کریستین بیل وزن‌اش را اضافه نکرد، از فیلم فراری کنار گذاشته شد

۱ مرداد ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
کریستین بیل

کریستین بیل، (Christian Bale)، بازیگر انگلیسی که به خاطر بازی در مجموعه فیلم‌های بتمن شهرت زیادی پیدا کرده به خاطر حفظ سلامتی‌اش مجبور شد از ایفای نقش «انزو فراری» (Enzo Ferrari) کنار برود. این بازیگر قبلا به خاطر نقش‌های دیگری سختی‌های زیادی کشیده تا بدن‌اش را تغییر شکل دهد. اما این بار او نمی‌تواند در زمان لازم، به خاطر فیلم «مایکل مان» (Michael Mann) وزن اضافه کند.

بیل معمولا به خاطر ایفای نقش‌های مختلف سختی‌های زیادی را تحمل می کند تا شکل بدن‌اش را تغییر دهد.

البته انجام این کار غیرممکن نیست. بلکه اضافه کردن وزن در بازه‌ی زمانی که مان خواسته ممکن است به این بازیگر ۴۱ ساله آسیب بزند.

با این حساب، مان جستجو برای جایگزین کریستین بیل را بلافاصله آغاز کرده است. این فیلم قرار است براساس کتاب Enzo Ferrari: The Man, The Cars, The Races ساخته شود و به بخش مهمی از زندگی این خودروساز مشهور در سال ۱۹۵۷ می‌پردازد. موضوع اصلی داستان مشخص نیست، اما ۱۹۵۷ همان سالی است که از فراری و یک شرکت تولیدکننده‌ی لاستیک پس از ترکیدن یک لاستیک در یک مسابقه‌ی اتومبیل‌رانی شکایت شد. این حادثه ۱۱ کشته برجای گذاشت.

بیل معمولا به خاطر ایفای نقش‌های مختلف سختی‌های زیادی را تحمل می کند تا شکل بدن‌اش را تغییر دهد. او به خاطر آمادگی برای فیلم The Machinist بیش از ۲۷ کیلوگرم وزن کم کرد. با این کار، وزن این بازیگر ۱۸۰ سانتی به ۵۴ کیلوگرم رسید. این در حالی است که وزن ایده‌آل برای مردی با قد و سن او بین ۶۳ تا ۷۲ کیلوگرم است. پس از آن، بیل شش ماه فرصت داشت تا وزن از دست داده‌اش را بازگرداند و برای نقش بتمن در Batman Begins ماهیچه پرورش دهد.

بعضی از افراد ادعا می‌کنند که برای جدایی کریستین بیل از پروژه‌ی فیلم فراری دلیل‌های دیگری وجود دارد. اما علت این موضوع رسما سلامتی او اعلام شده است. کاملا منطقی است که این بازیگر ۴۱ ساله بخواهد به فکر سلامتی خودش باشد. بدن او بارها دستخوش تغییر شده، بنابراین بیل به خوبی از محدودیت‌ها و توانایی‌های بدن‌اش آگاه است.

منبع: Deadline

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۱۰ دیدگاه
  1. دادخواه

    Harsh times هم عالی بازی کرده

    1. فرزاد شریف زاده

      دقیقا. با این که این فیلم کمتر مورد توجه قرار گرفته و جزو بازیهای کریستین بل قبل از معروفیت خیلی زیاده، اما به واقع یکی از مهمترین و تاثیرگذارترین بازیهاش رو در این فیلم انجام داده و امیدوارم دوستان علاقمند به سینما این فیلم رو هم ببینند.

  2. mehdiez

    هرجوری فکر میکنم بن افلک اصلا به بتمن نمیخوره … نمیدونم زک اسنایدر چه فکری کرده کریستین بیل نیاورده

  3. علی

    عاشق بتمنشم

  4. هومن

    ۱۸۰ نیستش ۶ فوته که ۱۸۳ سانت میشه…

  5. سامان

    machinist فیلم خوبی بود ولی یه شاهکار نبود که بیل بخاطرش اینقدر وزن کم کنه، بعد از این وزن کم کردن زیاد چهرش خیلی تغییر کرد.

  6. سعید

    کاملی منطقی است که این بازیگر ۴۱ ساله بخواهد
    اینجا کاملاً هستش برای چی نظر رو نمیخونین
    یه ذره ادم انتقاد پذیر باشه خوب چیزیه.

  7. امیر

    خیلی بازیگر خوبیه , فیلمای خیلی خوبیم بازی کرده , ماشینیست که اصلا بینظیر بود.

  8. ayhan

    واقعا بیل یک اسطوره هست.هر نقشی رو بازی کرده تا حالا انگار برای اجرای اون نقش متولد شده .یعنی یک ادم چقدر میتونه اینقدر درک بالایی از هنر بازیگری داشته باشه و بتونه اینقدر خوب اجراش کنه؟

    1. Dr.Omid

      یکی از فیلم های بینظیرش Equilibrium هست! فوق العادست…!
      درضمن پاراگراف آخر کاملی به کاملا اصلاح بشه!!!

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه