چهارمین نسخه آزمایشی iOS 11.1 در اختیار توسعه‌دهندگان قرار گرفت

۱ آبان ۱۳۹۶ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

شرکت اپل چهارمین نسخه آزمایشی سیستم عامل iOS 11.1 و WatchOS 4.1 را در اختیار توسعه‌دهندگان قرار داد. به احتمال زیاد نسخه عمومی آن هم تا چند وقت دیگر در اختیار توسعه‌دهندگان قرار میگیرد. در چهارمین نسخه آزمایشی سیستم عامل iOS 11.1 اپل قابلیت ۳D Touch را برای رفتن به App Switcher فعال کرده است. در این به‌روزرسان جدید بیش از هزاران اموجی جدید نیز در اختیار کاربران قرار میگیرد و بسیاری از باگ‌های سیستم عامل هم برطرف شده است. شماره ساخت iOS 11.1 Beta 4 به ۱۵B92 رسیده است.

اگر می‌خواهید نسخه بتا از سیستم عامل iOS 11 را دانلود کنید باید در طرح پیش نمایش آن ثبت نام کنید.

در به‌روزرسان ۴.۱ سیستم عامل WatchOS هم سرویس اپل موزیک به Timepiece اضافه شده و همچنین کاربران می‌توانند ایستگاه‌های رادیویی مثل Beats1 را از طریق LTE استریم کنند.

اگر می‌خواهید جدیدترین نسخه از سیستم عامل iOS 11 را دانلود کنید باید در طرح پیش نمایش آن ثبت نام کنید و سپس به منوی Settings  و سپس به General و Software Update بروید. به احتمال زیاد نسخه‌‌نهایی سیستم عامل iOS 11.1 همزمان با عرضه آیفون X راهی بازار خواهد شد. گوشی آیفون X قرار است در تاریخ نوامبر ۳ راهی بازار شود.

منبع: Phone Arena

راهنمای خرید آیفون
برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. داریوش

    به چه درد میخوره این آپدیت ها وقتی شرکت اپل همه آیفون های زیر مدل ۷ رو نشون گرفته تا افت سرعت پیدا کنن و همه رو به زور به خرید آیفون جدید سوق بدن ؟!؟!؟!؟!؟!؟

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه