کاربران ویندوزفون هم Pokémon GO می‌خواهند

۶ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

بازی Pokemon Go برای پلتفرم‌های اندروید و iOS عرضه شده و به همین دلیل کاربران گوشی‌های ویندوزفون نمی‌توانند این عنوان را تجربه کنند. این موضوع باعث شده که آن‌ها دست به اعتراض بزنند و از نینتندو بخواهند که بازی محبوبشان را برای گوشی‌های ویندوزی هم عرضه کند.

توفان بازی Pokémon GO تمام گیمرها و افرادی که تلفن‌های همراه هوشمند دارند را در بر گرفته و همه مشغول انجام این بازی شده‌اند؛ اما ۳۶ هزار نفر از کاربران ویندوزفون یک اعتراض آنلاین تشکیل داده‌اند و در آن از نینتندو درخواست کرده‌اند که این بازی را برای ویندوزفون هم منتشر کند.

بازی Pokémon GO توسط استودیوی Naintic و شرکت نینتندو ساخته شده و در حالی که برای اندروید و iOS عرضه شده، نسخه‌ی مخصوص ویندوز ۱۰ موبایل ندارد. البته از آنجایی که شرایط ویندوز ۱۰ موبایل در بازار خوب نیست، جای تعجب ندارد که بازی موبایل شرکت نینتندو برای این پلتفرم عرضه نشده است؛ اما اعتراض ۳۶ هزار کاربر به عرضه نشدن این بازی هم در نوع خودش جالب توجه به نظر می‌رسد. این موضوع نشان می‌دهد که پوکمون چقدر در میان کاربران تلفن‌های همراه هوشمند در دنیا محبوب است.

Pokemon-GO-1

در حال حاضر اگر می‌خواهید این بازی را تجربه کنید، باید یک پلتفرم اندرویدی یا iOS داشته باشید. در غیر این صورت باید گوشی خودتان را عوض کنید؛ اما شاید اعتراض کاربران ویندوزفون نتیجه بخش باشد و نینتندو بازی Pokémon GO را با تاخیر برای این سیستم عامل عرضه کند. حتی برخی از رسانه‌ها با استودیوی Niantic تماس گرفته‌اند تا ببینند که آیا این بازی برای پلتفرم‌های ویندوز عرضه می‌شود یا خیر. این استودیوی در جواب گفته:” در حال حاضر نمی‌توانیم درباره‌ی عرضه‌ی این بازی روی پلتفرم‌های ویندوز صحبت کنیم.”

آیا این بازی برای ویندوز ۱۰ موبایل یا حتی خود ویندوز ۱۰ عرضه می‌شود؟ به هر حال تبلت‌های ویندوزی هم با استقبال خوبی از طرف کاربران مواجه شده‌اند.

‌‌‌

منبع: UbergizmoPhone Arena

‌‌‌‌
کانال تلگرام دیجی کالا مگ
مسابقۀ حرفه‌ای ربات‌های پرندۀ حمل کالا
 

‌‌‌

 

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه