کندی کراش به مسابقه‌ی تلویزیونی تبدیل می‌شود

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

کندی کراش بدون شک یکی از بهترین بازی‌های موبایل است که مخاطب‌های بسیار زیادی داشت. گرچه در چند وقت گذشته از افرادی که این عنوان را بازی می‌کردند کم شده؛ ما همچنان این بازی کلی علاقه‌مند دارد. همین موضوع باعث شده که از روی این بازی یک مسابقه‌ی تلویزیونی ساخته شود.

براساس اطلاعات منتشر شده به نظر می‌رسد که شبکه‌ی تلویزیونی CBS با همکاری شرکت Lionsgate قصد دارد از بازی معمایی کندی کراش یک مسابقه‌ی تلویزیونی بسازد.

دو بازی کندی کراش ساگا و کندی کراش سودا از جمله موفق‌ترین بازی‌های این مجموعه به حساب می‌آیند که روند جذابی را پیش روی گیمرها قرار می‌دادند. «گلن گلر» (Glenn Geller) رییس شبکه CBS در این‌باره گفته:” ما از جمله طرفداران بزرگ بازی‌های کندی کراش هستیم و می‌دانیم که به چه شکل می‌توان از این بازی در یک مسابقه‌ی تلویزیونی استفاده کنیم.”

candy-crush-header

در ادامه «پیتر لوین» (Peter Levin) رییس شرکت Lionsgate هم  گفته:”ما همیشه دنبال بازی‌های محبوبی هستیم که بتوانیم از آن‌ یک سرگرمی جدید درست کنیم. بازی‌هایی مانند کندی کراش به ما این اجازه را می‌دهند که دست به چنین کاری بزنیم. این عنوان کلی طرفدار در سرتاسر دنیا دارد و ما سعی می‌کنیم بهترین کارمان را تولید کنیم.”

حالا باید منتظر اطلاعات بیشتر درباره‌ی مسابقه‌ی این بازی دوست‌داشتنی باشیم. امیدواریم برنامه‌ی خوبی ساخته شود.

منبع: The Verge

‌‌‌‌‌

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه