[گالری عکس] تصاویر منتشر شده از LG V20 را ببینید

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۵ دقیقه

شرکت ال‌جی که همین چند ساعت پیش گوشی V20 را معرفی کرد، تصاویر مختلفی هم از آن منتشر کرده است. این تلفن همراه هوشمند یکی از محصولات پرمیوم بازار به حساب می‌آید که می‌تواند برای خیلی‌ها هیجان انگیز باشد.

گوشی ال‌جی V20 در سه رنگ مختلف راهی بازار می‌شود. البته هنوز تاریخ عرضه‌ی آن مشخص نشده است.

دوربین دوتایی دارد، بدنه‌ی فلزی برای آن در نظر گرفته شده، از صفحه نمایش با کیفیتی برخوردار است و از باتری قابل تعویض بهره می‌برد. همچنین این تلفن همراه هوشمند در رنگ‌های مختلفی راهی بازار می‌شود تا افراد بیشتری آن را خریداری کنند. یک مدل صورتی، خاکستری و نقره‌ای که هرکدام آن‌ها زیبایی خاص خودشان را دارند. از نظر سخت افزاری هم که مانند اکثر پرچم‌دارهای موجود در بازار می‌ماند و در مقایسه با آن‌ها چیزی کم ندارد و حتی برای عکاسی کردن و گوش کردن به موسیقی هم گزینه‌ی بسیار مناسبی خواهد بود.

در حالی که ال‌جی در طراحی این تلفن همراه هوشمند از G5 الگو برداری کرده، V20 اندگی زیباتر از آن به نظر می‌رسد. اگر به این گوشی علاقه‌مند شدید، بد نیست نگاهی به تصاویر زیر بیاندازید و گوشی دلخواه خودتان را از نزدیک مشاهده کنید:

‌‌‌‌
Birthday_Footer

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۱۰ دیدگاه
  1. Avatar ابوالفضل عظیمی

    باسلام. بعضی از دوستان یه پیام هایی میدن ادم خندش میگیره اون موقع که نوت ۷ اومد توبازار گفتن مقایسش با اس۷ کار اشتباهی هستش و باید اونو با نوت۵ مقایسه میکرد حالا چی شده همونا میگن مقایسه وی۲۰ با وی۱۰ کار اشتباهیه و باید با جی۵ مقایسه بشه؟ ویا میگن کیفیت دوربینش درحد اس۶ هستش که من ترجیح میدم در مورد این حرف سکوت کنم چون حقیقت رو همه میدونن و درمورد صفحه نمایش من به شخصه دوست ندارم که با یه صفحه نمایش سوپر امولد کار بکنم که هم چشممو اذیت بکنه و هم رنگها رو اغراغ امیز نشون بده.

  2. Avatar امین حمیدی

    با سلام.
    باتوجه به مشخصات و سخت افزار تکراری از نسخه جی ۵ و عدم استفاده از برخی امکانات مدل قبل (وی۱۰) ، بازگشت دکمه های پاور و ولوم ها به لبه ها ، بیرون زدگی دوربین ، تک دوربینی شدن دوربین سلفی ، طراحی عجیب تر به نسبت سری قبل ( عدم امکان تشخیص بعنوان نسل دوم خانواده از یک گوشی ) در مقابل چند مزیت مختصر باطری ۲۰۰ آمپر افزایش و وزن سبک تر و شاید دوربین بهتر پشت بعلت دوگانه بودن آن . که استفاده از دوربین دوتایی را فدای طراحی کرده . و به نظرم چون در جی ۵ استفاده شده بود در این گوشی نباید استفاده میشد . نمیدانم سرسخت بودن(ضدضربه و مقاوم به آتش سوزی و ضدآب و امکانات اینچنین) وی ۱۰ به این مدل آمده یا نه.اما آنچه مشخص است بعنوان ناجی برای ال جی عمل نخواهد کرد و بازار کم فروق جی ۵ با این گوشی بهتر نخواهد شد .

    1. Avatar Mahsa

      لازم دونستم به این کامنت شما پاسخ بدم چون اصلا با عقل یا منطق جور در نمیاد:
      تمام امکانات v10در این گوشی هست و بعضی هاشون بهبود چشمگیری داشتن مثل صفحه نمایش دوم یا قابلیت های صوتی تصویری.به جز دوربین سلفی دوگانه که به جای دو دوربین با فاصله کانونی های متغیر یک دوربین واید برای ثبت تصاویر با محدوده دید گسترده تر وجود داره و دوربین دوگانه به پشت گوشی رفته.
      من به عنوان یک مشتری و یا مصرف کننده ترجیح میدم که دکمه ولوم در لبه باشه تا پشت ،البته الجی نمیدونه به کدوم ساز مشتریاش به اصطلاح برقصه!!! احتمالا شما از همون کسایی بودید که وقتی الجی برای اولین با ولوم رو به پشت منتقل کرد هم کلی ایراد گرفتید.
      طراحی فوق العادس !!شمایی که به g5 یا v20 میگید زشت تاحالا این گوشی هارو از نزدیک ندیدید و عکس های اون رو دیدید.در ضمن طراحی نسبت به نسل قبل ینی وی تن خیلی بهبود یافته .البته اگر بدونین معنی طراحی چیه !!وزن کمتر و ضخامت کمتر کم شدن بیرون زدگی دوربین .این ها چیز هایی هستند که به عنوان طراحی مطرحه.
      و این گوشی همانند نسل قبل خود یک گوشی نظامی هستش .
      بهتر بود قبل از ارائه دادن یه همچین کامنت پوچی یه مطالعه مختصر درباره این گوشی انجام می دادید!
      پایدار باشید.

      1. Avatar علی

        نمیدونم چه رابطه ای با شرکت ال جی دارین اما بیایید تعصب بی دلیل رو کنار بذاریم
        زشت بودن طراحی گوشی های پرچمدار امسال ال جی بر کسی پوشیده نیست چه کسانی که فقط عکس رو دیدن چه اونایی که خریدنش و البته ممکنه به ازای یک ملیون نفر یکی ازش خوشش بیاد ولی با سلیقه ی عموم مردم جور نیست و امار های فروش هم اینو نشون میدن و این هم جزو طراحی محسوب میشه و بیرون زدن دوربی و ضخامت و… فقط نیست. توی یکی از خبر های وی ۲۰ نوشته بود که معلوم نیست استاندارد های نظامی وی ۱۰ به وی ۲۰ هم اومده یانه چون گوشی ظریف تر شده. البته من هم با شما در مورد قدرت کافی سخت افزارش و جای درست کلید ها موافقم و قابلیت های صوتیش هم گزینه ی وسوسه انگیزیه اما اگه با تعصب بهش نگاه نکنیم واقعا گوشی انقلابی و بی نقصی نیست. اگه دوربینش همون جی ۵ باشه تازه از نظر کیفیت به اس ۶ رسیده به سایت dxo یه سری بزنید از نظر صفحه نمایش هم که هیچ ال سی دی ای شانس رقابت با سوپر امولد رو نداره اگه شک دارین میتونین تا انتشار نقد و بررسی هاش صبر کنید در عوض بعیده مثل نوت امکان انفجار داشته باشه. بنا بر این این گوشی هم مثل رقبا خوبی ها و ضعف های خودشو داره وباید دید کدوم جنبش به اون یکی می چربه و تعصب داشتن هیچ فایده ای نداره.

      2. Avatar Mahsa

        زنده باشید.
        من هیچ رابطه‌ای با الجی جان ندارم درضمن هیچگونه تعصبی به این برند ندارم.
        شما از هر کسی که این محصول رو خریده بپرسید که راجع به طراحی این گوشی چه نظری داره!!
        دلیل اینکه آمار فروش این گوشی کمه مردمانی مثل شما هستند که با تبلیغات منفی،سعی در خراب کردن الجی دارید.تازه در همین دیجی کالا بزنید قسمت گوشی و به ترتیب پر فروشترین مرتب کنید ،متوجه میشید که حداقل از سمسونگ و اچ تی سی بالا تره.
        اگر شما نیم نگاهی به وبلاگ رسمی الجی بندازین متوجه میشید که استاندار های نظامی آمریکا رو داره::::
        طراحی درجه یک در بدنه بادوام
        «مواد مرغوب
        ال‌جی برای ایجاد ظاهر زیبا و دوام بالا از آلومینیوم سبک به همراه یک ماده سیلیکونی جدید استفاده می‌کند. فلز AL6013 که در هواپیما، کشتی و دوچرخه‌های کوهستانی به کار می‌رود به دلیل برخورداری از ویژگی استحکام و وزن سبک برای پوشش پشت گوشی استفاده می‌شود. اگر این تلفن هوشمند به زمین بخورد، ابتدا و انتهای آن به دلیل استفاده از سیلیکون پلی کربنات (Si-PC) از آسیب محافظت می‌شود. این ماده مبتکرانه در کلاه کاسکت به کار می‌رود تا در مقایسه با مواد معمولی بتواند تا بیش از ۲۰ درصد از شوک‌ها بکاهد.
        دوام بالا
        ال‌جی V20 تست سقوط گذرا (MIL-STD 810G Transit Drop Test) برای دوام را که توسط یک آزمایشگاه مستقل انجام شد با موفقیت پشت سر گذاشته است و با استانداردهای نظامی امریکا مطابقت دارد. این آزمایش تعیین می‌کند که ال‌جی V20 می‌تواند در برابر شوک‌ها و ضربات تاب بیاورد و وقتی به طور مکرر از ارتفاع حدود ۱۲۰ سانتی‌‌‌متری بیفتد و در حالات مختلف مانند پشت، جلو، کناره‌ها و گوشه‌ها به زمین بخورد همچنان کار کند.»
        دوربین g5 تازه رسیده به اس ۶!!!! مگه میشه مگه داریم؟!؟!؟!
        احتمالا شما مقاله های فون آرنا رو دنبال نمی کنید .
        سایت dxo هم سرسری دیدید چون اگر با دقت مقالشو میخوندین متوجه نیستید که از نظر عکاسی با اس سون برابره و اون اختلاف دو رقمی به خاطر فیلمبرداری هست که برای من فیلمبرداری زیاد مهم نیس .در ضمن در وی ۲۰ انقد قابلیت های فیلمبرداری داره که این ضعفو پوشش بده.
        و دوربین اس ۶و۷ در واقع کاری نمیکنند ،فقط نرم افزار زحمت میکشه تا تصاویر رو بسیار شارپ ،غیر واقعی و عامه پسند کنه ،زحمت می کشند واقعن!!!!!!!
        بله صفحه نمایش سوپر امولد هم همین کارو میکنم غیر واقعی و همراه با اغراق رنگ ها.
        در پایان امیدوارم از کامنت من ناراحت نشین فقط خواستم اشتباه های کامنتتون رو اصلاح کنم.
        پایدار باشید.

  3. Avatar R.A

    گوشى خوبى به نظر میاد و قیمت خوبى هم داره

    1. Avatar محمد سیفی

      دوست عزیز هنوز که قیمت نداره!!!

  4. Avatar علی

    توی کادر سیاهبالابه جای lg v20 نوشتین lg v10

    1. امیرحسین میرزایی امیرحسین میرزایی

      دم شما گرم. حل شد.

      1. Avatar Kamran

        سلام کی این گوشی موجود میشه؟

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه