در کنفرانس معرفی ساعت هوشمند Gear S3 چه گذشت؟

۲۴ مهر ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

سامسونگ در نمایشگاه IFA 2016 از نسل سوم ساعت هوشمند خودش رونمایی کرد. ساعت هوشمند Gear S3 نه تنها ظاهر زیبا و کلاسیکی داشت، بلکه قابلیت‌های منحصر به فردی به آن اضافه شده بود.
این ساعت هوشمند که با سیستم عامل تایزین کار می‌کند، کلی نرم افزار دارد که می‌توان از آن‌ها استفاده کرد. روی صفحه نمایش آن یک لایه‌ی محافظه Gorilla Glass قرار گرفته تا این محصول در برابر ضربه و فشار مقاوم باشد.
همچنین باید به این موضوع اشاره کنیم ساعت هوشمند Gear S3 به سنسور GPS مجهز شده که باعث می‌شود کاربران مسیرها را دقیق‌تر پیدا کنند. از دیگر ویژگی‌های این محصول می‌توان به پشتیبانی از شبکه‌ی LTE اشاره کرد. این موضوع باعث می‌شود که بتوانید با ساعت هوشمند خودتان در اسپاتی‌فای موسیقی گوش کنید یا تماس‌های ایترنتی برقرار کنید.
این ساعت هوشمند جدید سامسونگ با داشتن استاندارد IP68 در برابر نفوذ آب و گرد و خاک هم مقاوم است. این ساعت از قابلیت صفحه نمایش همیشه روشن بهره می‌برد تا اعلان‌ها همیشه روی صفحه‌ی آن نشان داده‌ شوند. روی Gear S3 چهار گیگابایت حافظه‌ی داخلی قرار گرفته که می‌توان روی آن فایل‌ها و موسیقی‌های مختلف ذخیره کرد. باتری آن ۳۸۰ میلی آمپر ساعتی است که می‌تواند ۴ روز دستگاه را روشن نگه‌دارد.
اگر می‌خواهید بیشتر با این محصول آشنا شوید، خلاصه‌ای از کنفرانس سامسونگ برای معرفی Gear S3 را با زیر نویس فارسی مشاهده کنید.

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲ دیدگاه
  1. بنیامین ت.د

    منفجر نشه دست مشتری از بدن جدا بشه!!!
    ????????????????
    بازم شانس اوردیم اسمشو نذاشتن Gear S7 که از بقیه اعداد عقب نمونه!!!
    ????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????

    1. علی جوادی

      هر چی باشه از محصولات بنجل و درب و داغون اپل بهتره
      شما مواظب باش تاریخ گوشیتو عوض نکنی و زیر شارژ نذاری و زیاد از صفحه نمایش آیفین استفاده نکنی…خدای انفجار اپل بوده و هست

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه