کنفرانس یوبی‌سافت در E3 2018 بدون هیچ غافلگیری به پایان رسید

۲۲ مرداد ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۶ دقیقه
کنفرانس یوبی‌سافت در E3 2018

تصوراتی که از کنفرانس یوبی‌سافت و رونمایی بازی‌هایی کاملا جدید داشتیم، متاسفانه به حقیقت نپیوسته‌اند. کنفرانس یوبی‌سافت در E3 2018 ساعتی پیش به پایان رسید و این شرکت بازی‌سازی، دقیقا چیزهایی را مقابل‌مان گذاشت که از وجودشان خبر داشتیم.

با این حال، شاید یوبی‌سافت بازی جدید و غافلگیری‌های بزرگی برای‌مان در نظر نگرفته بود، ولی نهایتا باز هم کنفرانس خوب و سرگرم‌کننده‌ای تحویل‌مان داد؛ کنفرانسی که از بازی‌های رونمایی شده‌ی یوبی‌سافت اطلاعات و جزییات بیشتری ارایه داد و هم‌چنین، برای اولین بار روند بازی جدیدترین قسمت مجموعه بازی‌های فرقه اساسین را نشان‌مان داد.

بیشتر زمان کنفرانس یوبی‌سافت به صحبت‌های سازندگان بازی‌ها اختصاص داده شده بود، ولی یوبی‌سافت اطمینان پیدا کرده بود تا برای هر بازی که نشان می‌دهد، دو تریلر در نظر گرفته باشد؛ یک تریلر سینمایی و در بیشتر اوقات انیمشنی، و یک ویدیوی طولانی از نمایش روند بازی.

 

فراسوی خیر و شر

کنفرانس یوبی‌سافت در E3 2018 مثل چند سال اخیر، با رونمایی جدیدترین شماره از مجموعه بازی‌های Just Dance شروع شد. درست مثل چند سال پیش با یک نمایش رقص طرف بودیم. با این حال، یوبی‌سافت چیزی از خود بازی Just Dance 2019 نشان‌مان نداد و فقط گفت که این بازی، مهر ماه امسال عرضه می‌شود.

اگر بگوییم مورد انتظارترین بازی حال حاضر شرکت یوبی‌سافت «فراتر از خیر و شر ۲» یا همان بازی Beyond Good and Evil 2 است، چندان اغراق نکرده‌ایم. سال گذشته با تریلری شگفت‌انگیز از این بازی طرف شدیم و یوبی‌سافت سعی کرد که تجربه‌ی خوب نمایش Beyond Good and Evil 2 را امسال هم دوباره تکرار کند.

بازی Beyond Good and Evil 2

تریلری جدید از بازی نمایش داده شد که مثل تریلر سال گذشته، کاملا انیمیشنی بود. با این حال، تیزری کوتاه از روند بازی Beyond Good and Evil 2 هم پس از تریلر سینمایی آن، نشان داده شد. این تیزر کوتاه چیز زیادی از روند بازی نشان‌مان نداد، ولی کاملا واضح است که مراحل ساخت بازی به این زودی‌ها به پایان نخواهد رسید.

بازی Beyond Good and Evil 2

سازندگان Beyond Good and Evil 2 هم‌چنین گفتند که بازی‌شان آن‌قدر بزرگ است که می‌خواهند برای پر کردن دنیای آن، از همه‌ی افراد کمک بگیرند؛ طوری که از همه‌ی هنرمندان، از طراحان گرافیک گرفته تا آهنگسازان و تهیه کنندگان نمایش‌های رادیویی دعوت می‌کنند تا برای Beyond Good and Evil 2 محتوا تولید کنند. در استای این هدف، سازندگان بازی سراغ «جوزف گوردون لویت» و شرکت HitRecord او رفته‌اند.

بازی Beyond Good and Evil 2

نهایتا هم جوزف گوردون لویت، بازیگر معروف هالیوود روی سن آمد تا از برنامه‌های شرکتش برای کمک به ساخت Beyond Good and Evil 2 بگوید.

دیویژن ۲

نمایش Beyond Good and Evil 2 که به پایان رسید، یوبی‌سافت کمی از برنامه‌های خود برای مسابقات حرفه‌ای رینبو سیکس گفت. هم‌چنین یک مستند از تورنمنت‌های حرفه‌ای Rainbow Six Siege ساخته شده که در ماه آگوست در شش قسمت منتشر می‌شود.

اتفاق بعدی کنفرانس یوبی‌سافت، رونمایی از قسمت جدید مجموعه بازی‌های Trials بود. بازی جدید Trials Rising همان روند بازی سخت این مجموعه را حفظ کرده و قرار است در اسفند عرضه شود.

بازی The Division 2

در ادامه‌ی کنفرانس به صحبت از قسمت دوم بازی The Division رسیدیم. کارگردان این بازی روی سن آمد تا از قصه‌ی بهتر The Division 2 و هم‌چنین پیشرفت‌هایی که برای این بازی در نظر گرفته‌اند، بگوید. قرار است بازی بخش داستانی طولانی‌تری داشته باشد. وقتی بخش داستانی بازی تمام می‌شود، بازی‌کننده‌ها می‌توانند یک کلاس جدید برای خود انتخاب کنند؛ یک کلاس که قابلیت‌ها و سلاح ویژه‌ی خود را دارد.

بازی The Division 2

در The Division 2 هم‌چنین با ریدهای (Raid) هشت نفره طرف خواهیم بود.

یوبی‌سافت برنامه دارد در سال اول عرضه‌ی The Division 2 سه بسته‌ی دانلودی برای این بازی عرضه کند؛ هر سه بسته کاملا رایگان خواهند بود. تاریخ دقیق عرضه‌ی The Division 2 دیروز در کنفرانس مایکروسافت اعلام شده بود. بازی قرار است در فروردین سال آینده عرضه شود.

دزدان دریایی آنلاین

پس از نمایش The Division 2 یوبی‌سافت آهنگساز بازی Mario Rabbids را به همراه یک گروه نوازنده روی سن آورد تا آهنگ تریلر جدید بسته‌ی الحاقی «دانکی کانگ» را به صورت زنده اجرا کنند.

بازی Skull and Bones

نمایش بزرگ بعدی یوبی‌سافت در E3 2018 هم به بازی Skull and Bones اختصاص داده شده بود. سال گذشته یک تریلر سینمایی و یک تریلراز روند بازی بخش چند نفره‌ی Skull and Bones دیده بودیم. این روند امسال هم تکرار شد.

بازی Skull and Bones

پس از تماشای تریلر سینمایی و انیمیشنی Skull and Bones از روند بازی آن صحبت شد. بازی‌کننده‌ها در بازی یک پایگاه دارند که در آن خرید و فروش می‌کنند، مرحله می‌گیرند و کشتی خود را ارتقا می‌دهند. با این حال همه چیز هنوز هم کاملا آنلاین و بر اساس مبارزات دریایی است.

اسباب بازی‌های یوبی‌سافت

«الیجا وود» (Elijah Wood) که سال گذشته از بازی واقعیت مجازی Transference رونمایی کرده بود، یک تریلر جدید از بازی خود در کنفرانس یوبی‌سافت به نمایش گذاشت. این بازیگر گفت که شرکت سینمایی او به همراه یوبی‌سافت توانسته‌اند تجربه‌ی واقعیت مجازی منحصر به فردی بسازند که افراد نمی‌توانند اتفاقات آن را فراموش کنند.

نمایش بعدی یوبی‌سافت هم به بازی «استارلینک» (Starlink) اختصاص داده شده بود. این بازی فضایی در اصل برای مخاطب‌های کم سن و سال ساخته شده و اساس کار کردنش هم اسباب بازی‌های مختلف است. شیگرو میاموتو، خالق افسانه‌ای بازی‌های ماریو و زلدا هم در مراسم حضور داشت و «ایو گیمو»، مدیر عامل یوبی‌سافت، به جمعیت رفت تا یک مجسمه از فضاپیمای شخصیت استارفاکس به میاموتو هدیه دهد.

پس از این بازی شاهد تریلری جدید از The Crew 2 و معرفی بسته‌ی الحاقی جدید بازی For Honor به اسم Marching Fire بودیم. این بسته‌ی الحاقی مبارزان امپراطوری چین را به بازی اضافه می‌کند.

فرقه اساسین: اودیسه

یوبی‌سافت کنفرانس خود را با نمایش جدیدترین قسمت مجموعه بازی‌های فرقه اساسین یا همان Assassin’s Creed Odyssey به پایان رساند. از وجود این بازی رسما خبر داشتیم ولی برای اولین بار در این کنفرانس روند بازی و تریلر آن را دیدیم.

کارگردان Assassin’s Creed Odyssey گفت که این بازی جدید، اساسا نقش‌آفرینی است. بازی Assassin’s Creed Odyssey در یونان اتفاق می‌افتد و شخصیت اصلی بازی هم یک اسپارتان است. به هنگام شروع بازی، این انتخاب در مقابل بازی‌کننده قرار داده می‌شود تا از بین شخصیت اصلی زن و مرد، که به ترتیب «کاساندرا» و «آلکسیوس» نام دارند، یکی را انتخاب کنند.

بازی Assassin's Creed Odssey

با این حال، این انتخاب تنها تصمیم بازی نخواهد بود. قرار است Assassin’s Creed Odyssey داستانی شعبه‌دار داشته باشد که بر اساس تصمیم‌های بازی‌کننده شکل می‌گیرد.

پس از نمایش تریلر بازی، هم‌چنین روند بازی Assassin’s Creed Odyssey را دیدیم که از شباهت زیاد آن به قسمت قبلی خبر می‌داد.

بازی Assassin's Creed Odssey

نهایتا هم کنفرانس یوبی‌سافت، بدون اسپلینتر سل یا شاهزاده‌ی پارسی جدید، به پایان رسید.


تریلر Beyond Good and Evil 2:

تریلر For Honor:

تریلر Skull and Bones:

گیم‌پلی Skull and Bones:

تریلر The Division 2:

تریلر گیم‌پلی The Division 2:

تریلر Trials Rising:

تریلر Assassin’s Creed Odyssey:

گیم‌پلی Assassin’s Creed Odyssey:

صفحه اصلی بازی - اخبار بازی - تریلر بازی - نقد و پیش نمایش | دیجی‌کالامگ

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۹ دیدگاه
  1. reza

    بدون شرح ……این دیگه یوبی سافت نیست یوبی اونی بود که AC۳رو زد یوبی اونی بود که فارکرای ۳رو زد این یوبی سافت نیست….

  2. فریبرز شیخ الاسلام

    ۱۲ ساله که با ubisoft فقط داریم از درودیوار بالا میریم به اسم assassins و هر سال هر سال تکرار تکرار

  3. سجاد مقامی

    دیگه چیزی به نام Assassin’s Creed وجود خارجی نداره. آخرین نسخه حقیقیش Revelations بود. ولی با Origins و اینی که دیشب دیدیم تیر خلاص رو به پیکر سری AC زدن. کاری به خوبی و بدی بازی ها ندارم. اما دیگه هیچ چیزی از اصل سری توی این بازی ها نمونده. نه گیم پلی. نه کشمکشی بین دو فرقه اسسین و تمپلار. نه عناصر داستانی و نه هیچ چیز دیگه. البته اگه بازی ها بد نباشن نمیشه بهشون عالی هم گفت. چون یوبیسافت با وارد شدن به دنیای نقش آفرینی و اوپن ورلد داره بازی خودشو رقیب عنوانی مثل ویچر ۳ میکنه! که بر همه مثل روز روشنه AC Origins به غیر از داستان سطحیش از نظر گیم پلی هم از ویچر خیلی عقبه. به قول دوستمون هم که این اودیسه کپی پیست اوریجینز هست پس احتمالا ماجرا فرقی نخواهد کرد.

  4. علی

    چرا موسیقی متنِ King Arthur: Legend of the Sword رو گذاشتن رو Skull and Bones؟

  5. پویا

    جنگجوی زن اسپارتان هممممممممم. این inclusivity دیگه داره یه خرده از کنترل خارج میشه. در واقع دیشب تو توییتر من پر از snowflake هایی بود که صرفا به خاطر همین موضوع داشتن برای نسخه جدید اساسین غش و ضعف می کردند. اصلا کسی براش مهم نبود این بازی کپی بازی قبلیه و فقط مجسمه های مصری جاشونو به مجسمه های یونانی دادند. یوبی سافت رسما با یه کپی پیست میخواد پول به جیب بزنه و اتفاقا هم موفق میشه. معلوم نیست چی سر نسل بشر اومده که دیگه برای گول زدنش نیاز به ترفند خاصی نیست. شما فقط به زور SJW و political correctness بچپون تو بازی دیگه غمت نباشه. کسی براش مهم نبود که چطور اینها فقط تو یه سال به قول خودشون به بازی جدید با یه تجربه کاملا جدید که تا کنون تجربه نکردیم طراحی کردند و ساختند.
    از طرف دیگه بازی های یوبی سافت فقط دارند باد می کنند. “بزرگترین دنیایی که تا الان داشتیم” خب به من چه؟ همه اش بازی های با هسته هایی شبیه هم، بزرگی بی خاصیت، روند بازی بدون ایجاد همگرایی منطقی بین ماموریت های اصلی و فرعی جهت ایجاد انگیزه برای گشت و گذار و انجام همه کارهای داخل بازی.
    همه چی شده دنیای بزرگ، گرافیک خفن و اخیرا هم گیم پلی انتخاب محور. اون هم خیر سرشون چه انتخاب هایی! با کی لاو بترکونی و چه جوری به صورت مصنوعی با همه منطقی و عاطفی باشی و اصلا انگار نه انگار که مثلا یه جنگجوی آدم کشی. دو دقیقه قبلش ملتو قیمه قیمه می کنی بعد انگار نه انگار که اتفاقی افتاده خیلی ریلکس و فرهیخته میشینی با یه نفر صحبت میکنی و با انتخاب هایی که به زور تو مکالمات گنجانده شده به قول خودشون روند بازی منحصر به فرد خودتونو شکل میدهید.
    یه جورایی فقط می بینند ترند روز چیه و بعد یه خروار گرافیک روش خالی می کنند و به عنوان بازی ارائه می کنند. فرت و فرت پشت سر هم. آخه فالوئر جمع کردن هم شد هدف بازی؟
    اون طرف هم که راک استار شورشو در آورده با اون نسخه های عجیب و غریب بازی که فقط یه هدف داره اون هم دوشیدن مشتری. بدبختی هم اینجاست به هدفش هم می رسه.

    1. Nameless King

      اول از همه بگم واقعا دلم برای این کامنت هات تنگ شده بود پویا .شخصا فن خودت و نوشته هاتم.بیشتر کامنت بده.
      تک تک کلمات و جمله هات درسته و به شدت موافقم.
      واقعا چی به سر نسل بشر مخصوصا گیمر ها و بازی ساز ها اومده؟به نظر میاد بزرگ تر شدن مدیای گیم و بیشتر شدن مخاطباش یه سری بدی هم داره .گیمر هایی که تو موبایل ،پرداخت درون برنامه ای رو تبدیل به اپیدمی کردن به کنسول ها مهاجرت کردن و پول زیادی رو تو هر بازی خرج میکنن تا به همه تو اینستا فخر بفروشن.همه شرکت ها هم برای همچین پول مفتی نقشه میکشند.حتی راک استار. به قیمت فروش کالکترز ادیشن بدون خود بازی!
      کافیه یک ایده جواب بده و خوب بفروشه.از یه تیر کمون ساده بگیر تا بتل رویال.چند تا بازی به خاطر فروش خوب بازی های open world تیشه به ریشه سابقه خودشون زدن و بی خودی نقشه شون رو بزرگ کردن.چند بار دیگه می خوایم ایده تکراری همراهی یه شخصیت کم سن و سال با یک کاراکتر کارکشته رو ببینیم (شروعش با لی و کلمنتاین در walking dead)-خنده دار ترین قسمتش جیغ و سوت مردم تو کنفرانس و منفجر کردن توییتر موقع معرفی همچین قابلیت ها ئیه.
      این جور موقع ها این سوال به ذهنم میرسه که ویدئو گیم داره توسط خود گیمر ها و بازی ساز ها نابود میشه؟
      ممنون از توجه ات

  6. سیدحسین هاشمی رهق

    کاری به خود بازی ندارم (چون عالیند) ولی خداییش تریلر Beyond Good and Evil و For Honor محشر بود.

  7. Milad Hadifar

    انگار نه انگار که مخاطب یوبیسافت بزرگ ساله
    داشتم برنامه کودک میدیدم

  8. سجاد

    من همش منتظر بودم لااقل آخر کنفرانس یه تریلری یه نوشته ای چیزی بیاد که غافلگیر بشیم ولی نیومد، اصلا اونی که انتظار داشتم نبود، پارسال بهتر از این بود

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه