کروم‌بوک جدید سامسونگ قلم خواهد داشت

۱۲ دی ۱۳۹۶ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

اخیرا شایعه‌ای شنیدیم که می‌گفت سامسونگ مشغول ساخت یک کروم‌بوک با اسم رمز Nautilus است. این کروم‌بوک ظاهرا یک کامپیوتری هیبریدی است و می‌توان کیبورد آن را جدا کرد. امروز، جزییات بیشتری درباره‌ی کروم‌بوک Nautilus سامسونگ منتشر شدند. بر اساس این اطلاعات جدید، کروم‌بوک سامسونگ یک قلم هوشمند دقیقا مثل کروم‌بوک قبلی سامسونگ یعنی Chromebook Pro دارد.

ممکن است کروم‌بوک جدید سامسونگ را در CES 2018 ببینیم.

دو کروم‌بوک قبلی سامسونگ، یعنی Chromebook Pro و Chromebook Plus در نمایشگاه CES سال گذشته رونمایی شده بودند. در حال حاضر ده روز تا شروع نمایشگاه CES 2018 فاصله داریم؛ طوری که ممکن است کروم‌بوک جدید سامسونگ را در این نمایشگاه ببینیم.

کروم‌بوک سامسونگ، سخت‌افزار و قابلیت‌هایی بسیار خوب دارد و با بهترین کروم‌بوک حال حاضر یعنی PixelBook رقابت می‌کند. با این حال، قیمت بالای کروم‌بوک خود گوگل، محصول سامسونگ را جذاب‌تر کرده است.

گوگل سال گذشته امکان نصب اپ‌های اندروید را به Chrome OS آورد؛ طوری که می‌توانیم به کروم‌بوک‌ها به عنوان دستگاه جایگزینی برای تبلت‌های اندروید نگاه کنیم.

تا شروع نمایشگاه CES 2018 زمان زیادی باقی نمانده است. تصور می‌کنیم سامسونگ با کروم‌بوک جدید خود بتواند تکانی به بازار این کامپیوترها دهد.

منبع: Sam Mobile

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه