کانن دوربین EOS M5 را معرفی کرد

۲۶ شهریور ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۴ دقیقه

شرکت کانن سرانجام دوربین بدون آینه EOS M5 را معرفی کرد. این دوربین جدید به یک نمایاب دیجیتالی مجهز شده و قرار است با قیمت ۹۷۹ دلار در اواسط آبان ماه راهی بازار شود. دوربین EOS M5 را می‌توان با دوربین ۸۰D مقایسه کرد. همان سنسور ۲۴.۲ مگاپیکسلی APS-C روی آن قرار گرفته است و رنج ISO آن هم بین ۱۰۰-۲۵۶۰۰ است. همچنین مشخص شده که کانن از سیستم فوکوس خودکار Dual Pixel برای این دوربین استفاده کرده که باعث می‌شود هر کدام از پیکسل در زمان فوکوس کردن نور بیشتری جذب کنند. استفاده از سیستم فوکوس Dual Pixel به روندی طبیعی بین دوربین‌های کانن تبدیل شده و این شرکت قبلا آن را در ۷D Mark II هم قرار داده بود.

دوربین EOS M5 از پردازنده‌ی Digic 7 بهره می‌برد که براساس ادعای شرکت کانن کیفیت تصاویر بسیار بهتر از دوربین ۸۰D خواهد بود. این دوربین خیلی سریع عکاسی می‌کند و سرعت آن به ۷ فریم بر ثانیه با فوکوس خودکار و ۹ فریم بر ثانیه بدون فوکوس می‌رسد. البته هنوز سرعت آن از دوربین‌هایی مانند X-T2 شرکت فوجی‌فیلم یا a6300 سونی کمتر است. دوربین جدید شرکت کانن توانایی فیلم‌برداری با کیفیت ۱۰۸۰ با سرعت ۶۰ فریم برثانیه را دارد.

hr_eos_m5_efm15-45_3qflash_cl-0

از دیگر ویژگی‌های Canon EOS M5 می‌توان به صفحه نمایش ۳.۲ اینجی لمسی آن اشاره کرد. پشتیبانی از Wi-Fi، بلوتوث و NFC از قابلیت‌های این محصول به حساب می‌آید. براساس اطلاعات منتشر شده این دوربین با قیمت ۹۷۹ دلار بفروش می‌رسد و اگر آن را با یک لنز ۱۵-۴۵ میلی‌متری با F/3.5 خریداری کنید باید ۱۰۹۹ دلار برای آن بپردازید. همچنین در آذر ماه هم یک مدل دیگر از این دوربین با لنز ۱۸-۱۵۰ میلی‌متر با F/3.5-6.3  عرضه می‌شود که قیمت آن هم ۱۴۷۹ دلار خواهد بود.

منبع: The Verge

Drone_Footer

‌‌‌‌‌‌

 

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Avatar Avakian

    دنیای عکاسی در حال تحوله. نورهای LED جایگزین فلاش ها میشن. دوربین های موبایل قابلیت عکاسی RAW دارن و DSLR ها کم کم جای خودشون رو به دوربین های بدون آینه میدن.
    ایت تحولات خیلی سریع داره اتفاق می افته

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه