[گالری عکس] نمایشگاه خودروی دیترویت

۱۸ فروردین ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

نمایشگاه بین‌المللی خودروی دیترویت، چند روزی است که آغاز به کار کرده. با اینکه شرکت‌های مختلف خودروسازی، ماشین‌های زیادی را اخیرا به رویداد CES 2017 هم آورده بودند، اما این شرکت‌ها دست خالی به دیترویت نیامده بودند. در حالی که در CES 2017 بیشتر ماشین‌هایی را دیدیم که احتمالا قرار نیستند به این زودی‌ها وارد بازار که هیچ، حتی ساخته شوند، خودروهایی که در نمایشگاه خودروی دیترویت (Detroit Auto Show) به نمایش گذاشته شده‌اند، بیشترشان تا چند سال آینده به خیابان‌ها خواهند آمد.

البته خودروهای کانسپت هم به نمایشگاه دیترویت آورده شده بودند؛ ماشین‌هایی مثل Nissan Vmotion 2.0 یا ID Buzz شرکت فولکس‌واگن و این موضوع بدین معنا نیست که نمایشگاه خودروی دیترویت، خودروهای آینده را به تصویر نمی‌کشد؛ فقط پیدا کردن خودروهای عجیب و غریب در دیترویت، کمی سخت‌تر است.

در ادامه، می‌توانید نگاهی کوتاه به خودروهایی که به دیترویت آورده شده بودند، بیاندازید. اگر با مدل جدید Ford GT حال کرده‌اید، می‌توانید زیباترین Ford GT دنیا که در این نمایشگاه حضور دارد را هم در اینجا ببینید.

Detroit_Car_16 Detroit_Car_8 Detroit_Car_12 Detroit_Car_21 Detroit_Car_37 Detroit_Car_36 Detroit_Car_32 Detroit_Car_1 Detroit_Car_34 Detroit_Car_35 Detroit_Car_29 Detroit_Car_23 Detroit_Car_24

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

منبع: The Verge

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Avatar Alireza.A

    عالی بود, مرسی اقای میرزایی.

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه