تولید گوشی‌های سونی ۲۰ درصد کاهش پیدا می‌کند

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

شرایط سونی در بازار موبایل چندان مناسب به نظر نمی‌رسد و این شرکت در چند سال گذشته با ضررهای زیادی در حوزه‌ی ساخت تلفن‌های همراه هوشمند مواجه بوده است. این شرکت به تازگی پیش بینی سال مالی خودش تا تاریخ ۳۱ مارس ۲۰۱۷ را منتشر کرده و براساس آن سونی ۲۰ میلیون گوشی در طول امسال و اوایل سال آینده راهی بازار می‌کند.

سونی در سال جاری ۲۰ درصد کمتر تلفن همراه هوشمند راهی بازار می‌کند.

سونی در سال گذشته بیش از ۲۴.۹ میلیون تلفن همراه هوشمند راهی بازار کرده بود. آمار جدید بیانگر این موضوع است که سونی تولید گوشی‌های خودش را ۲۰ درصد کاهش داده است. این شرکت گفته که انتظار دارد تعداد کمتری تلفن همراه هوشمند در سال جاری به فروش برساند و این کاهش فروش بیشتر در بخش گوشی‌های میان‌رده خواهد بود. همین موضوع باعث شده که سونی روی ساخت گوشی‌های سطح بالا تمرکز بیشتری داشته باشد.

در گذشته هم خبرهای مختلفی از شرایط بد این شرکت در بازار موبایل منتشر شده بود. حتی شایعات به این موضوع اشاره می‌کنند که این شرکت قصد دارد بخش تولید گوشی‌های موبایل خودش را بفروشد که البته این موضوع از طرف مقامات سونی تکذیب شد.

شرکت سونی مدتی پیش هم تولید گوشی‌های سری Z را متوقف کرد و به جای آن مدل سری X را راهی بازار کرد تا شاید بتواند نظر مردم را بیشتر به سمت محصولاتش جلب کند.

‌‌‌‌‌

منبع: Ubergizmo

‌‌‌‌‌‌

کانال تلگرام دیجی کالا مگ

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Avatar محمد

    وایییییی از شما بعیده!
    ینی شما فرق سود و فروشو نمیدونید؟!
    الجی فروشش از سونی خیلییی بیشتره ولی سودش منفیه!
    چه ربطی داره سونی ضرر داده و …

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه