کیفیت دوربین گوشی ریزر با آپدیت نرم‌افزاری بیشتر شد

۴ دی ۱۳۹۶ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

گوشی هوشمند شرکت ریزر یا همان Razer Phone از قدرتمندترین و بهترین گوشی‌های حال حاضر بازار است. با این حال، دوربین این گوشی هوشمند در مقایسه با رقبای بزرگی مثل گلکسی اس ۸ سامسونگ یا پرچم‌دار فعلی HTC یعنی U11 کم می‌آورد. شرکت ریزر قول پیشرفت دوربین را داده بود و به قول خود عمل کرده است.

ریزر با آپدیت جدید گوشی خود، کیفیت صدا را حتی از قبل هم بالاتر برده است.

آپدیت جدیدی برای گوشی ریزر عرضه شده است که کیفیت تصاویر ثبت شده را بالا می‌برد. این آپدیت فقط هم برای دوربین نیست و قابلیت‌های جدید دیگری هم به گوشی ریزر اضافه کرده است.

همانطور که می‌توانید در توضیحات زیر ببینید، آپدیت جدید گوشی ریزر سرعت شاتر را به هنگام عکس‌برداری و در حالت‌های نور کم و HDR بهتر تنظیم می‌کند. تصاویر نهایی ثبت شده هم‌چنین سایه‌های واضح‌تر و نویز کمتری دارند. حتی رنگ تصاویر ثبت شده در قالب آپدیت جدید، بالا رفته است.

ریزر با آپدیت جدید گوشی خود، کیفیت صدا را حتی از قبل هم بالاتر برده است. مشکلات مربوط به صدای دالبی هم در قالب این آپدیت رفع شده است.

گوشی ریزر یک دوربین دوتایی با دقت ۱۲ مگایپکسلی دارد و هم‌چنین در مقایسه با دیگر گوشی‌های هوشمند، کیفیت صدایی بسیار بهتر به کاربران خود ارایه می‌دهد.

آپدیت جدید گوشی ریزر که دوربین و کیفیت صدا را پیشرفت می‌دهد، ۹۷ مگابایت حجم دارد.

منبع: GSM Arena

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه