کارگردان Deadpool 2 ساخت فیلم را رها کرد

۶ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

«تیم میلر» (Tim Miller)، کارگردان قسمت اول فیلم Deadpool، خبر از ترک ساخت ادامه‌ی این فیلم داده است. فیلم Deadpool یکی از پرفروش‌ترین فیلم‌های قهرمانی امسال بود و قرار بود همان تیم سازنده‌ی قسمت اول، دنباله‌ی این فیلم را بسازد.

بدون تیم میلر، امید زیادی به خوب بودن Deadpool 2 نداریم.

با اینکه تیم میلر به صورت رسمی دلیلی برای تصمیم‌اش اعلام نکرده، اما منابعی اعلام کرده‌اند که دلیل جدایی تیم میلر از تیم سازنده‌ی Deadpool 2، اختلاف‌هایی است که میلر با «رایان رینولدز» (Ryan Reynolds) داشته است؛ رینولدز بازیگر شخصیت ددپول است.

فیلم Deadpool توانست فروشی ۷۸۶ میلیون دلاری در تمام دنیا داشته باشد؛ آن هم با توجه به اینکه رده‌ی سنی این فیلم، ۱۷ سال به بالا بود. تیم میلر و رایان رینولدز سال‌ها برای ساخت این فیلم تلاش کرده بودند و شنیدن این خبر که این دو نفر، با یکدیگر به مشکل برخورده‌اند، برای‌مان عجیب است. تیم میلر پیش از ساخت این فیلم، تریلر بازی می‌ساخت.

deadpool-timmiller

تیم میلر و رایان رینولدز

نقش تیم میلر در موفقیت Deadpool آنقدر زیاد بود که گفته می‌شود منبع تیزر آزمایشی این فیلم که در اینترنت لو رفته بود، تیم میلر بود. پس از به بیرون آمدن این تیزر که برای موافقت تهیه‌کننده‌های استودیوی فاکس ساخته شده بود، آن قدر این استودیو بازخورد خوب دریافت کرد که بی‌درنگ ساخت Deadpool را آغاز کرد.

نمی‌دانیم چه کسی قرار است Deadpool 2 را کارگردانی کند، ولی بدون تیم میلر، امید زیادی هم به خوب بودن‌اش نداریم.

منبع: Hollywood Reporter

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Avatar محمد

    بدن اصغر فرهادی بسازه

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه