کارکنان سابق اپل و گوگل می‌خواهند گوشی هوشمند بسازند

۱۵ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

شرکت نرم‌افزاری NextBit که نرم‌افزاری برای انتقال و ذخیره‌ی اپ‌ها در گوشی‌های مختلف ساخته، ظاهرا تصمیم به ساخت گوشی هوشمند گرفته است.

شرکت NextBit تصمیم گرفته است یک گوشی هوشمند بر پایه‌ی سامانه‌های ابری بسازد

بر اساس گزارش‌هایی که وب‌سایت خبری Recode داده است، شرکت NextBit می‌خواهد گوشی هوشمندی بسازد که احتمالا با محوریت سامانه‌های ابری این شرکت کار خواهند کرد. قرار است تا چند هفته‌ی آینده اطلاعات بیشتری از این گوشی هوشمند منتشر شود.

Baton

شرکت NextBit از کارکنان سابق شرکت‌های گوگل، HTC، آمازون و اپل تشکیل شده است. این شرکت سال گذشته از نرم‌افزاری به نام Baton رونمایی کرد. این نرم‌افزار به کاربران‌اش اجازه می‌داد تا اپ‌ها را در هر حالتی ذخیره و در همان حالت در دستگاهی دیگر اجرای‌اش کنند. نرم‌افزار Baton وضعیت اپ‌ها را در حساب کاربری افراد ذخیره می‌کند و در هر گوشی دیگری، افراد با وارد شدن به حساب خود می‌توانند اپ‌ها را در حالتی که ذخیره کرده بودند باز کنند.

یکی از مشکلات شرکت NextBit این است که برای راه انداختن نرم‌افزار Baton، باید خود شرکت‌های گوشی‌سازی آن را در گوشی قرار دهند. این موضوع ظاهرا شرکت NextBit را مجبور کرده است تا خودش اقدام به ساخت گوشی هوشمندی کند که Baton در آن ادغام شده است.

این شرکت می‌خواهد با ساخت گوشی نه‌تنها نرم‌افزارشان را به شرکت‌های دیگر نشان دهد، بلکه خود را از دیگر شرکت‌ها جدا کند.

احتمالا نتیجه‌ی کارشان را به زودی خواهیم دید.

منبع: The Verge

دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه