کنسول جدید نینتندو امروز بعد از ظهر رونمایی می‌شود

۶ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

پس از یکی دو سال خبر و شایعه، بالاخره امروز قرار است رسما نینتندو از کنسول جدیدش صحبت کند. این شرکت ژاپنی خبر داده است که کنسول Nintendo NX در تاریخ ۲۰ام اکتبر، یعنی همین امروز، در قالب یک ویدیوی پیش‌نمایش رونمایی خواهد شد.

توییتر ژاپنی نینتندو گفته است که ویدیوی رونمایی از NX بیش از ۳.۵ دقیقه است.

کنسول جدید نینتندو تا به امروز به اسم رمز NX شناخته می‌شد، اما این طور که نینتندو از این کنسول صحبت کرده، ممکن است شاید اسم نهایی‌اش هم NX باشد. تریلر رونمایی از کنسول جدید نینتندو در ساعت ۷ صبح به وقت ایالات متحده، یعنی ۵:۳۰ بعد از ظهر به وقت تهران نمایش داده خواهد شد.

نینتندو در چند سال اخیر، به جای برگزاری کنفرانس‌های مختلف، اقدام به نمایش ویدیو به صورت آنلاین کرده است؛ طوری که این شرکت در نمایشگاه‌هایی مثل E3 یا Gamescom حضور پیدا نمی‌کند و به جای کنفرانس، ویدیوهای از پیش ساخته شده‌ی بسیار خوبی نشان می‌دهد. انتظار داریم ویدیوی رونمایی از NX هم به خوبی نمایش‌های دیگر این شرکت باشد.

در حالی که بازی‌کننده‌ها پس از شنیدن این خبر، در ابتدا تصور کردند که نینتندو یک تیزر کوتاه نشان می‌دهد، توییتر ژاپنی نینتندو گفته است که ویدیوی رونمایی از NX بیش از ۳.۵ دقیقه است.

نکته‌ی جالب درباره‌ی زمان نمایش ویدیوی معرفی اولیه‌ی Nintendo NX، نزدیک بودن آن به زمان رونمایی از تریلر Red Dead Redmeption 2 است؛ طوری که نینتندو قرار است دقیقا یک ساعت قبل از نمایش Red Dead Redemption 2 ویدیوی NX را نشان دهد. از کجا معلوم، شاید قرار باشد در انتهای تریلر رونمایی از Red Dead جدید، اسم کنسول نینتندو را هم در کنار پلی‌استیشن۴ و ایکس‌باکس وان ببینیم.

منبع: VG247

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲ دیدگاه
  1. Avatar سعید

    Nintendo Switch آقایون ، خانم ها
    دروووووووود بر نینتندو

  2. Avatar فرخ کاردان

    چه روزیه امروز! معرفی کنسول جدید نینتندو! تیزر Red Dead!

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه