کلر آندروود قهرمان فصل آخر «خانه پوشالی» شد

۲۰ اسفند ۱۳۹۶ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

در شرایطی که همه در گیر و دار مراسم اسکار و حواشی مربوط به آن بودند، شبکه نت‌فلیکس تیزری از فصل ششم و آخر سریال (house of cards)«خانه پوشالی» منتشر کرد. این اولین فصلی خواهد بود که کوین اس‍پیسی، بازیگر اصلی سریال در آن نقشی نخواهد داشت. اسپیسی نقش فرانک آندروود را در سریال بازی می‌کرد. همسر کلر آندروود، که سیاستمداری زیرک و سیاس و البته بی‌اخلاق بود. اما به دنبال ماجرای رسوایی‌های اخلاقی و ادعای مربوط به تعرض کوین اسپیسی، نت‌فلیکس این بازیگر را که برای نقش فرانک آندروود برنده جوایز متعدد تلویزیونی شده بود و تحسین‌های زیادی را برانگیخت، از سریال کنار گذاشت.

در تیزر منتشر شده از فصل جدید، کاراکتری که رابین رایت نقش‌اش را ایفا می‌کرد، کلر آندروود، کسی است که در راس قدرت قرار گرفته و کنترل فصل جدید سریال را در دست دارد. او حالا پشت میزی در دفتر ریاست‌جمهوری نشسته که زمانی توسط شوهرش اشغال شده بود. کلر آندروود لبخندی با اعتماد به نفس به لب دارد و رو به دوربین می‌گوید: «ما تازه کار رو شروع کردیم.»

جمله تبلیغاتی نت‌فلیکس برای فصل جدید هم جالب است: درود بر رییس.

نت‌فلیکس تاکید کرده که این فصل آخر سریال خواهد بود. رسوایی اخلاقی اسپیسی روی اتمام سریال در فصل ششم تاثیر داشت.

«خانه پوشالی»(house of cards) برداشتی از یک سریال انگلیسی است که نت‌فلیکس آن را به آمریکا و کاخ سفید برده. داستان مردی که برای رسیدن به راس قدرت هر کاری می‌کند.

 

منبع:theverge

 

راهنمای تماشای سریال
برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه