کنترل جدید پلی‌استیشن ۴ معرفی شد

۲ آبان ۱۳۹۶ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

شرکت سونی یک کنترلر جدید برای کنسول پلی‌استیشن ۴ معرفی کرد. این کنترلر جدید Mini Wired GamePad نام دارد که ظاهر آن به کنترلرهای کلاسیک یا کنسول‌های قدیمی شبیه است. این کنترلر جدید بی‌سیم نیست و باید سیمی که برای آن در نظر گرفته شده را به کنسول متصل کنید. سیم این کنترلر جدید نزدیک به ۳ متر طول دارد و همچنین اندازه آن کوچک‌تر از کنترلر اصلی پلی‌استیشن ۴ است.

 

کنترلر جدید پلی‌استیشن ۴ بسیار از ویژگی‌های کنترلر اصلی را ندارد؛ اما با قیمت ۳۰ دلار راهی بازار می‌شود.

باید به این موضوع اشاره کنیم که کنترلر Mini Wired Gamepad به ویبریشن مجهز نشده و تاچ‌پد یا همان صفحه نمایش لمسی کنترلر اصلی پلی‌استیشن ۴ را هم ندارد. برخی از ویژگی‌های تاچ‌پد را می‌شود با آنالوگ چپ و راست انجام داد. کنترلر جدید سونی بلندگو ندارد و نمی‌شود به آن هدفون هم متصل کرد.

‌‌‌‌‌‌‌‌‌

براساس اطلاعات منتشر شده این کنترلر جدید با قیمت ۳۰ دلار راهی بازار می‌شود و در اواخر سال ۲۰۱۷ هم راهی بازار می‌شود. در واقع این کنترلر جدید بیشتر برای کودکان و افراد کم سن و سال‌تر طراحی شده تا با پیچیدگی‌های کنترلر‌ها استاندارد و اندازه بزرگ آن مشکلی نداشته باشند.

منبع: VG247
telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۳ دیدگاه
  1. مهرداد

    والا ما و نسل ما با تمام دسته های بازی کنسول ها از اولین ها و ابتدایی ترین ها بازی کرده تا جدیدترین ها و پیشرفته ترین اونها، و دسته کنترل پلی استیشن بهترین و خوش دست ترین و خوش گاربردترین کنترل بین بقیه کنترل ها هست، اولا مگه دسته کنترل چی داره که بخواد پیچیده باشه! دوما برای بچه های نسل الان که از دو سالگی با گوشی لمسی کار میکنن یه جویستیک پیچیده حساب میشه؟ سوما وقتی تمام دکمه های اصلی روی این کنترل جدید هم هست دقیقا چی رو بابت ساده تر شدن حذف کردن؟ باز اگه توجیه ساختن این کنترل بابت قیمت و کیفیت بود که میگفتن کنترل اصلی گرون و حساس هست و امکان داره بچه با سن کم بهش آسیب بزنه منطقی بود، ولی قیمت ۳۰ دلار که حدودا ۱۱۰ هزار تومن میشه همچین ارزون هم حساب نمیشه.

  2. سینا

    این چیه دیگه؟
    حالا چرا سیمی؟

  3. مهرداد

    واقعا این تولید خود شرکت سونی هست؟ واقعا مسخره و بددست و زشته

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه