کانسپت بانمک هوندا را ببینید

۱۸ فروردین ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

چند وقتی می‌شود که نام خودروهای الکتریکی و هیبریدی برای ما کاملا آشنا شده‌اند. یکی از نقدهایی که به بیشتر این خودروها همیشه وارد بوده، طراحی فضایی و بعضا کسل‌کننده‌ی آنهاست. نمونه‌ی بارز این موضوع را می‌توان محصولات شرکت تسلا را مثال زد که وقتی با محصولات شرکت‌هایی مثل بنز و بی‌ام‌و مقایسه می‌شوند، بازی را به رقبا واگذار می‌کند.

Honda Sports EV Concept

ولی این پایان داستان نیست، چراکه خیلی از شرکت‌ها متوجه همین موضوع‌ شده‌اند و تلاش کرده‌اند با طراحی‌های نوآورانه و درعین حال، جذاب نظر مشتریان را به خود جلب کنند. هوندا یکی از همین شرکت‌های خلاق است. هوندا در نمایشگاه خودرو فرانکفورت از یک کانسپت الکتریکی شهری رونمایی کرد. این خودروی اسپرت نظر بسیاری از خودرودوستان را جلب کرد و توانست سرتیتر بعضی از رسانه‌ها شود. حالا این بار تصاویری از کانسپت اسپرت و کوچک شهری این خودرو منتشر شده است. هوندا در مورد فناوری شاخص این خودرو، مشخصا به سیستم رانندگی خودکار اشاره کرده با این حال اطلاعات زیادی درمورد مشخصات این ماشین هنوز در دست نیست.

Honda Sports EV Concept

در تصاویر منتشر شده، تنها می‌توان متوجه زبان‌طراحی مدرن، نوآورانه و متفاوت کانسپت هوندا شد. این خودرو هم ظاهر بیرونی و هم کابین متمایز دارد. مثلا رکاب این خودرو نمایشگر و حالت شیشه‌ای دارد. در نمای جلویی، پنل لبخندگونه‌ای را می‌بینیم که چراغ‌های گرد و لوگوی هوندا را در دل خود جای داده است. خطوط منحنی و عضلانی باعث شده تا حس یک خودروی اسپرت به بیننده منتقل شود. در نمای پشتی هم شاهد سبک طراحی مشابه با بخش جلویی هستیم؛ یعنی پنلی که چراغ‌های چهارگوش و لوگوی هوندا را در اختیار دارد.

نظر شما در مورد این سبک طراحی چیست؟

منبع: Motor1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲ دیدگاه
  1. Avatar مهدی

    مثل اسباب بازی هستش خیلی باحاله

  2. Avatar نادر

    یاد هیلمن افتادم با اولین نگاهی که بهش انداختم

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه