کپ‌کام: منتظر اخبار رزیدنت اویل ۷ باشید، برنامه‌ای برای Devil May Cry نداریم

۱ خرداد ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

کپ‌کام فعلا مشغول ساخت یک بازی فرعی بر پایه‌ی مجموعه بازی‌های رزیدنت اویل است و تعدادی از بازی‌های قدیمی این مجموعه را هم بازسازی کرده. با این حال، خبری از شماره‌ی بعدی رزیدنت اویل نیست.

مسوولان کپ‌کام اخیرا گفته‌اند که شماره‌ی بعدی در مجموعه بازی‌های دویل می کرای، به این زودی‌ها عرضه نخواهد شد.

«ماساچیکا کاواتا»، تهیه کننده‌ی کپ‌کام، اخیرا گفته است که منتظر شنیدن اخباری درباره‌ی «رزیدنت اویل ۷» باشید. کاواتا در مصاحبه‌ای که با نشریه‌ی Dengeki Playstation داشته، گفته است: “در موقعیتی قرار نداریم که درباره‌اش (رزیدنت اویل ۷) صحبت کنیم، اما منتظر شنیدن خبرهایی باشید.”

اینکه کپ‌کام مشغول ساختن شماره‌ی بعدی مجموعه بازی‌های رزیدنت اویل است از کسی پنهان نیست. این طور به نظر می‌رسد که این شرکت بازی‌سازی ژاپنی، فعلا مشغول آزمایش ذائقه‌ی بازی‌کننده‌های جدید است. رزیدنت اویل ۶ که آخرین شماره از مجموعه‌ی اصلی رزیدنت اویل محسوب می‌شود، با اینکه فروش خوبی داشت، اما به شدت از سوی منتقدان کوبیده شد.

در چند سال گذشته، کپ‌کام بازی‌های ترسناک‌تری مثل «رزیدنت اویل: مکاشفات» (Resident Evil: Revelations) ساخته است. کاواتا قبول دارد که مجموعه‌ی رزیدنت اویل باید به ریشه‌های ترسناک خود بازگردد. او می‌گوید: “باید بازی‌هایی بسازیم که ترس در آن‌ها نمایان است. این موضوع در ذهن‌ام است و مشغول مهیا کردن آن هستم.”

RESIDENTEVIL6

در همین مصاحبه، تهیه‌کننده‌ی مجموعه بازی‌های Devil May Cry هم از این مجموعه سخن گفت. «هیرویوکی کوبایاشی» درباره‌ی ساخت بازی‌های جدیدی در دو مجموعه‌ی Devil May Cry و Dragon’s Dogma گفت: “شخصا دوست دارم ادامه‌ی این بازی‌ها را بسازم، اما فعلا هیچ برنامه‌ای برای ساخت آن‌ها نداریم.”

آخرین بازی در مجموعه‌ی Devil May Cry دو سال پیش عرضه شد. بازی DmC توانست نه‌تنها از دیدگاه منتقدان، بلکه از نظر بازی‌کننده‌ها هم مورد مقبولیت قرار گیرد.

منبع: Gamespot

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۹ دیدگاه
  1. OmiD_NJ

    سلام به همه دوستان …
    راجب بازی دویل مای کرای اول از همه باید بگم که تا قسمت ۴ شخصیت اصلی بازی نرو بود .. جالبه خیلی به ندرت میبینم کسی از این شخصیت به اندازه کافی تعریف کنه… مخصوصا گیمرا … با اومدن دانته من شخصا حالم گرفته شد چون نرو محو شد از این بازی.. امیدوارم تو شماره ۶ این بازی نرو باز برگرده … من اصلا از دانته خوشم نیومد …

  2. فاطمه

    بچه ها من رزدنت اویل ۶ برای بار دوم نصب کردم اما سیو نمیشه چیکار کنم لطفا جواب بدید

  3. فاطمه

    من عاششششششششششششششششششق رزدنت اویل۶هستم از۴هم بهتر بودعاااااااااااااااااااااااااااالی بود هیچ بازی مثلرزدنت اویل۶نبودونیست

  4. Nieka

    سلام
    به نظر من رزیدنت اویل ۶ خیلی خوب و جذاب بود اینکه کاراکترهای بیشتری قرار داده شده بود خیلی خوب بود همینطور ارتباطتت با کمک یارتم بیشتر از نسخه ۵ و رولیشن بود .درسه نسخه های اول ترسناک تر بوده ولی خوب اون زمان چند ساله بودیم و الان چی …تنها چیزی که حالمو تو ۶ گرفت مردن پیرس بود که چند خبر درمورد برگشتنش شنیدم و نمیدونم حالا درسته با نه ولی امیدوارم تو رزیدنت ۷ هم کاراکترا زیاد باشن .
    به خاطر اطلاعاتت ممنون دوست عزیز.

  5. ada

    به نظر من رزیدنت اویل ۶ خیلی قشنگ وجذاب بود اویل۶ از لحاظ کیفیت و ماجراجویی و… و اویل۴ هم از لحاظ ماجراجویی و ترسناکی …جالب بود ولی من اویل ۶ روتوی سری بازی های رزیدنت اویل بیشتر دوست دارم امید وارم رزیدنت اویل۷ ترکیبی از رزیدنت اویل ۴ و۶ باشه

  6. مصطفی

    سلام.
    در اینجا باید بگم که بازی رزیدنت اویل از سری ۴ به بعدش اصلا چنگی به دل نزد.
    و سری dmc هم فقط تا قسمت ۴ قشنگ بود.
    کلا بازی های جدید با بازی ساز های جدید زیاد به طرفدار های بازی احترام نمیزارن و فقط میخوان یه بازی باشه که اسمی از یه سری بازیو نگه داره و اصلا محتوای بازی ها مثل قبل نیست.
    تنها بازی سریالی که از دید من موفق بوده metal gear solid هست که تو هر سری از بازی طرفداراش و راضی نگه میداره.
    البته این نظره شخصی من هست که این سری های بازیو از اولین قسمت بازی کردم.

  7. علی

    سلام . درسته که بازی RE6 زیاد مورد قبول نبود ولی به هرحال توی هیچ بازی لذتی که در مجموعه RE هست نیست. با امید اینکه RE7 چیزی مثل نسخه چهارمش باشه به آدم دلگرمی میده.

  8. Keyhan

    توی شیش هم قرار بود بازی رو دوباره ترسناک کنن…

  9. هنا

    عهههههههههههه! 🙁 من دلم یه Devil may cry پر از tension بین دانته و ویرجیل میخواد :((((

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه