کار Galaxy Note 7 رسما تمام شد

۱۵ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

سامسونگ رسما خبر از توقف تولید گوشی Galaxy Note 7 را در تمام دنیا داده است. این شرکت، پس از ماه‌ها دست و پنجه نرم کردن با مشکل باتری‌های خراب این گوشی، دیگر قصد ادامه‌ی تولید یا درست کردن آن را ندارد و به طور کلی، پرونده‌ی Galaxy Note 7 را بسته است.

سامسونگ در بیانیه‌ای گفته است: “ما امنیت و سلامت مشتریان خود را در اولویت قرار داده‌ایم و به همین دلیل، تصمیم گرفته‌ایم تا فروش و تولید Galaxy Note 7 را متوقف کنیم.”

پیش‌بینی می‌شود جمع‌آوری گوشی‌های Galaxy Note 7 برای سامسونگ ۱۷ میلیارد دلار هزینه در بر داشته باشد.

سامسونگ دیروز خبر از جمع‌آوری تمام مدل‌های Galaxy Note 7 داد و گفت که چه مدل‌های اصلی و چه مدل‌های تعویضی این گوشی، باید خاموش شوند و در این حالت بمانند. دارندگان تمام مدل‌های Galaxy Note 7 می‌توانند گوشی‌های‌شان را به سامسونگ ارایه دهند و پول خودشان را پس بگیرند.

اپراتورهای مختلفی که اقدام به فروش Galaxy Note 7‌ کرده بودند، به مشتریان خود طبق بیانیه‌ای گفته‌اند که می‌توانند گوشی‌های‌شان را با یک گوشی دیگر سامسونگ، یا دیگر شرکت‌ها تعویض کنند.

گوشی Galaxy Note 7 در ماه مرداد عرضه شد و از سوی تمام منتقدان مورد توجه قرار گرفت؛ با این حال، ماه تمام نشده بود که اولین گزارش‌ها مبنی برا آتش گرفتن باتری این گوشی منتشر شدند. سامسونگ در ابتدا از دارندگان این گوشی‌ها خواست تا مدل فعلی‌شان را با مدلی سالم تعویض کنند، اما مدل‌های سالم هم آتش گرفتند.

ارزش سهام سامسونگ امروز ۸ درصد کاهش یافت که در ده سال اخیر بی‌سابقه است. تحلیل‌گران پیش‌بینی می‌کنند فقط جمع‌آوری گوشی‌های Galaxy Note 7 برای سامسونگ ۱۷ میلیارد دلار هزینه در بر داشته باشد.

Galaxy Note 7 یکی از بهترین گوشی‌هایی بود که به دست گرفته بودیم و خیلی از دوستان ما هم منتظر حل شدن مشکلات آن بودند تا این گوشی را خریداری کنند. با اینکه از این موضوع خوشحال نیستیم، اما باید بگوییم که پرونده‌ی Galaxy Note 7‌ رسما بسته شده است.

منبع: The Verge

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۱۰۳ دیدگاه
  1. حسن

    من خودم طراح و مهندس الکترونیکم اینا اینقدر هول فروش بودن که من مطمئنم یک ماه هم گوشی را تست نکردن و دادن بازار
    عجله….

  2. Ahmad

    آقایی میرزایی لطفا تیتر رو تغییر بدین
    کار سامسونگ رسما به پایان رسید .
    این بهتره

    1. sina

      هنوزم سر حرفت هستی؟

  3. یه بنده خدا

    آخه چرااااااااا ؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!

  4. محمد

    کاره دلم به جان رسد کارد به استخوان رسد!!!!!
    چرررررااااااا؟؟؟؟؟؟!!!!!

  5. Next is Now

    گوشی ای که به راحتی میتونست پرفروش ترین اسمارتفون تاریخ بشه به خاطر مشکل باطری از دور خارج شد ! اما سامسونگ به تمام شرکت ها درس مشتری مداری داد

    1. Ahmad

      باز تعصب الکی بابا مجبور بود هیچ اپراتوری نوت ۷ نمی فروخت ۹۰ % کسایی که اون طرف گوشی میخرن از طریق اپراتور تهیه میکنن جونه مردم در خطر بود

    2. sepehr

      خخخخخ رو که رو نیس… مشتری مداری؟؟؟؟!!!!! سامبوم؟؟؟؟؟؟ جلل الخالق

  6. مهران

    تکنولوزی ، پایداری و امنیت رو فقط در محصولات اپل میشه تجربه کرد. سامسونگ یه شرکت بیزینسیه، از شروع کارش که ماهی میفروخت تا بعدها که لوازم خانه ، تی وی و …….رو فروخت و جدیدا روی صنعت موبایل مانور میده ، البته میداد!!!، ………. در مورد اپل باید بگم که این برند فقط یک شرکت تجاری و ساده نیست. اپل بنیانگذار سیستم عامل دسکتاپ است . اپل فرهنگ و تکنولوزی را با هم ادقام کرد و صنعت موبایل ، کامپیوتر ، سیستم عامل و …..را متحول کرد، به نظر من مقایسه بین این دو برند کار اشتباهی است ، چون پیشینه ، اساس و مسیر این دو کاملا متفاوت است . تنها گوگل را میتوان با اپل مقایسه کرد البته نه در موبایل ،بلکه در مورد تکنولوزی و نو آوری…..

    1. مهدی

      بله کاملا حق با شماست . من تا جایی که مطالعه کردم به این نتیجه رسیدم که اپل از همون اول اول در وال استریت بر روی یک گاری شروع به فروختن سیبهای تازه کرد و تا الان هم مفتخر هست که سیب بفروشه … مهم اصالته

  7. سعید

    گوشیه خوبی بود، دوستش داشتم
    حیف شد..
    ولی با این اتفاق ها سامسونگ جایگاه خودشو دوباره از دست داد

  8. اریان

    من مطمعنم که توتعه کردن براش ولی نمیدونم چه برندی؟؟

    1. Ahmad

      هر کسی یا هر برندی بوده دمش گرم یه کاری کرد سامسونگ نتونست درستشم کنه خخخخخ بابا خوده سامسونگ خراب کرده کار هیچکی نبوده

  9. Arsalan

    حیف شد گوشی بی نظیری بود. امیدوارم دوباره وارد بازار بشه.
    قابلیت ها ، زیبایی ، کارایی و….. اون را هیچ گوشی نداشت.

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه