همکاری کارگردان و بازیگر جنگ ستارگان در فیلمی متفاوت

۱ اردیبهشت ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۲ دقیقه

بعد از موفقیت قسمت هفتم مجموعه‌ی «جنگ ستارگان: نیرو برمی‌خیزد» (Star Wars: The Force Awakens) به کارگردانی «جی.جی.آبرامز»، این کارگردان قصد دارد تهیه‌کنندگی فیلم جدیدی را به عهده بگیرد که «دیزی ریدلی» (Daisy Ridley) در آن نقش اول را بازی می‌کند. طبق گزارش مجله‌ی سینمایی «The Wrap»، دیزی ریدلی ۲۳ ساله که با بازی در فیلم «جنگ ستارگان: نیرو برمی‌خیزد» یک شبه به به شهرت رسید، قرار است در یک عاشقانه‌ی ماورءالطبیعی به نام «کلما» (Kolma) نقش اول باشد. این فیلم اقتباسی فیلم «هرچه دارم» (All I’ve Got) محصول سال ۲۰۰۳ است. ریدلی در آن نقش دختری ۲۲ ساله را بازی خواهد کرد که یک تصادف منجر به مرگ نامزدش شده و شرایط را برای او دردناک می‌کند. بعد از گذشت چند دهه، شخصیت ریدلی که طبیعتا مسن شده، می‌تواند انتخاب کند که در زندگی بعد از مرگ نامزد قبلی‌اش را بیاید و البته با انتخاب این گزینه تمام خاطراتی که بعد از مرگ نامزد قبلی، با همسر و فرزندانش داشته پاک خواهد شد.

ریدلی

تاریخ تولید این فیلم فعلا مشخص نیست. ریدلی در حال حاضر مشغول فیلم‌برداری قسمت هشتم جنگ ستارگان است و احتمالا پس از آن باید برنامه‌ی کاری‌اش را برای قسمت نهم این مجموعه خالی کند. احتمالا کارگردان این فیلم «ماریل هلر» (Marielle Heller) است. هلر که فیلم «خاطرات یک دختر نوجوان» (The Diary of a Teenage Girl) محصول ۲۰۱۵ را در کارنامه‌ی خود دارد، برای «هرچه دارم» هم انتخاب شده ولی هنوز چیزی قطعی نیست. بودجه‌ی این فیلم حداقل ۷۰ میلیون دلار، خصوصا برای جلوه‌های ویژه، برآورد شده است.

پیش از اعلام این خبر، بر اساس یک شایعه ممکن بود ریدلی نقش «لارا کرافت» را در بازسازی مجموعه توم ریدر (Tomb Raider) ایفا کند. به نظر می‌رسد شرکت فیلم‌سازی «مترو گلدن مایر» (MGM) بسیار مایل است نظر این بازیگر را نسبت به بازی در بازسازی این مجموعه جلب کند. شاید MGM سعی دارد در آینده موفقیت بازسازی توم ریدر را روی کنسول‌هایی مثل Xbox One  و PS4 هم پیاده کند. این مجموعه بازی، لارا کرافت را در یک بازه‌ی سه ساله از ۲۰ تا ۲۴ سالگی همراهی می‌کند. بازی فوق‌العاده‌ی «آنجلینا جولی» در دو مجموعه‌ی قبلی توم ریدر در موفقیت آن بی‌تاثیر نبود. ریدلی هم در بهترین سن برای این نقش قرار دارد و می‌تواند بازسازی بسیار خوبی از این شخصیت محبوب باشد.

منبع: Digital Trends

کانال تلگرام دیجی کالا مگ

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه