درآمدزایی از فورتنایت برای همه ممکن می‌شود

۱۶ مهر ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۲ دقیقه
بازی فورتنایت

شرکت بازی‌سازی اپیک گیمز (Epic Games)، سازنده‌ی بازی معروف «فورتنایت» (Fortnite) خبر داده است که می‌خواهد در قالب یک برنامه، به بازی‌کننده‌ها این فرصت را دهد از تولید کنندگان محتوا، مثل کسانی که استریم می‌کنند، حمایت کنند. این برنامه‌ی حمایتی از فردا آغاز می‌شود و تا پایان سال جاری میلادی ادامه دارد.

در قالب برنامه‌ی جدید اپیک گیمز که Support a Creator نام دارد، بازی‌کننده‌ها با انجام خریدهای درون برنامه‌ای، می‌توانند حمایت مالی خودشان را نسبت به تولید کنندگان محتوا حول بازی فورتنایت، نشان دهند. اپیک هم به نسبت پرداخت‌های درون برنامه‌ای، به افرادی که حمایت شده‌اند، پول پرداخت می‌کند.

بازی فورت‌نایت

در فروشگاه آیتم‌های بازی، یک گزینه‌ی جدید به اسم Support a Creator اضافه می‌شود. بازی‌کنندگان در این منو می‌توانند اسم یک بازی‌کننده‌ی فورتنایت دیگر را انتخاب کنند و به عنوان حامی این بازی کننده خریدهای خود را انجام دهند. پرداخت‌های نهایی، با در نظر گرفتن تعداد افرادی که یک تولید کننده‌ی محتوا را حمایت می‌کند و حجم پرداخت‌های V-buck در طول دو هفته، محاسبه خواهند شد. اسم فردی که به عنوان حمایت کننده در بخش Support a Creator اضافه شده است، تا ۱۴ روز باقی می‌ماند و پس از این زمان، اگر بازی‌کننده‌ای می‌خواهد به حمایت خود از آن شخص ادامه دهد، باید دوباره اسم او را اضافه کند.

بیشتر بخوانید: ۱۵ ترفند برای حرفه‌ای شدن در بازی فورتنایت

اپیک گیمز گفته است که در ازای خرج هر ۱۰ هزار V-buck در بازی، ۵ دلار به افراد پرداخت می‌کند. اگر پنج نفر که از یک بازی کننده‌ی دیگر حمایت می‌کنند، در طول زمان دو هفته‌ای مشخص شده، ۱۰ هزار V-buck در بازی خرج کنند، اپیک گیمز ۲۵ دلار به فردی که حمایت شده است پرداخت می‌کند.

بازی فورت‌نایت

تولید کنندگان محتوا، فقط هم به استریم کنندگان بازی محدود نمی‌شود؛ هر شخصی که در طول یک ماه گذشته محتوایی مرتبط با بازی فورتنایت تولید کرده و بیش از ۱۰۰۰ دنبال کننده در یک شبکه‌ی اجتماعی بزرگ داشته باشد، می‌تواند از سوی دیگر بازی‌کننده‌ها حمایت شود.

افراد مختلف، از کسانی که ویدیو تولید می‌کنند گرفته تا استریم کنندگان و هنرمندان و افرادی که کاسپلی می‌کنند، می‌توانند از سوی بازی‌کننده‌ها حمایت شوند.

اپیک گیمز قوانینی هم برای تولید کنندگان محتوا در نظر گرفته است. برای مثال باید از اسم‌های صحیح مکان‌ها و آیتم‌های فورتنایت استفاده کرد و تبلیغ بیش از اندازه هم مجاز نیست.

جزییات کامل برنامه‌ی Support-a-Creator اپیک گیمز را از اینجا بخوانید.

منبع: Kotaku

صفحه اصلی بازی - اخبار بازی - تریلر بازی - نقد و پیش نمایش | دیجی‌کالامگ

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Avatar preity

    اقای میرزائی خیلی دوست دارم ببینمت دوست دارم

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه