چهره ب‌ام‌و M5 مدل ۲۰۱۸ در تیزر “نید فوراسپید: انتقام” لو رفت

۱۸ فروردین ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

شرکت الکترونیک آرتس، تیزر هیجان‌انگیزی از نسخه جدید نید فوراسپید به نام انتقام (Need for Speed: Payback) را منتشر کرد؛ تیزری که سبک جدیدی از داستان بازی را روایت می‌کند و قرار است از اتومبیل‌های آنتیک کلاسیک تا سوپراسپرت‌های مدرن را در فضایی مهیج به تصویر بکشد تا هر گیمری را به خرید این بازی، وسوسه کند.

گذشته از تلاش الکترونیک آرتس برای ساخت این بازی خودرویی بی‌نظیر، یک اتفاق جالبی هم به دنبال انتشار تیزر و عکس‌های مربوط به آن رخ داد؛ در یکی از تصاویر منتشر شده، مدل ۲۰۱۸ ب‌ام‌و M5 به چشم می‌خورد.

پیش از این تنها با تصاویر جاسوسی از مدل ۲۰۱۸ ب‌ام‌و M5 روبرو شده بودیم؛ خودرویی که با وجود پوشش برچسب بر بخش‌های زیادی از بدنه، به‌ نظر می‌رسید که سبک طراحی جسورتری نسبت به سایر محصولات این شرکت آلمانی دارد. حال با قرار دادن عکس‌ جاسوسی و تیزر نیدفواسپید درکنار هم و مقایسه بخش‌هایی مثل فرم سپر، چراغ‌ها و جلوپنجره، درمی‌یابیم که این دو تصویر با هم مطابقت دارند.

در مورد مشخصات احتمالی ب‌ام‌و M5 مدل ۲۰۱۸، گفته شده که یک پیشرانه ۸ سیلندر خورجینی تویین توربو آن را همراهی‌ می‌کند. این پیشرانه که ۴.۴ لیتر حجم دارد، می‌تواند قدرتی بیش از ۶۰۰ اسب‌بخار را تولید کند. توزیع نیرو در این اتومبیل به تمام چرخ‌ها صورت می‌گیرد. اما اگر عشق دریفت و انجام حرکات نمایشی هستید و اصالت یک اتومبیل مسابقه‌ای را در دیفرانسیل عقب بودن آن می‌دانید، کافی است که با فشردن یک کلید، نیرو حاصل از قلب قدرتمند را به چرخ‌های عقب منتقل کنید.

این خودرو احتمالا تا قبل سال میلادی جدید به عنوان مدل ۲۰۱۸ به بازار عرضه می‌شود. تاریخ انتشار نسخه جدید نید فوراسپید برای پلت‌فرم‌های ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن ۴ و رایانه‌های شخصی، ۱۹ آبان‌ماه اعلام شده است.

منبع: MotorAuthority
telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه