چه آیفون‌ها و آیپدهایی را می‌توان به iOS 10 بروزرسانی کرد؟

۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

سیستم عامل iOS 10 تا چند ساعت دیگر عرضه می‌شود. همین موضوع باعث شده تا این سوال برای بسیاری از کاربران به وجود بیاید که چه مدل‌هایی از آیفون و چه مدل‌هایی از آیپد و حتی آیپاد این نسخه از سیستم عامل iOS را دریافت می‌کنند. در حالی که پشتیبانی اپل از محصولاتی که عرضه می‌کند بسیار خوب است، اما هر ساله به پشتیبانی از چند محصول قدیمی خودش خاتمه می‌دهد و امسال هم شاهد چنین موضوعی هستیم.

براساس اطلاعات منتشر شده آیفون ۷، آیفون ۷ پلاس، آیفون ۶s، آیفون ۶s پلاس، آیفون ۶، آیفون ۶ پلاس، آیفون SE، آیفون ۵s، آیفون ۵c و آیفون ۵ بروزرسان iOS 10 را دریافت می‌کنند و آیفون‌های قدیمی‌تر به این نسخه آپدیت نمی‌شوند.

همچنین مشخص شد افرادی که از iPad Pro 12.9، iPad Pro 9.7، iPad Air 2، iPad نسل چهار، iPad Mini 4، iPad Mini 3 و iPad Mini 2 استفاده می‌کنند هم می‌توانند آخرین نسخه از سیستم عامل iOS را روی دستگاه خودشان نصب کنند.

اپل به این موضوع اشاره کرد که تنها iPod Touch نسل ششم این سیستم عامل را دریافت می‌کند و مدل‌های قدیمی‌تر به iOS جدید بروزرسانی نمی‌شوند.

البته باید به این موضوع هم اشاره کنیم که عملکرد این سیستم عامل روی دستگاه‌‌های مختلف، متفاوت خواهد بود و شاید سرعت برخی دستگاه‌های قدیمی‌تر را کاهش دهد. پس قبل از بروزرسانی به این موضوع توجه داشته باشید.

‌‌‌‌‌

منبع: Ubergizmo

‌‌‌‌‌‌‌‌‌

مسابقۀ حرفه‌ای ربات‌های پرندۀ حمل کالا

 

راهنمای خرید آیفون
برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۵ دیدگاه
  1. سپهر

    اپل خوبیش اینه که برای تمام محصولاتش اپدیت در نظر میگیره، ولی اندروید مثلا یه زمانی که اندروید ۴ اومد فقط رو گلکسی اس ۴ بود ولی الان نه دیگه اندروید ۵ و نه ۶ برای مدل های اس ۵ به قبل میاد .

    خداوکیلی قضاوتًبا شما

  2. 4s

    ای بابا من یه ۴s دارم هفته پیش آخرین نسخه موجود ۹.۳.۵ آپدیت شده میخوام ورژن ۱۰ نصب کنم
    استیو جابز کجایی
    این فور اس آخرین دیزاین مرحوم جابزه که دیگه قراره به روز نشده
    وا مصیبتا

  3. رضا

    تفاوت عمده اپل با سامسونگ در پشتیبانی از محصولات است – اپل تا زمانی که یک محصول از لحاظ سخت افزار جوابگو باشد پشتیبانی آن را ادامه می دهد اما سامسونگ به محض ورود یک مدل جدید نمونه قبلی را فراموش میکند . نمونه اش تب S 8.4 -T705 که حتی به اندرویید۶ هم آپدیت نشد درحالیکه سخت افزار نسبتا” مناسبی دارد

  4. فرید سلیمانی

    قرار بور صبح سه شنبه بیاد. الان به وقت us صبحه . پس چرا نمیاد!!

  5. سعید

    پشتیبانی اپل از محصولاتش واقعا ستودنیه…

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه