کوله پشتی واقعیت مجازی Zotac را ببینید

۶ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

شرکت Zotac به‌تازگی کوله پشتی واقعیت مجازی خودش را معرفی کرده است. این کوله پشتی در واقع یک کامپیوتر قابل حمل مناسب برای اجرای بازی‌های واقعیت مجازی است که از سخت افزار خوبی هم بهره می‌برد.

این کامپیوتر قابل حمل از پردازنده‌ی Core i7 شرکت اینتل بهره می‌برد و کارت گرافیکی GeForce GTX 1070 روی آن قرار گرفته است. باتری این محصول قابل تعویض است و یک هارد ۲.۵ اینچی با SSD می‌توان روی آن قرار داد. یک کابل HDMI دارد و دو پورت USB 3.0 هم برای این محصول در نظر گرفته شده است. برای کوله پشتی واقعیت مجازی Zotac سیستم خنک کننده هم تعبیه شده.

zotac_vr_backpack_2

پورت‌های HDMI و USB این محصول در کنار قرار گرفته‌اند تا به راحتی به توان به آن‌ها دسترسی پیدا کرد. حتی این موضوع باعث شده که بتوان از این کوله پشتی به عنوان یک کامپیوتر ثابت هم استفاده کرد. در واقع این کوله پشتی واقعیت مجازی به نوعی یک کامپیوتر All in One به حساب می‌آید.

این کامپیوتر با ویندوز ۱۰ کار می‌کند و هنوز اطلاعاتی از وزن آن در دست نیست. اگر خیلی به دنیای واقعیت مجازی علاقه‌دارید و می‌خواهید از HTC Vive یا Oculus Rift استفاده کنید، می‌توانید به خرید این محصول فکر کنید. البته احتمالا قیمت آن بالا خواهد بود.

منبع: Theverge

‌‌‌‌‌

telegram_ad2_1

 

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه