نسخه‌ی بعدی اندروید به طور پیش‌فرض از قلم استایلوس پشتیبانی می‌کند

۱۵ بهمن ۱۳۹۴ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

سامسونگ اعلام کرده است که نسخه‌ی بعدی اندروید که فعلا به نام Android N شناخته می‌شود، به طور ویژه قابلیت‌هایی برای پشتیبانی از قلم استایلوس را خواهد داشت. این خبر روی سایت توسعه‌دهندگان رسمی سامسونگ منتشر شده است.

الان مدتی هست که خبرهای متنوعی درباره‌ی نسخه‌ی اندروید N و قابلیت‌هایی که پشتیبانی خواهد کرد، منتشر می‌شود. از این رو بسیار جالب توجه است که سامسونگ خودش را برای این به‌روزرسانی، آماده کرده و دست به طراحی قلمی با قابلیت‌های کاربردی زده است که بسیار قابلیت گسترش و ارتقا دارد. این شرکت سه تا از چهار ویژگی خاص قلم استایلوس که اندروید N پشتیبانی‌شان می‌کند را نام برده که عبارتند از: AirButton، SmartClip و WritingBuddy؛ به علاوه‌ی یک مورد دیگر که منحصرا برای گوشی‌های مدل Edge کاربرد خواهد داشت.

سامسونگ بزرگ‌ترین فروشنده‌ی گوشی‌ها و تبلیت‌های اندروید است.

در حالی که این اخبار رسما از طرف اندروید تایید نشده ولی به احتمال زیاد، قابلیت‌های نام‌برده روی نسخه‌ی اندروید N تعبیه خواهند شد. ضمنا احتمال می‌رود که شرکت NVIDIA هم دست به اقداماتی مشابه سامسونگ بزند.

سامسونگ بزرگ‌ترین فروشنده‌ی گوشی‌ها و تبلیت‌های اندروید است؛ به همین دلیل منطقی است که اندروید ویژگی‌های خاصی ارتقا کارایی محصولات این شرکت در نظر بگیرد.

در صورتی که نسخه‌ی جدید اندروید قابلیت‌هایی خاص پشتیبانی قلم داستایلوس فراهم کند، هم سری گوشی‌های گلکسی نوت و هم سری تبلت‌های گلکسی نوت از این قضیه بهره‌مند می‌شوند.

منبع: Android Authority

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۵ دیدگاه
  1. Avatar (Ali S (asobhani99@gmail.com

    دنیا تازه داره میفهمه باید واسه فناوری از همون اول میرفت سراغ سامسونگ

    1. Avatar یه واقع بین

      دنیا نمیفهمه.
      هنگروید تازه داره میفهمه!!

      1. Avatar علی جوادی

        نه آیفین فهمیده که کپی کرده ازش

  2. Avatar علی جوادی

    ارباب بی چون و چرای دنیای فناوری اگه میگه باید بشه…حتما میشه
    ممنون از اطلاع رسانیتون

  3. Avatar بورالان

    این ارتقا به شدت احساس میشد، هر مدلی از نوت سامسونگ رو که امتحان میکنید متوجه خواهید شد، که همچنان کند هستند و با قلم و کاغذ فاصله زیادی برای نوشتن دارند

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه