کاسیو به تولیدکنندگان ساعت‌های هوشمند می‌پیوندد

۱۳ تیر ۱۳۹۴ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

چند نفر از شما که در حال خواندن این نوشته هستید یک ساعت ساخت کاسیو در دست دارید؟ احتمالا جمع زیادی از شما! کاسیو از مشهورترین و معتبرترین برندهای ساعت دنیاست و هر چند ساعت‌سازان سوییسی توانسته ‌اند بسیاری از بازارهای آن را به تصاحب خود در بیاورند، اما هنوز برای ساعت‌های جذاب، ساده و نوستالژیک این شرکت ژاپنی فضا وجود دارد.

مدیرعامل جدید شرکت کاسیو در مصاحبه ای وعده داده که اولین ساعت هوشمند این شرکت در سال آینده وارد بازار خواهد شد.

با این پیش‌فرض، کاسیو نیز چون دیگر شرکت‌های تولیدکننده ساعت قصد درجا زدن ندارد و می‌خواهد به عصر جدید “ساعت‌های هوشمند” پا نهد. «کازوهیرو کاشیو» (K. Kashio) مدیرعامل جدید کاسیو در مصاحبه ای با «وال استریت ژورنال» تایید کرده که این شرکت در حال طراحی یک ساعت هوشمند است. به گزارش وال استریت ژورنال، طراحی ساعت کاسیو بر روی راحتی استفاده و مقاومت در برابر آسیب‌های خارجی تمرکز دارد. کاشیو نیز در همین زمینه می‌گوید: “هدف ما تولید ساعتی است که به آسانی نشکند، در دست‌کردن آن آسان باشد و پوشیدن آن احساس خوشایندی داشته باشد.”

Casio_1

بنابراین پیشبینی می‌شود که علیرغم دارابودن ویژگی‌های محاسباتی مهم بر روی این محصول، جنبه تکنولوژیک آن نمود کمتری خواهد داشت. طبق اعلام مدیرعامل کاسیو، این ساعت هم قیمت با اپل واچ اسپورت (۳۴۹ دلار) خواهد بود و در ماه مارس سال آینده در ژاپن و آمریکا عرضه خواهد شد. کاسیو انتظار دارد که در مرحله اول فروش درآمدی ۸۰ میلیون دلاری از این ساعت به دست بیاورد و به سرعت به دیگر بازارها وارد شود. آیا بازار ساعت‌های هوشمند پذیرای یک محصول با قابلیت‌های کم و در عوض استحکام و راحتی بالا خواهد بود؟ سوالی که فعلا پاسخ روشنی برای آن وجود ندارد.

منبع: WSJ

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه