کیفر ساترلند در یک سریال جدید رییس جمهور می‌شود

۲۵ آذر ۱۳۹۴ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

اینطور که به نظر می‌رسد، «کیفر ساترلند» می‌خواهد اسلحه و روش های عجیب حرف کشدن خود را به کنار بگذارد و یک کار دفتری را قبول کند؛ البته این کار دفتری بارها رتبه‌اش از شغل قبلی او بالاتر است. بر اساس گزارش وب‌سایت Deadline، ساترلند می‌خواهد تا در یک سریال تلویزیونی جدید به اسم Designated Survivor، نقش رییس جمهور امریکا را بازی کند.

کیفر ساترلند نه تنها در سریال Designated Survivor بازی می‌کند، بلکه اسم او در میان لیست تهیه‌کننده‌های سریال هم به چشم می‌خورد.

با توجه به بازی‌ای که از ساترلند در سریال ۲۴ و در نقش «جک بائر» دیده‌ایم، تصور او به عنوان رییس جمهور کمی عجیب به نظر می‌رسد. با این حال، ظاهرا شخصیت ساترلند در سریال جدید شبکه‌ی ABC بدون خواسته‌ی خودش رییس جمهور شده است. ظاهرا رییس جمهور و دیگر افرادی که برای ریاست جمهوری در صف هستند کشته می‌شوند و شخصیت ساترلند مجبور می‌شود شغل را قبول کند.

کیفر ساترلند نه تنها در سریال Designated Survivor بازی می‌کند، بلکه اسم او در میان لیست تهیه‌کننده‌های سریال هم به چشم می‌خورد. «دیویس گاگنهایم» هم که یکی از نویسنده‌های سریال ۲۴ بود، قرار است روی این سریال جدید کار کند.

هنوز مشخص نیست که دقیقا سریال Designated Survivor قرار است چه زمانی پخش شود، اما اگر می‌خواهید خودتان را با ساترلند سرگرم کنید و سریال ۲۴ و دنباله‌ی آن را دیده‌اید، شاید بخواهید سری به قسمت پنجم از مجموعه بازی‌های متال گیر سالید بزنید که در آن کیفر نقش اصلی است.

منبع: Digital Trends

راهنمای تماشای سریال
برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Avatar Avesta

    حیف که فصل جدید ۲۴ احتمال زیاد بدون ایشون ساخته میشه واقعا حیف
    ۲۴ بدون جک میشه ۴????

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه