ساعت هوشمند Gear S3 به خدمات هتل‌داری کمک می‌کند

۳۰ خرداد ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۲ دقیقه
ساعت Gear S3

شرکت کره‌ای سامسونگ امیدوار است در مدت کوتاهی که تا زمان رونمایی ساعت هوشمند جدیدش فاصله دارد بتواند تعداد قابل توجهی از مدل فعلی، یعنی ساعت Gear S3 را به فروش برساند. سامسونگ کاربری جدیدی برای این ساعت هوشمند طراحی کرده است تا از طریق آن بتواند ارتباطی جدید بین میهمانان و کارکنان هتل‌ها در سراسر جهان ایجاد کند. اوایل این هفته سامسونگ سیستمی را معرفی کرد که برای ساعت هوشمند Gear S3 طراحی شده و می‌تواند درخواست‌های میهمانان هتل را به صورت مستقیم روی ساعت هوشمند کارکنان هتل بفرستد. طرحی که علاوه بر ایجاد ارتباط مستقیم بین دو طرف، می‌تواند ابزارهای قدیمی‌تر مانند واکی‌-تاکی را حذف کند.

در طرح ارائه شده از سوی سامسونگ، یکی از کارکنان درخواست‌های رسیده از سمت میهمانان هتل را دریافت کرده و آن‌ها را بر اساس وظایف تیم‌های مختلف جدا کرده و برای آن‌ها ارسال می‌کند. به عنوان مثال درخواست یک حوله‌ی اضافه از سمت میهمان، به سرعت و سادگی بر روی ساعت هوشمند یکی از کارکنان بخش خدمات نقش بسته و با توجه به نام میهمان و شماره اتاق، به سرعت برای او ارسال می‌شود.

سامسونگ می‌خواهد با ارائه‌ی یک سرویس جدید بر روی ساعت هوشمند Gear S3، این ساعت محبوب را جایگزین سیستم‌های قدیمی ارتباطی بین میهمانان و کارکنان بخش‌های مختلف هتل‌ها کند.

این طرح جدید سامسونگ، به نظر راه حلی مناسب برای مشکل قدیمی کارکنان هتل‌هاست. این افراد، به ویژه افرادی که در بخش خدمات هتل مشغول به کار هستند همواره در حال حرکت‌اند و وجود ابزاری مثل واکی-تاکی برای گرفتن و پاسخ دادن به پیغام‌ها و درخواست‌ها برایشان دست و پاگیر است. برنامه‌ی جدید ساعت Gear S3 به این افراد کمک می‌کند تا بتوانند راحت‌تر و البته سریع‌تر به درخواست‌های رسیده پاسخ داده و آن‌ها در کوتاه‌ترین زمان ممکن انجام دهند. از طرفی هتل‌بازهای حرفه‌ای همواره از صدای واکی-تاکی‌های پرسنل هتل‌ها شکایت داشته‌اند. سیستم پیشنهادی سامسونگ از سوی مدیران چند هتل معروف زنجیره‌ای هم مورد استقبال قرار گرفته است. این مدیران اعتقاد دارند طرح جدید سامسونگ رضایت بیشتر میهمانان هتل‌هایشان را به دنبال خواهد داشت.

معمولا وقتی یک تولید کننده‌ی ابزارهای ارتباطی، سرویس جدیدی را برای محصولات خود معرفی می‌کند، تازه پس از معرفی سرویس شروع به ارائه‌ی آن به کسب‌وکارهای متفاوت به عنوان مشتری می‌کند. این ارائه ممکن است برای مدتی طول بکشد و حتی گاهی با پیدا نشدن مشتری مناسب، سرویس جدید به فراموشی سپرده شود. اما طرح جدید سامسونگ برای ساعت‌های هوشمند Gear S3 از بدو معرفی مجموعه مشتری بسیار بزرگ و قدرتمندی داشته و سامسونگ از همین حالا به موفقیت آن امید دارد. هتل معروف و گران‌قیمت Viceroy L’Ermitage واقع در بورلی هیلز ایالت کالیفرنیا اولین مشتری استفاده از این طرح معرفی شده است. حالا تمام کارکنان این هتل یک ساعت هوشمند سامسونگ Gear S3 بر روی مچ خود دارند.

Gear S3

جزئیات بیشتر در مورد این سرویس، مانند این‌که دقیقا چه نوع درخواست‌هایی قابلیت ارسال از طریق این سیستم را خواهند داشت و این‌که آیا این ساعت هوشمند هم می‌تواند از قابلیت ارسال و دریافت مستقیم صدا بهره‌مند شود، طی هفته‌ی آینده در نمایشگاه صنعت هتلداری (HITEC) که در شهر هیوستون ایالت تگزاس برگزار می‌شود، توسط سامسونگ رونمایی خواهند شد. بر اساس اخبار منتشر شده در رسانه‌های حوزه‌ی فناوری، این طرح از تابستان سال جاری در اختیار متقاضیان دیگر نیز قرار خواهد گرفت.

منبع: Trusted Reviews

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه