کارت گرافیک GeForce GTX 1080 در مانیتور خمیده ۳۴ اینچی

۱۷ خرداد ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
کارت گرافیک Geforce GTX 1080 - آئورا

جذاب‌ترین کارت گرافیکی که در حال حاضر در بازار وجود دارد کارت گرافیک Geforce GTX 1080 محصول جدید شرکت Nvidia است. این کارت گرافیکی بدون این‌که قیمت عجیب‌وغریبی داشته باشد یا برق بسیار زیادی مصرف کند تمام کارت‌های گرافیک دیگر را کنار می‌زند. به همین دلیل کمپانی Digital Storm که تولیدکننده‌ی سیستم‌های دسکت‌تاپ و لپ‌تاپ‌های گیمینگ است تصمیم گرفته تا کارت گرافیک Geforce GTX 1080 را روی سیستم All-in-One خود با صفحه‌نمایش خمیده‌ی ۳۴ اینچی به کار ببرد.

این All-in-One که «آئورا» (Aura) نام دارد یک سیستم گیمینگ عالی را در ابعاد یک مانیتور جای داده است، و اگر بودجه‌ی شما برای خرید بالاترین مدل آن که اندکی بیش از ۳۰۰۰ دلار قیمت دارد کافی باشد، حداقل برای چندین سال پاسخ نیاز بازی‌های شما را خواهد داد. در واقع سیستم آئورا در چهار پیکربندی مختلف ارائه می‌شود. ارزان‌ترین مدل آئورا به یک پردازنده‌ی Core i5-6500، کارت گرافیک Geforce GTX 960 با ۴ گیگابایت رم و ۱۶ گیگابایت رم DDR4 2666MHz در پشت یک صفحه‌نمایش خمیده‌ی ۶۰ هرتز WQHD با رزولوشن ۳۴۴۰ در ۱۴۴۰ پیکسل مجهز است و ۱۹۹۹ دلار قیمت دارد.

کارت گرافیک Geforce GTX 1080 - آئورا ۰۱

البته اگر آینده‌نگر باشید پول خود را برای مدل‌های بالاتر هزینه خواهید کرد. کمپانی دیجیتال استورم در ازای ۳۱۲۷ دلار یک پردازنده‌ی Core-i7-6700K با سرعت ۴ گیگاهرتز، ۱۶ گیگابایت رم DDR4 2666MHz و یک کارت گرافیکی Geforce GTX 1080 نسخه‌ی Founders Edition را روی آئورا قرار داده است. آئورا همچنین از سیستم عامل ویندوز ۱۰ بهره می‌برد، ۵۰۰ گیگابایت حافظه‌ی SSD سامسونگ مدل ۸۵۰ EVO و یک هارددیسک ۱ ترابایتی با سرعت ۷۲۰۰ دور در دقیقه دارد، و برای به حداقل رسیدن نویز از سیستم خنک‌کننده‌ی پردازنده‌ی مرکزی Vortex Liquid بهره می‌برد. امکان ارتقا دادن این سیستم با رم بیشتر، دو حافظه‌ی SSD، درایو نوری و پردازنده‌ی اورکلاک شده تا ۴٫۴ گیگاهرتز هم وجود دارد. البته مجموع این موارد ممکن است قیمت نهایی را تا ۴۰۰۰ دلار بالا ببرد.

منبع: Geek

کانال تلگرام دیجی کالا مگ

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲ دیدگاه
  1. Avatar محمد عسگری

    امیدوارم دیجی کالا در آینده این all in one ها رو وارد کنه تا فقط تو حسرتش نمونیم .

    1. Avatar ali

      منم با نظر ایشون موافقم !

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه