کمیاب‌ترین نسخه‌ی کلکسیونی بازی مافیا ۳ را ببینید

۶ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

بازی «مافیا ۳»(Mafia 3) چند روزی است که راهی بازار شده و علاقه‌مندان به این عنوان را هیجان‌زده کرده است. یک بازی Open-World که در دهه‌ی ۶۰ میلادی اتفاق میافتد و ماجراهای جذابی را روایت خواهد کرد. بازی به نوعی دنباله‌ی قسمت‌های قبلی به حساب می‌آید و در حالی که ارتباطی با آن‌ها ندارد، شخصیت‌های محبوب قسمت دوم را در آن مشاهده خواهید کرد.

گیمرها در این بازی کنترل شخصیتی به نام «لینکون کلی» (Lincoln Clay) را به دست می‌گیرند که ماجراهای مختلفی را در شهر New Bordeaux پشت‌سر می‌گذارد. او یک سرباز از جنگ برگشته است که خودش را میان یک گروه خلافکار پیدا می‌کند. دقیقا همان فضای مافیایی که از این مجموعه بازی‌ها انتظار دارید را در قسمت سوم هم مشاهده خواهید کرد. روند بازی، داستان‌سرایی و موسیقی‌های آن قطعا نظر گیمرها را به سمت خودشان جلب می‌کنند.

این بازی برای ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن ۴ و کامپیوترهای شخصی منتشر شده که می‌توانید آن را خریداری کنید؛ اما اگر از جمله علاقه‌مندان سرسخت این عنوان هستید، بد نیست به نسخه‌ی کلکسیونی مافیا ۳ فکر کنید. در این نسخه کلی آیتم جذاب و دوست داشتنی دیده می‌شود. حتی می‌توانید در کنار آن یک پخش کننده‌ی صفحه یا گرامافون هم بخرید و موسیقی‌های این بازی که روی صفحه ضبط شده‌اند را گوش کنید. در ادامه می‌توانید گالری عکس این نسخه‌ی کلکسیونی را مشاهده کنید:

منبع: GameSpot

‌‌‌‌

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. محمد حسین حقانی

    سلام
    خواهشا دیجی جان بازی جدید کامپیوتر بیار برا خرید.خواهش دارم.شک نکنید فروش عالی داره.
    مثل بازی ماشین ۲ اومده.تام رایدر.بازی اکشن بتل فیلد ۱.همین بازی.و….
    گیمرا خیالشون جم میشه.جاها دیگه مشکل داره معمولا تو کرک.سریالو…
    لطفا نظر بنده به مدیریت یرسونید و پیگیری کنید.ممنون

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه