کریتیو می‌خواهد جلوی فروش تمام گوشی‌های اندرویدی را بگیرد

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

برند «کریتیو» (Creative) را به خاطر دارید؟ این برند را بیشتر با کارت‌های صدا، اسپیکرها یا پخش‌کننده‌های MP3اش به خاطر داریم. مسوولان کریتیو در جدیدترین حرکت‌شان، سعی کرده‌اند تا از فروش بیشتر گوشی‌های اندرویدی در امریکا جلوگیری کنند.

سازمان تجارت بین‌الملل امریکا هم در پاسخ به این شکایت کریتیو، دستور بررسی گوشی‌های مختلف را داده است.

شرکت کریتیو اخیرا شکایت جدیدی در کمیسیون تجارت بین‌‌الملل امریکا (US International Trade Commission) تنظیم کرده است. بر اساس این شکایت، هفت برند گوشی‌های اندرویدی، از ایده‌های ثبت شده‌ی کریتیو در دستگاه‌های‌شان استفاده کرده‌اند. این شرکت‌ها، «بلک‌بری»، «لنوو»، «سامسونگ»، «سونی»، «ال‌جی»، HTC و ZTE را شامل می‌شوند. شرکت کریتیو می‌گوید که همه‌ی این شرکت‌ها، از منوی سیستم‌های پخش موسیقی کریتیو در گوشی‌های‌شان استفاده می‌کنند.

Creative---1

سازمان تجارت بین‌الملل امریکا هم در پاسخ به این شکایت کریتیو، دستور بررسی گوشی‌های مختلف را داده است: “سازمان USITC نظز به تشکیل تیمی برای بررسی دستگاه‌های الکترونیکی همراه و بخش‌های مختلف آن‌ها را داده است. محصولاتی که علیه آن‌ها شکایت شده‌ است، دستگاه‌های الکترونیکی همراه، مثل گوشی‌های هوشمند هستند که می‌توانند فایل‌های چندرسانه‌ای را از منویی لیستی پخش کنند.”

اگر کریتیو بتواند در شکایت‌اش موفق شود، بدون شک فروش گوشی‌های اندرویدی متوقف خواهد شد. با این حال، انتظار موفقیت این شرکت سنگاپوری را در شکایت‌اش نداریم. حتی اگر هم کریتیو بتواند شکایت‌اش را تا جایی پیش ببرد، احتمالا در بهترین حالت، مبلغی را از شرکت‌های سازنده‌ی گوشی‌های هوشمند دریافت خواهد کرد.

منبع: Ubergizmo

  کانال تلگرام دیجی کالا مگ

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه