کیفیت دوربین گوشی‌های هواوی همه را شگفت‌زده خواهد کرد

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

هواوی دوربین دوتایی گوشی P9 را با همکاری شرکت Leica تولید کرد. این دوربین دوتایی یک سنسور سیاه و سفید دارد که برای گرفتن عکس‌های سیاه و سفید مناسب است و یک سنسور رنگی هم برای گرفتن عکس‌های معمولی دارد. همین قابلیت به شدت مورد توجه مردم قرار است. البته نباید این موضوع را هم نادیده بگیریم که کیفیت عکس‌های این تلفن همراه هوشمند هم در سطح بسیار خوبی بودند و بسیار جلب توجه می‌کردند. همین موفقیت باعث شد که شرکت هواوی با همکاری Leica یک مرکز تحقیق و توسعه برای تولید دوربین‌های موبایل راه‌اندازی کنند تا بتوانند دوربین‌های با کیفیتی برای این محصولات بسازند.

هواوی و Leica مرکزی برای ساخت دوربین تلفن‌های همراه می‌سازند.

این مرکز جدید با نام Max Berek Innovation Lab شناخته می‌شود که در شهر وتسلار کشور آلمان قرار دارد. «رن ژنگفی» (Ren Zhengfei) مدیرعامل هواوی دراین‌باره می‌گوید:” در آینده بیش از ۹۰ درصد ترافیک اطلاعات به تصاویر و ویدیوها مربوط می‌شود. مرکز The Max Berek Innovation Lab که با همکاری Leica ساخته می‌شود کمک می‌کند که تصاویر و ویدیوهای با کیفیتی تولید شوند. ما قصد داریم نواوری‌های زیادی در دنیای دوربین موبایل به وجود بیاوریم تا همه بتوانند تجربه‌ی لذت بخشی از عکاسی با موبایل به دست بیاورند.”

همکاری این دو شرکت در نوع خودش بسیار جالب است. هواوی به عنوان بزرگ‌ترین شرکت تولید کننده‌ی موبایل چین به حساب می‌آید و شرکت Lieca هم یک دوربین‌ساز بسیار حرفه‌ای است. پس این همکاری قطعا سود زیادی برای هر دو طرف خواهد داشت  و نتیجه‌ی آن به وجود آمدن دوربین‌های با کیفیتی می‌شود. البته بخش دیگری از مرکز جدیدی که این دو شرکت تاسیس کرده‌اند مربوط به مضامین واقعیت مجازی خواهد شد.

البته تکنولوژی‌های این مرکز تنها در اختیار دوربین‌ گوشی‌های هواوی نخواهد بود و تکنولوژی‌های روی محصولات مختلف مورد استفاده قرار خواهند گرفت.

منبع: DigitalTrends

‌‌‌‌‌

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۴ دیدگاه
  1. Avatar ehsanda

    من خودم طرفدار اپل هستم ولی واقعا بر خلاف خیلی کسای دیگه از هوواوی هم طرفدار ی میکنم.من هم از ایفون استفاده کردم و هم سامسونگ و هم هوواوی .هوواوی گوشی های با کیفیتی درست میکنه.نمونش ۵x یا p9 یا۸ mate یا……واقعا گوشی های عالی هستن.دیگران فقط میگن چون قیمتش پایین هست پس گوشیش بدرد نمیخوره.گوشی های دیگه مثل سامسونگ فقط دارن پول مارکشون میخورن . در عوض هوواوی گوشی هایی با پردازنده ی قوی . قیمت پایین تر عرضه میکنه.

  2. Avatar رهام

    هنوزم چینی بودن عبارتیه که باعث میشه تو کشور ما از این برند بد صحبت بشه ولی اگه منصفانه و در واقع فنی به محصولاتش نگاه کنیم پرچمداری هوآوی واقعا از برندهای دیگه اندرویدی بهترن من پی ۷ داشتم و الان برادرم میت اس داره دریغ از یه باگ کوچولو تو دوربین هم از پی۸ به بعد واقعا خوب عمل کرده و حالا داره مثه آیفون به بلوغ میرسه

  3. Avatar محمدعلي بهراميان

    خب هوآوی هم داره پیشرفت های چشمگیری می کنه

  4. Avatar میلاد

    دیگه وقت اون رسیده که دوربین های DSLR رو با دوربین های موبایل هامون منقرض کنیم!
    یک مستند کوتاه هم در مورد کارخانه هواوی دیدم که خیلی هیجان انگیز بود.تلاش و جدیت توی این شرکت موج میزد.مطمئنم هواوی نقش آفرین بزرگ آینده ی گوشی های همراه خواهد بود

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه