دوربین سه‌گانه گلکسی اس ۱۰ به‌صورت افقی تعبیه شده است

۲۱ آبان ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
گلکسی اس 10

چینش عمودی دوربین گلکسی اس ۹ و بهتر شدن موقعیت حسگر اثر انگشت، مورد استقبال کاربران زیادی قرار گرفت ولی سامسونگ برای دوربین گلکسی نوت ۹ تصمیم گرفت همچنان از چینش افقی بهره ببرد. این چیدمان به سامسونگ اجازه می‌داد از باتری بزرگ‌تری استفاده کند و ظاهرا به همین خاطر، در پنل پشتی گلکسی اس ۱۰ هم شاهد چیدمان افقی دوربین سه‌گانه آن خواهیم بود.

طبق گزارش‌های منتشر شده، به‌نظر می‌رسد گوشی گلکسی اس ۱۰ پلاس به جای بهره‌گیری از باتری ۳۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی، از باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی بهره می‌برد و به خاطر همین افزایش ظرفیت، تغییر چیدمان دوربین هم یک تغییر منطقی محسوب می‌شود. زیرا چیدمان عمودی-آن هم زمانی که دوربین سه‌گانه مورد استفاده قرار بگیرد-بهره‌گیری از یک باتری بزرگ را به کار بسیار سختی بدل می‌کند.

به‌نظر می‌رسد باید انتظار استفاده از نمایشگرهای Infinity-O را داشته باشیم.

علاوه بر این مورد، گفته می‌شود گلکسی اس ۱۰ در سه مدل مختلف معرفی خواهد شد که نسبت نمایشگر به بدنه دو مدل بزرگ‌تر، ۹۳.۴ درصد خواهد بود. در ابتدا امیدواری‌هایی برای بهره‌گیری از دوربین سلفی در زیر نمایشگر ایجاد شده بود ولی حالا به‌نظر می‌رسد باید انتظار استفاده از نمایشگرهای Infinity-O را داشته باشیم. در این نمایشگرها، دوربین سلفی در یک حفره در گوشه‌ی فوقانی نمایشگر تعبیه شده است.

این گوشی‌ها از جدیدترین نسل تراشه‌های اگزینوس بهره می‌برند که قرار است تا چند روز دیگر رسما معرفی شود و مدل‌های مربوط به بازار آمریکا و کره‌جنوبی هم همراه با تراشه اسنپ‌دراگون ۸۱۵۰ خواهند بود. در نهایت باید خاطرنشان کنیم که این گوشی‌ها از رابط کاربری One UI مبتنی بر اندروید پای، بهره می‌برند.

منبع: Phone Arena

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۳ دیدگاه
  1. shahabmp

    چطوریه که بقیه شرکت ها میتونن چیدمان عمودی دوربین و باتری ۴۰۰۰ میلی آپری یا حتی بزرگتر با هم داشته باشن ولی سامسونگ نمیتونه؟!!! درباره نوت۹ گفتیم این گوشی یه قلم هم توش تعبیه شده که جای برد و بقیه چیزارو کم میکنه برای همین شاید نمیتونه ولی دیگه درباره سری اس خنده داره بگن دوربینارو افقی گذاشتن تا بتونن یه باتری ۴۰۰۰ میلی آمپری هم تو گوشی جا بدن!!!! بقیه شرکتا دارن این کارو عین آب خوردن انجام میدن اونوقت سامسونگ نمیتونه?!!!!

    1. اهورا

      سامسونگ که الکی سامسونگ نشده…
      شما اگر به سیر تحول گوشی های پرچمدار تمام برندهای اندرویدی نگاه کنی متوجه میشی که تقریبا همه دارن دونه به دونه طراحی های سامسونگ رو کپی میکنن
      یه گوشی بهم معرفی کن که قبل از گلکسی اس ۷ سامسونگ از صفحه نمایش خمیده استفاده کرده باشه، ولی الان چی؟ یا یه گوشی بهم معرفی کن که قبل از گلکسی اس۸ سامسونگ از لبه های گرد صفحه نمایش استفاده کرده باشه…
      ولی الان…

      1. shahabmp

        من که نگفتم سامسونگ خوبه یا بده!!!! اتفاقا منم دارم میگم سامسونگ خیلی خفنه و با این خفنی خنده داره که کاریو که شرکتای کوچیکتر دارن انجام میدن نمیتونه انجام بده، خودتونو درگیر طرفداری از برندا نکنید بیخودی!!!! در مورد اینکه گفتی همه دارن از سامسونگ کپی میکنن!!! اگه صفحه نمایش اج از روی سامسونگ کپی کردن کلی چیزم هست که سامسونگ از شرکتای دیگه کپی کرده، شما تو ۵ سال پیش گیر کردی دوست عزیز، دیگه اون دوران که اپل و سامسونگ خلق میکردن و بقیه کپی گذشته، الان دیگه هر شرکتی برای خودش نوآوری هایی داره و هر شرکتی هم از بقیه شرکتا ایده میگیره، اون فاصله هایی که از چند سال پیش توی ذهن شما مونده دیگه وجود خارجی نداره!!!! برای مثال همون ایده صفحه نمایش اج سامسونگ که گفتی به لطف اولین صفحه نمایش انعطاف پذیر دنیا که ال جی ساخت و معرفی کرد به وجود اومده!!!! وقت و پولتونو صرف طرفداری از برندا نکنید که اشتباه اندر اشتباه است!!!! (خواستید صرف کنید هم حداقل صرف یه برند جذابتر کنید نه سامسونگ!!!! :D)

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه