کامپیوتر زیبا و کوچک گیگابایت یک GTX 1080 در خودش دارد

۶ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

شرکت گیگابایت با سری کامپیوترهای Brix خود، کامپیوترهای بازی را در ساختاری زیبا و کوچک تحویل مخاطبان خود می‌دهد. این شرکت، از کامپیوتری جدیدی در سری Brix رونمایی کرده است. این کامپیوتر که Brix Gaming GT نام دارد، ابعادی بسیار کوچک دارد، اما در عین حالت یک کارت گرافیک GeForce GTX 1080 شرکت انویدیا و یک پردازنده‌ی اینتل Core i7-6700K را در خودش جای داده است.

GigabyeBrixGT-2

کامپیوتر Brix Gaming GT مجموعه‌ی بزرگی از چراغ‌های ال‌ای‌دی را روی خودش قرار داده است. این کامپیوتر هم‌چنین وقتی که دمای‌اش از مقدار مشخصی بالاتر رود، به صورت خودکار فن‌هایی را در قسمت بالایی‌اش باز می‌کند. در کنار خفن‌ترین کارت گرافیک انویدیا و قوی‌ترین پردازنده‌ی اینتل، گیگابایت در Brix Gaming GT هم‌چنین ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی DDR4 قرار داده است. حافظه‌ی ذخیره‌ی این کامپیوتر، یک SSD با ظرفیت ۲۴۰ گیگابایت به همراه یک هارد دیسک ۱ ترابایتی است. امکان قرار دادن یک هارد دیسک ۲.۵ اینچی دیگر هم روی این کامپیوتر وجود دارد.

GigabyeBrixGT-3

گیگابایت روی این کامپیوتر جدید خود، یک پورت USB 3.1 و یک پورت USB Type-C قرار داده است. البته سه پورت USB 3.0 هم روی این کامپیوتر وجود دارد. خروجی‌های HDMI و جک‌های صدای معمولی هم در پشت کامپیوتر جدید گیگابایت وجود دارند.

زمان عرضه و قیمت Brix Gaming GT هنوز مشخص نشده است.

منبع: PC Gamer

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۳ دیدگاه
  1. Avatar دانیال

    فلفل نبین چه ریزه، بشکن ببین چه تیزه!!

  2. Avatar Yousef

    قیمت حول چنده؟!

  3. Avatar محمد

    قیمت و زمان عرضه مشخص شد اونم باز اعلام کنید

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه