کارگردان جدید برای ریبوت فیلم سینمایی توم ریدر

۱ مرداد ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
توم ریدر

گفته می‌شود «روار اوتاگ»، کارگردان نروژی فیلم بعدی توم ریدر را کارگردانی خواهد کرد.

روار اوتاگ تاکنون چند فیلم نروژی را کارگردانی کرده است، اما توم ریدر اولین فیلم انگلیسی زبان‌اش به حساب می‌آید.

ساخت فیلم سینمایی توم ریدر همچنان در دست برنامه است. براساس خبر منتشر شده در Hollywood Reporter، «روار اوتاگ» (Roar Uthaug)، کارگردان نروژی، مسوولیت ساخت این فیلم را به عهده خواهد گرفت. همچنین در همین وب‌سایت نوشته شده که «جنوا رابرتسون دوورت» احتمالا فیلم‌نامه‌ی فیلم را خواهد نوشت. او در کارنامه‌اش سناریوی پنجمین قسمت فیلم «تبدیل شوندگان» (Transformers 5) را دارد.

در خبر قدیمی‌تری «کاترین بیگلو»، کارگردان فیلم سینمایی «مهلکه» (The Hurt Locker)، «کاترین هاردویک» کارگردان فیلم «گرگ و میش» (Twilight) و «میمی لدر» (Deep Impact) در فهرست کارگردانان احتمالی توم ریدر قرار داشتند.

روار اوتاگ تاکنون چند فیلم نروژی را کارگردانی کرده است، اما توم ریدر اولین فیلم انگلیسی زبان‌اش به حساب می‌آید. جزییات داستانی ریبوت فیلم توم ریدر محرمانه هستند، اما هالیوود ریپوتر گزارش می‌دهد که این فیلم جزییات مربوط به اولین ماجراجویی لارا کرافت را به تصویر خواهد کشید. این پروژه با همکاری میان شرکت‌های GK Films، برادران وارنر، MGM و اسکوئر انیکس کلید خواهد خورد.

دو فیلم قبلی که براساس این بازی ویدیویی ساخته شده بودند، «لارا کرافت: توم ریدر» (سال ۲۰۰۱) و «توم ریدر: گهواره‌ی زندگی» (سال ۲۰۰۳) نام داشتند که در آنها «آنجلینا جولی» در نقش لارا بازی کرده بود. فیلم اول، پرفروش‌ترین فیلمی محسوب می‌شود که از یک بازی ویدیویی اقتباس شده است. اما شکست تجاری «گهواره‌ی زندگی» و عدم تمایل آنجلینا جولی به ظهور مجدد در قالب لارا، دست به دست هم دادند تا فیلم سومی تولید نشود.

درباره‌ی اینکه چه کسی نقش لارا را بازی خواهد کرد، یا زمان اکران فیلم حرفی زده نشده است.

منبع: Hollywood Reporter

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۴ دیدگاه
  1. Avatar مرتضی

    بخوانیم ” تامب رایدر “…

    1. فرهنگ حشمتی فرهنگ حشمتی

      لغت Tomb به صورت «توم» یا tuːm تلفظ می‌شود. با تشکر.

  2. Avatar mahan

    درود برشما و مهمانان سایت
    من فکر میکنم آنجلینا جولی پیر شده دیگه ونمیتونه مثل قبل حرکات نمایشی انجام بده بهتره یه نفر دیگه نقش لارا کرافت رو بازی کنه یه نفرکه جوان و خوشکل و ژیمناستیک بلد باشه .
    امیدوارم این کارگردان نروژی در ساخت قسمت سوم این فیلم موفق باشه

    1. Avatar مهدی

      خانوم جولی رسما از دنیای بازیگری خداحافظی کرد و قطعا اگر قرار باشه یک روزی برگرده ، به خاطر این فیلم برنمیگرده،البته این نظر بنده است
      ممنون

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه