کاربران چقدر از افزایش کارکتر توییتر استقبال کردند؟

۷ مهر ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
توییتر

اواسط سال میلادی پیش بود که توییتر اعلام کرد که همه کاربران می‌توانند از این پس در حساب کاربری خود ۲۸۰ کارکتر تایپ کنند. پیش از این کاربران می‌توانستند تنها ۱۴۰ کارکتر در پست‌های خود بنویسند، اما سوالی که حالا مطرح می‌شود این است که دو برابر شدن میزان کارکتر چقدر در محبوبیت توییتر تاثیر گذاشته است؟

در جدیدترین گزارش‌های به دست آمده، علی‌رغم پیش‌بینی‌ها از افزایش تعداد کارکتر در پست‌های توییتر، تاثیر چشم‌گیری در رشد و محبوبیت این شبکه اجتماعی دیده نشده است. طبق اطلاعات به دست آمده کاربران از همان ۱۴۰ کارکتر اسفاده می‌کنند و هنوز به دو برابر شدن تعداد حروف پست عادت ندارند. جک دورسی، مدیر عامل توییتر اعلام کرد: یکی از مواردی که این مدت تحت نظر داشتیم و بررسی می‌کردیم، رشد و تاثیر دو برابر شدن سایز توییت‌ها نسبت به قبل بود. ما متوجه شدیم که این اقدام تاثیر زیادی نداشته است. با این حال مردم پتانسیل استفاده از این ویژگی جدید را دارند.

او در ادامه گفت: ما موارد دیگری را هم زیر ذره‌بین قرار دادیم و متوجه شدیم که تعداد کاربرانی که از توییتر کناره‌گیری می‌کنند، کمتر شده است. هم‌چنین تعامل کاربران با توییتر بیشتر شده و بیشتر از قابلیت ری‌توییت استفاده می‌کنند. درنهایت متوجه شدیم که افراد زیادی تمایل پیدا کرده‌اند که به این شبکه اجتماعی بپیوندند.

نکته‌ی جالب اینجاست که این بررسی نشان می‌دهد که از افرادی که به پیشواز و استقبال افزایش تعداد کارکترهای توییتر رفته‌ بودند، کم‌تر از نصف آن‌ها از این قابلیت استفاده می‌کنند. حالا باید ببینیم آیا کابران این شبکه اجتماعی در آینده به استفاده از کارکترهای بیشتر روی می‌آورند یا نه؟ نظر شما در این باره چیست؟

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Avatar علی مرادی

    به نظر من گه حرکت هوشمندانه ای نبود. اصلا وجه تمایز – که شخصا خیلی دوست اش داشتم – توئیتر با مثلا فیسبوک و غیره این بود که ملت مختصر و مفید می نوشتند و از پرگویی پرهیز می شد. باید همون ۱۴۰ حرف باقی می موند اما عکس, فیلم, و لینک هایی که به توئیت پیوست می شد از تعداد حروف کم نمی کرد.

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه