کنسول بازی نینتندو توانایی اجرای بازی‌های جدید را ندارد

۱ خرداد ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

استودیوی بازی‌سازی Slightly Mad عرضه‌ی نسخه‌ی Wii U بازی Project Cars را به‌طور کلی لغو کرد. چند وقت بود که این استودیوی بازی‌سازی تاریخ عرضه‌ی نسخه‌ی Wii U بازی‌شان را به عقب می‌انداخت، اما امروز به‌طور کلی اجرای Project Cars روی کنسول Wii U را غیرممکن عنوان کرد.

استودیوی سازنده‌ی بازی Project Cars 2 می‌گوید که برخلاف سعی زیادی که کرده‌اند، بازی‌شان روی Wii U اجرا نمی‌شود

یکی از مسئولان استودیوی Project Cars گفته است: “منتظر معرفی کنسولی جدید از سوی نینتندو هستیم. کنسول Wii U توانایی اجرای Project Cars را ندارد.”

استودیوی بازی‌سازی Slightly Mad چند وقتی است که سعی می‌کند بازی جدیدشان را روی کنسول نینتندو اجرا کند. این استودیو چند ماه پیش اعلام کرد که نمی‌توانند بازی را با بیشتر از ۲۳ فریم در ثانیه روی Wii U اجرا کنند. مدیر استودیوی Slightly Mad گفته بود که اجرای بهتر بازی روی Wii U نیازمند پایین آوردن جلوه‌های گرافیکی بازی است.

Project-Cars

کنسول بازی Wii U چند وقتی است که اصلا وضعیت خوبی را سپری نمی‌کند. سخت‌افزار ضعیف این کنسول نسل هشتمی باعث شده است تا شرکت‌های بازی‌سازی ساخت بازی برای آن را رها کنند.

نینتندو هم ظاهرا از این موضوع آگاه است. این شرکت چند وقت پیش به‌طور رسمی گفت که شروع به ساخت کنسول بازی جدیدی کرده است. این کنسول جدید نینتندو که NX نام گرفته، قرار است در سال ۲۰۱۶ میلادی معرفی شود.

از طرفی دیگر، استودیوی Slightly Mad نگفته است که آیا بازی Project Cars را روی کنسول NX عرضه خواهند کرد یا شماره‌ی دوم آن را؛ چون ساخت Project Cars 2 شروع شده است.

منبع: Eurogamer

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه