کارگردان لا لا لند یک سریال موزیکال برای نت‌فلیکس می‌سازد

۱۲ شهریور ۱۳۹۶ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

شبکه‌ی تلویزیونی نت‌فلیکس خبر از همکاری تازه‌ای با کارگردان فیلم «لا لا لند» (La La Land) داده است. «دیمین شزل» (Damien Chazelle) قرار است یک مجموعه‌ی سریالی موزیکال برای شبکه‌ی نت‌فلیکس بسازد. این مجموعه هشت قسمتی خواهد بود و The Eddy نام‌گذاری شده است. دیمین شزل تهیه کنندگی این سریال را برعهده خواهد داشت و دو قسمت اول را هم خودش کارگردانی خواهد کرد.

«جک تورن» نویسندگی این مجموعه را بر عهده خواهد داشت. او پیش از این مجموعه‌های Skins و The Last Panthers را نوشته است و هم‌چنین بخشی از تیم نویسندگان قسمت نهم جنگ ستارگان است.

موسیقی این سریال توسط «گلن بلرد» (Glenn Ballard) ساخته می‌شود که برنده‌ی پنج جایزه‌ی گرمی است و در تهیه کنندگی دو آلبوم Bad و Thriller هم نقش داشته است. او هم‌چنین برای آهنگ Believe در فیلم «قطار سریع‌السیر قطبی» نامزد دریافت جایزه‌ی اسکار شده بود.

داستان مجموعه‌ی The Eddy در پاریس اتفاق می‌افتد و قصه‌ی یک کلاب و صاحب آن را تعریف می‌کند. این مجموعه در فرانسه ضبط خواهد شد و دیالوگ‌هایی در سه زبان انلگیسی، فرانسه و عربی خواهد داشت. هنوز بازیگران این سریال مشخص نشده‌اند، ولی گفته شده که قرار است از بازیگران فرانسوی در این مجموعه استفاده شود.

نت‌فلیکس اخیرا با فیلم‌سازان بزرگی وارد همکاری شده است. این شرکت قراردادهایی با کسانی مثل «برادران کوئن»َ «مارتین اسکورسیزی» یا «دیوید فینچر» دارد. دیمین شزل که ۳۲ سال دارد، جوان‌ترین کارگردان تاریخ است که توانسته جایزه‌ی بهترین کارگردانی اسکار را دریافت کند.

ساخت یک سریال موزیکال توسط نت‌فلیکس کمی عجیب است. این شرکت اخیرا بیش از ۱۲۰ میلیون دلار برای ساخت مجموعه‌ی The Get Down هزینه کرده بود و این سریال را پس از فصل اول لغو کرد. مجموعه‌ی The Get Down قصه‌ی موسیقی رپ و رقص را در دهه‌ی هفتاد میلادی تعریف می‌کرد.

تا به حال آمار و ارقام مشخصی از سوی نت‌فلیکس ارایه نشده، ولی این شرکت برای مثال سال گذشته گفته بود که بیننده‌های فصل اول سریال Narcos از بیننده‌های فصل ششم Game of Thrones بیشتر بوده‌اند.

هنوز زمان مشخصی برای پخش سریال The Eddy ارایه نشده است.

منبع: The Verge

راهنمای تماشای سریال
برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. کمال حسینی

    خبر خوشحال کننده ای بود.
    لالا لند واقعا فیلم قشنگیه و بعد از مولن روژ بهترین فیلم موزیکالی بود که دیدم …
    فیلمای موزیکال حال و هوای خاصی داره که شاید هر کسی نتونه باهاش ارتباط برقرار کنه

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه