب کنید؛ چرا که مشکلات زیادی دارند. البته اگر دوست دارید زودتر از همه با این سیستم عامل جدید آشنا شوید، اپل این امکان را فراهم کرده تا با ثبت‌نام در گروه پیش نمایش iOS بتوانید زودتر به آن دسترسی داشته باشید.

 

منبع: Apple
telegram_ad2_1

راهنمای خرید آیفون
برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه