کره‌ای‌ها LG G4 را دوست ندارند

۱۵ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

گوشی LG G4، در تاریخ نهم اردیبهشت امسال در کشور کره‌ی جنوبی عرضه شد. بنابراین تقریبا سه ماه از ورود پرچم‌دار ال‌جی به بازارهای این کشور می‌گذرد. اما متاسفانه براساس گزارشی که در یک وب‌سایت کره‌ای درج شده، این گوشی فروش خوبی نداشته که می‌تواند اوضاع مالی ال‌جی را برای سال ۲۰۱۵ میلادی وخیم کند.

مردم کره‌ی جنوبی از گوشی ال‌جی G4 استقبال چندانی نکردند و این موضوع می‌تواند برای اوضاع مالی شرکت تولیدکننده‌ی آن مشکل‌ساز باشد.

براساس این گزارش، ال‌جی بیش از ۲۴۰۰۰۰ دستگاه G4 در کشور کره‌ی جنوبی به فروش رساند. گرچه این تعداد، رقم بدی نیست، اما در مقایسه با فروش ۱.۳ میلیون دستگاه سامسونگ گلکسی S6 و گلکسی S6 اج ناچیز به نظر می‌رسد. منبع این گزارش که نام‌ آن ذکر نشده می‌گوید، فروش کند دستگاه‌های G4 “اوضاعی بسیار جدی” برای این شرکت فراهم کرده، اما هیچ توضیحی از معنی پس این گفته ارایه نداده.
خبر بد برای ال‌جی به همین‌جا ختم نمی‌شود. منابع نشان داده‌اند که ال‌جی برای فروش ۷۰ میلیونی گوشی‌هایش در سراسر جهان برنامه‌ریزی کرده بود. اما با در نظر گرفتن مشکلات فروش G4 در کره‌ی جنوبی بعید به نظر می‌رسد که در بازارهای جهانی از این گوشی استقبال شود. برآوردهای تحلیل‌گران از میزان درآمد ال‌جی در سه ماه‌ی دوم سال هم به این گمانه‌زنی قوت می‌دهد.

عملکرد بد گوشی ال‌جی G4 ممکن است دلیل‌های بسیاری داشته باشد که مهم‌ترین آنها می‌تواند عرضه‌ی گوشی‌های گلکسی S6 و S6 اج باشد. دلیل دیگر هم می‌تواند این باشد که مصرف‌کنندگان منتظر دومین پرچم‌دار ال‌جی در این سال هستند یا اینکه G4 نسبت به G3 تغییرات مثبت چندانی نداشته است. در هر صورت، بسیار آشکار است که احتمالا ال‌جی نتواند امسال تعداد ۷۰ میلیون دستگاه گوشی هوشمند بفروشد.

منبع: Digital Trends

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه