دیجی‌کالا حامی سومین کنفرانس علمی دستاوردهای نوین امنیت سایبری

۸ اسفند ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
کنفرانس offsec

سومین کنفرانس دستاوردهای نوین امنیت سایبری در ایران، شانزدهم اسفند ۱۳۹۷ از ساعت ۹ تا ۱۹:۳۰ با حمایت دیجی‌کالا و دانشگاه شهید بهشتی در سالن همایش‌های بین‌المللی این دانشگاه برگزار می‌شود.

کنفرانس آفسک به آخرین پیشرفت‌ها و تحقیقات تکنولوژیکی سایبری در حوزه‌هایی همچون امنیت در هوش مصنوعی، امنیت بسترهای اینترنت اشیا، امنیت فناوری‌های شهر هوشمند، امنیت زیرساخت‌ها، رمزنگاری کاربردی و… می‌پردازد. تفاوت این کنفرانس با سایر همایش‌ها و گردهمایی‌های مرتبط با امنیت سایبری در ایران، در رویکرد بدیع ارائه‌ها و متخصصان حاضر در کنفرانس است. این مجموعه با نگرشی کاربردی و فنی موضوعات یادشده را برای مخاطبان به مرحله اجرا در می‌آورد تا بتواند یاری‌دهنده شکوفایی پتانسیل‌ها و استعدادهای آنها در زمینه نفوذ و امنیت سایبری باشد.

در این کنفرانس از متخصصان برجسته ایرانی دعوت شده است تا به ارائه دستاوردها و سخنرانی در زمینه موضوعات روز امنیت سایبری و حوزه‌های مرتبط با آن بپردازند. امید است تداوم برگزاری کنفرانس آفسک و یافته‌های آن همگام با سطوح کیفی جهانی، بستری جهت ارتقاء جایگاه ایران در زمینه امنیت سایبری در دنیا فراهم کند.

محورهای این کنفرانس عبارتند از نگاهی به حملات APT در ایران، نسل جدید حملات به زیرساخت‌های ایران، حملات و تهدیدات روی بسترهای ابری در ایران و راهکارهای پیشگیرانه برای مقابله با تهدیدات سایبری و شکار تهدیدات که در طول برنامه در قالب سخنرانی‌های مختلف به آنها پرداخته خواهد شد.

شرکت در این کنفرانس برای عموم آزاد است.

ثبت نام در کنفرانس

دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Avatar محمد

    دوستان حتما عضو کانال آفسک بشید
    من چند وقت هست عضو شدم واقعا مطالب مفیدی میگذارند
    خدا کنه این کنفرانس هم واقعا مفید باشه

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه