کتانی‌های پلی‌استیشن نایکی را ببینید

۲ بهمن ۱۳۹۶ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۴ دقیقه

شرکت نایکی همیشه به دنبال ساخت کتانی‌های عجیب و غریب است؛ طوری که هنوز کتانی‌های HyperAdapt این شرکت که به صورت خودکار بند آن‌ها بسته می‌شد را فراموش نکرده‌ایم. با اینکه کتانی‌های بسکتبال جدید نایکی به جالبی کتانی‌های بازگشت به آینده‌ی این شرکت نیستند، ولی اگر گیمر باشید، بدون شک زیبایی‌هایی در آن‌ها می‌بینید.

قرار است کتانی‌های PG2 از روز ۱۰ فوریه‌ی سال جاری با قیمت ۱۱۰ دلار وارد بازار شوند.

«پل جرج»، بازیکن تیم اوکلاهوما سیتی تاندر است و کتانی جدید نایکی، با همکاری این بازیکن و سونی طراحی شده. نایکی می‌گوید که پل جرج گیمری حرفه‌ای است و در طراحی کتانی جدید خود، قصد داشته تا علاقه‌اش به کنسول سونی را به نمایش بگذارد.

کتانی PG2 نایکی دو لوگوی مختلف دارد که روشن می‌شوند. روی یک لنگه لوگوی پلی‌استیشن و روی دیگری لوگوی پل جرج قرار گرفته است. این لوگوها با فشردن کلیدی که داخل کتانی است، روشن می‌شوند. به هنگام روشن شدن هم لرزشی در پا احساس می‌کنید. نایکی سعی کرده است این لرزش شبیه به لرزش دسته‌ی پلی‌استیشن باشد.

باتری‌های داخل کتانی PG2 قابل تعویض نیست. نایکی می‌گوید که این باتری‌ها تا ۱۵۰ ساعت استفاده دوام می‌‌آورند؛ در نتیجه به هنگام پوشیدن کتانی‌های PG2 قرار نیست همیشه چراغ آن را روشن داشته باشید.

داخل کفش الگوی کهکشان پلی‌استیشن را دارد که سونی به نایکی داده است. حفره‌های بند کفش هم رنگ‌های اصلی دسته‌ی پلی‌استیشن را دارند.

داخل لنگه‌ی راست این کتانی یک کد است که با وارد کردن آن در فروشگاه پلی‌استیشن، یک تم پلی‌استیشن۴ دریافت می‌کنید. یک سورپرایز دیگر هم این کد برای خریداران خواهد داشت که نایکی حرفی از آن نمی‌زند.

قرار است کتانی‌های PG2 از روز ۱۰ فوریه‌ی سال جاری با قیمت ۱۱۰ دلار وارد بازار شوند. می‌توانید ویدیوی معرفی این کتانی‌ها را در ادامه ببینید.

منبع: AllGamesDelta

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه